חגיגה מופלאה. דיסני פופ’Z בשופרסל

לא ברור מי יתלהב מזה יותר: אתם או הילדים

חדש בארץ ובלעדי לחברי מועדון Supreme של שופרסל: בובות פופ'Z של דמויות דיסני האהובות, לכבוד יום הולדת 100 לחברה

מוגש מטעם דיסני
פורסם:
האם תצליחו לאסוף 24 דמויות דיסני בבובות פופ’Z? בהחלט אתגר! שופרסל, קבוצת הקמעונאות המובילה בישראל, מתרגשת להכריז על חגיגה מופלאה לכבוד 100 שנה לדיסני! החל מ-4 ביוני, ובמשך שישה שבועות, שופרסל ורשת Be יציעו מבצע מיוחד ומרגש ללקוחות בכל הגילים.
במסגרת המבצע יקבלו חברי מועדון שופרסל SUPREME מתנה מיוחדת בכל רכישה בכל אחד מסניפי שופרסל,Be ובאתר שופרסל Online. על כל קנייה מעל 100 שקל תינתן בובת דיסני פופ’Z בדמויות מפתיעות ומשתנות במתנה!

חדש בארץ ובלעדי לחברי מועדון SUPREME של קבוצת שופרסל: בובות פופ’Z של דמויות דיסני האהובות, לכבוד חגיגות ה-100 שנה לדיסני
הבובות הקטנטנות שואבות השראה מכמה מהדמויות האהובות והאייקוניות של דיסני בכל הזמנים. בין הבובות אפשר למצוא את נמו ודורי מהסרט המפורסם “מוצאים את נמו”, וגם את מיקי מאוס, מיני מאוס וחבריהם החביבים דונלד דאק, דייזי, גופי ופלוטו. תוכלו למצוא גם בובות של אנה ואולף מהסרט הקסום “לשבור את הקרח 2” ואת הנסיכות האגדיות בל מ”היפה והחיה” וסינדרלה. בנוסף, אפשר גם למצוא את הדמויות הקלאסיות מ”צעצוע של סיפור 4” כמו וודי, באז, ג’סי, חייזר ופורקי שבטוח ישמחו מעריצים מכל הגילים. וכן, גם ודמויות מוכרות ומתוקות שכולנו גדלנו עליהן והן רלוונטיות גם היום וקוסמות לכל הגילים, כמו דמבו, סימבה מ”מלך האריות”, מייק ווזאבסקי מ”מפלצות בע”מ”, ספידי מקווין מסדרת סרטי מכוניות, פו הדב וחבריו איה וטיגר. 

3 צפייה בגלריה
הדמויות האהובות של דיסני, אצלכם בבית
הדמויות האהובות של דיסני, אצלכם בבית
הדמויות האהובות של דיסני, אצלכם בבית
(צילום: יח"צ)
עם אוסף של 24 בובות שונות שאפשר לאסוף באלבום ייעודי שניתן להשיג ברשת, הבובות נותנות ללקוחות הזדמנות להכניס את הקסם של דיסני לבתיהם.
שופרסל ו-Be גאים להיות חלק מחגיגות 100 השנים של דיסני – אז התכוננו לצאת להרפתקה מופלאה בפעילות מרגשת אשר תתחיל ב-4 ביוני בכל סניפי שופרסל ו-Be ובאונליין.
אל תחמיצו את ההזדמנות המדהימה הזאת לאסוף את כל 24 בובות דיסני פופ’Z ולהכניס מגע של פלא דיסני לחייכם.

3 צפייה בגלריה
הבובות של דיסני
הבובות של דיסני
הבובות של דיסני
(יח"צ)
הצעות לפעילות משותפת ומהנה עם הילדים:
1. קיבלתם בובה חדשה? צפו יחדיו בסרט שבו היא משתתפת.
2. הזמינו את הילדים לבחור את דמות הדיסני האהובה עליהם, ובקשו מהם להסביר למה.
3. הכריזו על ימי דיסני בבית. ביום נמו הולכים לים, ביום פו הדב אוכלים עוגת דבש, ביום ספידי מקווין משחקים במכוניות וכן הלאה.

רוצים לקרוא עוד על פעילויות לקראת חגיגות דיסני 100? הקליקו כאן

החדר של "אליס בארץ הפלאות"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button