לירי יואל פינקוביץ'. "אמא הציעה שנצלם סרטון יחד"

לירי יואל פינקוביץ' מייעצת על מיניות ברשת: "את לימודי הטנטרה שלי הוריי מימנו"

איך תוכלו להשיג סקס מענג ומספק יותר? לירי יואל פינקוביץ' (בתם של תומי יואל ורוני פינקוביץ' ז"ל), שני פישר ועדי בלמס ישמחו לסייע (וגם להדגים!) בעמודים הפופולריים שלהן ברשתות החברתיות

פורסם:

לירי יואל פינקוביץ': "חלק מהסרטונים אני מדגימה על ירקות ופירות"

בת 28, רווקה מפרדס־חנה
4 צפייה בגלריה
לירי יואל פינקוביץ'
לירי יואל פינקוביץ'
לירי יואל פינקוביץ'. "מאוד מבינה את הפחד ממיניות, ויש לי המון חמלה לזה"
(צילום: יניב גבאי)

הגדרת עיסוק: "מנחה לטנטרה ולמיניות מודעת ומעצימה".
מספר עוקבים: "11 אלף באינסטגרם, 36 אלף בטיקטוק, ובפייסבוק יש לי שתי קהילות, אחת לגברים שנקראת 'אור־גזמיק מן' שמונה 2,000 חברים, והשנייה לנשים שנקראת 'אור־גזמיק וומן' עם יותר מ־4,500 נשים".
איך זה התחיל: "גיליתי את המיניות שלי בגיל מאוד צעיר, עם עצמי. פשוט הרגשתי שיש לי הרבה אנרגיה מינית בגוף. אני זוכרת את עצמי כבר בגיל 10 חווה אורגזמות. בגיל 15 הייתה החוויה המינית הראשונה שלי עם פרטנר, ופשוט הרגשתי בבית. זה הדבר הכי מטורף ומדהים שאי פעם חוויתי, וזה גרם לי להרגיש פתאום טוב מאוד בגוף שלי, מה שלא הרגשתי לפני כן. אמרתי לעצמי, וואו, הגוף שלי יכול להביא לי מלא עונג. יש דבר כזה שנקרא מיניות ובא לי לדבר על זה. ואז כשסיפרתי על כך לאנשים, חלקם אמרו לי, 'רגע, אבל אל תדברי על זה, אולי תשמרי את זה לעצמך'. חשבתי שלא בא לי לחיות בעולם שבו אסור לדבר על הדבר הכל כך טהור ומיוחד שהרגשתי.
"הייתי נערה מאוד מינית ואחרי זה אישה מאוד מינית. היו לי המון חוויות חיוביות ובריאות וגם כאלו שממש לא. למדתי במכללת רידמן רפואה הוליסטית, ומתוך זה הבנתי שבא לי לעבוד עם מיניות מהמקום ההוליסטי ולעזור לאנשים אחרים לחוות מיניות. בהמשך למדתי טנטרה וליווי של יחידים, זוגות וקבוצות. יש לי גם תואר בחינוך ופילוסופיה, שזה מתחבר.
לירי יואל פינקוביץ': "אני זוכרת את עצמי כבר בגיל 10 חווה אורגזמות. בגיל 15 הייתה החוויה המינית הראשונה שלי עם פרטנר, ופשוט הרגשתי בבית. זה הדבר הכי מטורף ומדהים שחוויתי"
"את הפעילות ברשת התחלתי בפייסבוק, הייתי כותבת פוסטים ואנשים כתבו לי שהם נהנים מאוד ושזה משמעותי עבורם. כשהבנתי שאינסטגרם מתחיל לתפוס תאוצה, התמקדתי בזה. החזון שלי היה שאעשה דברים בתשלום כמו סדנאות, קורסים וריטריטים, לצד ערך שאני נותנת בחינם".
הפוסטים שלי: "אני מעלה סרטוני הדגמה לעינוג הפרטנר או הפרטנרית והסבר על טכניקות שונות, שאת חלקן אני מדגימה על ירקות ופירות. יש לי גם פוסטים על מיניות מודעת, טנטרה ומיניות טנטרית, על עונג נשי וגברי וגם על זוגיות".
הפוסט שעשה הכי הרבה רעש: "פוסט שעשיתי על תגובות שאני מקבלת לפעמים, כמו 'את אוהבת זין', 'את אוהבת למצוץ', 'את אוהבת סקס', וכתבתי שאני עונה לאנשים האלה – 'מה יש לא לאהוב?'. אני לא חושבת שיש משהו מלוכלך או רע בללמוד לעשות אהבה. אנשים שכותבים דברים כאלה פשוט בשוק שיש מישהי שאוהבת את זה ולא מסתירה".
פוסט אהוב: "כשהתחלתי ללמוד טנטרה, אמא שלי לא רצתה בהתחלה לשמוע מה אני עושה. אמרתי לה, 'אמא, אני מאוד אשמח לשתף אותך'. היא באמת התחילה להיפתח ואפילו הלכה לתהליך של ליווי טנטרי. היא כל כך נפתחה לזה שלדעתי היום היא יותר פתוחה ממני. היא הציעה שנצלם סרטון יחד, ואני ממש אוהבת את הסרטון הזה".
"אבא שלי היה השותף הפעיל והעיקרי בחינוך המיני שלי. כשרציתי להתנסות הוא אמר לי 'לכי, תחווי, תשמרי על עצמך כמובן אבל תחקרי'"
איך אבא שלך הגיב לעיסוק במיניות?
"אבא שלי היה השותף הפעיל והעיקרי בחינוך המיני שלי. הוא למשל עשה לי שיחה על פורנוגרפיה, ובעצם הסביר לי שזה לא כמו שמין נראה בחיים. כשגיליתי שאני בן אדם מיני ורציתי להתנסות הוא אמר לי 'לכי, תחווי, תשמרי על עצמך כמובן אבל תחקרי'. הוא עודד אותי אפילו יותר מאמא במקום הזה. את לימודי הטנטרה שלי הוריי מימנו, ואבא אמר לי, 'אני תומך ומאמין בך ואני יודע שתהיי גדולה במה שאת עושה ותעשי מלא טוב לאנשים, אבל יש גבול למה שאני רוצה לשמוע'" (צוחקת).
המוות שלו השפיע על העשייה שלך?
"אבא הודיע לנו שהוא רוצה לסיים את חייו כשסיימתי את לימודי הטנטרה. בעצם יצאתי לדרך בזה שאבא שלי נפטר. את השם שלי, שהמשמעות שלו היא אלת השמיים, קיבלתי תוך כדי שליווינו אותו למוות. הרגשתי שהחוויה הזאת, שבה את מרגישה את אנרגיית החיים בכל העוצמה שלה ואז גם את אנרגיית המוות במלוא העוצמה שלה, זו החניכה שלי. המפגש הזה עם הקטבים זה בעצם השיעור הכי גדול שיש במיניות, שזה ללמוד להתמסר".
"כשהתחלתי ללמוד טנטרה, אמא שלי לא רצתה בהתחלה לשמוע מה אני עושה. אמרתי לה, 'אמא, אני מאוד אשמח לשתף אותך'. היא כל כך נפתחה לזה שלדעתי היום היא יותר פתוחה ממני"
אילו תגובות את מקבלת? "המון אנשים אומרים שהתכנים האלה שינו להם את החיים, וזה הכי מרגש בעולם. אנשים כותבים לי שהם ניסו דברים וזה שיפר להם את הזוגיות, או שמאז שהם התחילו לעקוב אחריי הם מסתכלים על מין בצורה שונה ויש פחות בושה. חלק גדול מהעבודה שלי ברשת זה לענות על שאלות".
תגובות שליליות: "כשהתחלתי עם הטיקטוק חטפתי כאפה. יש שם סלאט־שיימינג, כותבים 'את זונה', 'את שרמוטה', 'את צריכה להישרף בגיהינום'. כתבו לי שבטח בן הזוג שלי מתבייש בי או שההורים שלי מתביישים בי. קרה לי שמישהו צעק לי ברחוב, 'היי, את זאת שמאוננת לגזרים!'. מה שמעניין זה שיש כאלה שכותבים תגובה נוראית בטיקטוק, ואז הם פונים באינסטגרם בהודעה פרטית ושואלים שאלה. הם לא רוצים שידעו שהם מתעניינים. אני מאוד מבינה את הפחד ממיניות, ויש לי המון חמלה לזה. בגלל זה התגובות כבר לא משפיעות עליי, גם לא הקשות".
העסק שלי כיום: "העיסוק העיקרי שלי כרגע זה יצירת תוכן, ואני גם מנחה קורסים, סדנאות וריטריטים בנושא מיניות וטנטרה. בעבר עשיתי גם ליווי אישי דרך טנטרה ואני אחזור לזה בקרוב. המסר שלי הוא שמיניות היא שער מאוד עוצמתי ובריא להתפתחות אישית".
פייסבוק: Liri Ambar Devi, אינסטגרם: liri_ambar_devi, טיקטוק: liri_ambar_devi

שני פישר: "מדברת על מיניות כאילו זה היסטוריה או ספרות"

בת 28, בזוגיות, גרה בחולון
4 צפייה בגלריה
שני פישר
שני פישר
שני פישר. " אפשר פשוט להגיד: גם לי מגיע ליהנות"
(צילום פרטי)

הגדרת עיסוק: "יועצת מינית ומדריכה לזוגיות ולדימוי עצמי".
מספר עוקבים: "יש לי יותר מ־5,500 עוקבים באינסטגרם. לפני שנה וחצי הפכתי את העמוד האישי שלי לכזה שעוסק במיניות. רק לפני חודש התחלתי להתפרנס מזה, עד אז הייתי עושה את זה בשביל הכיף שלי".
איך זה התחיל: "כשהתחלתי לקיים יחסי מין עם בן הזוג הראשון שלי, סביב גיל 18, זה היה מאוד מביך. לא היה לי נוח לדבר על זה. לא אהבתי את איך שאני נראית ולא הסכמתי לקיים יחסי מין באור. עשיתי את זה הרבה פעמים כדי לרַצות ולא נהניתי.
"במערכת היחסים הבאה שלי הכרתי מישהו הרבה יותר פתוח מינית, והוא לימד אותי המון דברים. פתאום הבנתי כמה מיניות זה דבר מהותי וחשוב, כמה זה מרים את מערכת היחסים ושמגיע לי כאישה ליהנות. הבנתי לאילו עוצמות הגוף שלי יכול להגיע ואיזה הבדל זה להיות במערכת יחסים שיש בה מיניות פתוחה ומדוברת, לעומת מערכת יחסים שהמיניות בה מדוכאת. מגיע לכל בחורה לחוות את זה, ואפשר להעביר את המסר הזה בסטייל. אני יכולה לדבר על מיניות כאילו זה היסטוריה או ספרות, לא צריכה להתלוות לזה תחושת בושה. זה לא עניין של פרובוקציה, אפשר פשוט להגיד, גם לי מגיע ליהנות, גם לי מגיע שהפרטנר שלי יכיר את הגוף שלי".
שני פישר: "העליתי לטיקטוק סרטון בשם 'כששואלים אותך עם כמה גברים שכבת' שהגיע ל־100 אלף צפיות. כתבו לי, 'בטח שכבת עם כל המדינה'. זה לא מזיז לי"
הפוסטים שלי: "הם על מיניות, זוגיות ואהבה עצמית. הבנתי שאני רוצה לצעוק את זה לעולם – שגם בחורה נורמטיבית, איכותית וחזקה יכולה לדבר על מיניות בפתיחות ובפרהסיה, וזה לא גורע ממני באיזושהי צורה. כמה חשוב לדבר על זה עם הפרטנר ולהגיד מה את רוצה ומה את אוהבת, לא רק לזרום עם הצד השני - כי לכאורה אם תדברי על זה, זה יציג אותך באור שלילי".
אילו תגובות את מקבלת? "הייתי בשוק מכמות התגובות החיוביות: 'בזכותך גמרתי פעם ראשונה', 'בזכותך אמרתי לגבר במיטה מה אני רוצה', 'בזכותך התחלתי עם מישהו'. ההודעות האלה מנשים שעושות שינוי, מרגשות אותי".
תגובות שליליות: "העליתי לטיקטוק סרטון בשם 'כששואלים אותך עם כמה גברים שכבת', כשהמסר היה שבעיניי זה לא תקין שגברים מרגישים בנוח לשאול אישה עם כמה גברים היא שכבה. הסרטון הגיע ל־100 אלף צפיות וקיבלתי תגובות נאצה. כתבו, 'מה זה השטויות האלה, מגיע לי לדעת עם כמה גברים האישה שלי הייתה' או 'כשאתה קונה רכב אתה רוצה לדעת איזה יד אתה קונה', 'בטח שכבת עם כל המדינה'. מיותר לציין שזה לא מזיז לי".
העסק שלי היום: "היום אני מתפרנסת מזה. אני מייעצת לאנשים שמתמודדים עם קשיים או תהיות בנוגע למיניות או לזוגיות שלהם, והמטרה היא לקיים גם הרצאות וסדנאות.
"הייתי בשוק מכמות התגובות החיוביות: 'בזכותך גמרתי פעם ראשונה', 'בזכותך אמרתי לגבר במיטה מה אני רוצה', 'בזכותך התחלתי עם מישהו'. ההודעות האלה מנשים שעושות שינוי, מרגשות אותי"
"אני בוגרת לימודי אימון אישי, לקחתי כמה קורסים בייעוץ מיני וסקסולוגיה בארצות־הברית ועכשיו אני עושה קורס לייעוץ מיני גם בארץ. אני מרגישה שזה הייעוד שלי ושזה בא מתוכי. בלי לזלזל באף אחד, לא חסרים כאלה שלומדים המון שנים והם לאו דווקא טובים במה שהם עושים. הרבה פעמים צריך שזה יבוא ממך ושיהיה לך את הטאץ' לזה".
פייסבוק: Shani Fisher, אינסטגרם: shani_fisher, טיקטוק: shani_fisher

עדי בלמס: "הייתי עושה סקס בחושך ובוכה"

בת 28, רווקה, במקור מתל־אביב, כיום נוודת דיגיטלית בתאילנד
4 צפייה בגלריה
עדי בלמס
עדי בלמס
עדי בלמס. "מישהו כתב שאסור לי לדבר ככה ושהוא יתלונן עליי למשטרה"
(צילום: מורל עטר)

הגדרת עיסוק: "מנחה למיניות עם התמקדות בקהל צעיר, עוזרת לנשים בגילאי 19-35 לצאת ממקומות כואבים ומרַצים ולחוות עונג ואורגזמות".
מספר עוקבים: "אני פעילה באינסטגרם (יותר מ־12 אלף עוקבים), טיקטוק (38 אלף) ויש לי קהילות בפייסבוק לנשים ולגברים. בסך הכל יש לי יותר מ־70 אלף עוקבים בכל הרשתות יחד".
איך זה התחיל: "עד גיל 21 הייתי עם גבר שהיה גומר תוך שלוש דקות ואני לא הייתי גומרת אף פעם. לא הבנתי שמשהו לא בסדר, אבל היה בי קול פנימי שצעק 'יש יותר במיניות'. אחרי שנפרדנו טסתי לדרום אמריקה, וגם אז, כששכבתי עם גברים, עשיתי את זה בצורה מאוד מרַצה, זייפתי אורגזמות וכאב לי בחדירה, הייתי עושה סקס בחושך ובוכה. לא הבנתי שמגיע לי עונג, כי אף אחד לא לימד אותי את זה.
"אחרי שנה וחצי של טיולים בעולם הבנתי שאני חייבת לטפל בדבר הזה. התקשרתי לנטלי להב, מנחה למיניות, ואפילו לא הצלחתי לסיים את המילים, לא הצלחתי להגיד - אני לא גומרת, אני לא נוגעת בפות. הייתי אצלה בשתי פגישות שהניעו אצלי את התהליך, ואז התחיל מסע מרתק שבו במשך שנתיים צפיתי בקורסים, קראתי ספרים והלכתי לסדנאות. נסעתי לחודשיים להודו, ובין היתר השתתפתי שם בסדנאות טנטרה. בסופו של דבר הגעתי לנקודה שיש משהו שצריך לצאת ממני הלאה.
"לפני הקורונה פתחתי את העסק שלי בבאר־שבע, שם גרתי. אז התחלתי את תוכנית הדגל שלי, 'בוחרת בי', להעצמת נשים מבחינה מינית, שכללה מפגשים פרונטליים. פרסמתי את עצמי עם פלאיירים, הכי אולד פאשן. רציתי לפתוח קורס נוסף בתל־אביב, ואז התחילה הקורונה ועברתי לייצר שיח ברשת. פתחתי את הקהילה בפייסבוק, התחלתי להעלות מלא פוסטים ויצרתי פסטיבלים בזום, קראתי לזה 'פסטיבל אורגזמי'. הבנתי שאני רוצה לעזור לנשים בגילים שלי, והן מתחברות אליי".
עדי בלמס: "אני מקבלת פידבקים מדהימים, נשים כותבות לי, 'פעם ראשונה גמרתי מחדירה', 'פעם ראשונה גמרתי בחיים', 'זה הסקס הכי טוב שהיה לי, בזכותך'"
הפוסטים שלי: "כל החשבונות שלי מדברים את המקום הזה של לנרמל מיניות, והכלים שאני נותנת מאוד פרקטיים. אין לי בעיה לשתף, כי אני יודעת שהשיתוף הוא מה שעוזר לאנשים להזדהות איתי. כשאני משתפת למה נגעלתי לרדת לגברים וחושפת משהו שהוא כל כך טאבו, זה גורם לנשים להבין שהן ממש בסדר ושום דבר לא דפוק בהן. אנחנו פשוט לא יודעות כי אף אחד לא לימד אותנו".
אילו תגובות את מקבלת? "אני מקבלת פידבקים מדהימים כל יום, מוצפת בהודעות. הרבה נשים כותבות ששיניתי להן את החיים המיניים, נשים אומרות לי, 'פעם ראשונה גמרתי מחדירה', 'פעם ראשונה גמרתי בחיים', 'פעם ראשונה ששפכתי', 'זה הסקס הכי טוב שהיה לי, בזכותך'".
הפוסט שעורר הכי הרבה רעש: "פוסט באינסטגרם ששיתפתי בו שהייתי מרַצה במיטה, וממש ביקשתי מנשים להגיב אם זה קרה להן גם. הוא היה מאוד מאוד ויראלי. מלא נשים כתבו שהן מזדהות".
" כשאני משתפת למה נגעלתי לרדת לגברים וחושפת משהו שהוא כל כך טאבו, זה גורם לנשים להבין שהן ממש בסדר ושום דבר לא דפוק בהן"
תגובות שליליות: "קיבלתי הרבה כאלה. הרבה אנשים בסביבה הקרובה שלי הפסיקו לעקוב אחריי. בטיקטוק אני מקבלת את התגובות הכי קשות שקיבלתי בחיי. מישהו כתב שאסור לי לדבר ככה ושהוא יתלונן עליי למשטרה. זה ממש הבהיל אותי, רגע מאוד מלחיץ. המטרה שלי היא לעשות טוב ומישהו רוצה לדווח עליי למשטרה? במקרה אחר איזה מגיב קילל את אבא שלי וכתב, 'איזה בת יצאה לו'. ברגע שמכניסים את המשפחה שלי זה פוגע בי, מה גם שאבא שלי ממש גאה בי. התגובות האלה גורמות לי להבין כמה עבודה עוד יש לי".
העסק שלי כיום: "יש לי צוות נשים שעובדות איתי. בנוסף לתוכנית שאיתה התחלתי שהיום היא בליווי דיגיטלי, יש קורס נוסף לשפיכה נשית ויש קורס לזוגות שנקרא 'דייט ארוטי ב־14 שלבים'. בקרוב עומד להיפתח קורס לגברים, אני אלמד אותם איך לענג נשים וזה ישנה את המדינה שלנו. יש כבר רשימת המתנה של יותר מ־100 גברים. מטרת־העל שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים להתעורר אל העונג שלהם. אני מלמדת לקחת אחריות על המיניות. הרנסנס המיני התחיל, ומבחינתי אני מובילה אותו בארץ. המטרה היא להגיע לכל העולם".
פייסבוק: Adi Bellmas, אינסטגרם: with_adi_ , טיקטוק: with_adi 8
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button