תעברו חוויה אל חושית בעולמה של "אליס בארץ הפלאות".

כשמיקי מאוס וסימבה מציעים לכם חברות במציאות רבודה ועוד הפתעות. יום הולדת שמח, "דיסני"

חברת “דיסני” מציינת 100 שנה כמו שרק היא יודעת, בפופ-אפ רב חושי ומרגש, שחוגג את פלא החברות

מוגש מטעם "דיסני"
פורסם:
מי מאיתנו לא התרגש – ונבהל! – כאשר אליס נפלה למחילת הארנב בארץ הפלאות. אבל האם חשבתם שתמצאו את עצמכם רצים עם אליס וחבריה במבוך הארנב? עכשיו זה אפשרי. חברת דיסני מציינת מאה שנים להיווסדה, וחוגגת בגדול בפופ אפ חד פעמי אשר ידלג הקיץ במדינות שונות באירופה: Wonder of Friendship: The Experience.
בפופ-אפ דיסני מזמינה אתכם לבוא עם חברים להתענג על הרגעים הגדולים של מותגי החברה באמצעות טכנולגיית מציאות רבודה ואף לקחת חלק בהם ולקבל השראה מערכי החברות שלהם. הרעיון של הפרויקט הוא ליצור לכם חוויות רב חושיות עם חבריכם. החברה מזמינה אתכם לעבור דרך 1,000 מטרים רבועים של חוויות צילומיות שונות המתפרסות על פני ארבעה חללי ענק לפי נושאים: אליס בארץ הפלאות, לילו וסטיץ’, מלך האריות ומיקי וחברים.
במתחם אליס בארץ הפלאות תיהנו לחוות את המסע שעברה אליס עם חבריה במורד מבוך הארנב. למעשה, תצטרכו לסמוך על החברים שלכם ולא על החושים שלכם בזמן שאתם עוברים על פני פרחים, ריחות, פרפרים, שומרי הראש של מלכת הקלפים ועוד. וכל זאת באווירה צפופה ותוססת של המבוך בגן המסתורין!
בחדר של מלך האריות האווירה תיסוב סביב הג'ונגל המתעורר לחיים, לרקע המוזיקה של האקונה מטטה.
במתחם נוסף של מיקי וחברים תתייצבו מול פסלים בגודל טבעי של מיקי, מיני, דונלד, דייזי, גופי ופלוטו, תוך אינטראקציה עם הדמויות המפעילות חיישן תנועה שיוקרן על מסכים מסביב ויחקה את תנועתכם.
חברת “דיסני” מציינת 100 שנה כמו שרק היא יודעת, בפופ-אפ רב חושי ומרגש, שחוגג את פלא החברות.

פלא החברות, איך זה עובד


2 צפייה בגלריה
החדר של "מלך האריות"
החדר של "מלך האריות"
החדר של "מלך האריות". הקסם מתחיל ברגע שנכנסים
(צילום: יח"צ דיסני)
הקסם מתחיל ברגע שהאורחים נכנסים ומסתובבים בחלל, כשמסביבם סדרה של מיצגים סוחפים שאחריהם ניתן לעקוב באמצעות קוד RFID, מערכת ברקוד חכמה המזהה ועוקבת אחר נתונים ומאחסנת אותם בקוד (תג) קטן. כאשר קבוצות חברים מסיימות את החוויה, הקוד יגלה אילו חברויות דיסני אייקוניות הן חולקות, והן יקבלו מזכרת מיוחדת של דיסני, “פלא החברות’” שאותה יוכלו לקחת הביתה.
המתחם מרושת כולו באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה של סנאפצ’ט, ואתם, המבקרים, מוזמנים לקחת חלק בחוויה על ידי סריקת קודי QR בכל מתחם.
למבקרים מצפה חוויה אינטראקטיבית נוספת, מתחם פופ אפ שהוקם בשיתוף חברת האופנה H&M, שם תוכלו לעצב וליצור פריטי לבוש מקוריים באמצעות טכנולוגיית AR, ואותם יהיה אפשר לרכוש בסיום החוויה.
החוויה מתאימה למבוגרים צעירים מעל גיל 18, ודיסני מזמינה אתכם להגיע עם חברים ולחלוק עמם רגעים שמלאים בכיף, צחוק, סקרנות וקסם, הכול דרך סיפורי דיסני קלאסיים אהובים ומוכרים בכל העולם.
התערוכה הושקה לראשונה בלונדון בחודש מאי, תמשיך לברלין (18-9 ביוני 2023) ותסתיים בפריז (30 ביוני עד 9 ביולי 2023). בהמשך יתפרסמו מועדים באיטליה ובספרד לחודשים ספטמבר ואוקטובר 2023.
לרכישת כרטיסים: disneywonderoffriendship.seetickets.com

רוצים לקרוא עוד על פעילויות לקראת חגיגות דיסני 100? הקליקו כאן

הבובות של דיסני
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button