לשיער שלך מגיע יותר

2022: השנה הכי יפה לך טבעי

משהו טוב קורה: נשים רבות עוברות להשתמש במוצרים בריאים יותר עבור השיער שלהן. רוצה גם את לשוב למראה הטבעי שלך? ביקשנו ממומחי השיער של STYLE כמה טיפים שיעזרו לך להיראות נהדר

מוגש מטעם Style
עודכן:
האם תם עידן הפילטרים, השיער הצבוע והמראה המוחלק? גם אם הם עדיין פה כדי להישאר, מעמדם כבר לא כשהיה. מנערות צעירות שמפחיתות את השימוש בפן ובמחליקים ועד נשים בוגרות שמפסיקות לצבוע, כולן מבינות שמתחוללת מהפכה. סלמה הייק, קייטי הולמס וגווינת פאלטרו נראו עם שיער לא צבוע וג'ניפר לופז מגוונת את הלוק שלה עם שיער מתולתל. בארץ, דוגמניות ומשפיעניות כנטלי דדון ואלכסה דול הצטלמו לאינסטגרם בלי איפור ובלי פילטרים, וחשפו באומץ אקנה.
מה הסיפור? תאשימו או תאמרו תודה לקורונה, שסגרה אותנו בבתים עם טרנינג ושוקו חם, וגרמה לנו לחשוב פעמיים על הרגלי הטיפוח שלנו ועל התדמית שאנחנו מטפחות ברשת, שלפיה למשל חשוב לנו להיות אותנטיות ככל האפשר. פתאום חשוב לנו לא פחות ממראה השיער, גם הבריאות שלו, ואנחנו מחפשות מוצרים שיש להם ערך מוסף, שיעניקו לשיער שלנו השפעה מיטיבה.
אז האם זה אומר שאת צריכה לזרוק את הפן, לשפוך את הקרמים ולהעביר הלאה את האיפור? לא, חלילה. הדרך הטובה ביותר להצטרף לטרנד החשוב הזה היא לעשות דברים במידה. כמו שאת עוברת לתזונה בריאה יותר, כך את יכולה לנקוט בשגרת טיפוח מאוזנת. במקום להחליק את השיער עם מחליק שלוש פעמים בשבוע, עברי לפעם או פעמיים. מנסה לא לצבוע? מצוין, השתמשי בשמפו סילבר, כדי לשמור על גוני השיער. חוזרת לתלתלים? יש תכשירים שיעזרו לך לשמור עליהם יפים. ריכזנו עבורך טיפים למעבר קל למראה הטבעי והיפה.
5 צפייה בגלריה
מוצרים בריאים לשיער
מוצרים בריאים לשיער
גו גירל
(צילום: עירד נצר)

רוצה לחזור לתלתלים? נהדר! את בטח תיראי נפלא, אבל תלתלים דורשים תחזוקה. הנה מה שאת צריכה לדעת:
  • הגני על השיער שלך בזמן השינה. נמאס לך לקום בבוקר לשיער מלא בפריז וקופץ לכל עבר? נסי לישון כשהשיער אסוף בקוקו. ואם כבר מדברים על לילה – מסכת הלילה שלנו מסדרת מתולתלות תעזור לך לשמור על השיער בזמן השינה, ותגרום לך לקום בבוקר עם שיער מלא ברק, רוך וגמישות, והיא אפילו לא דורשת שטיפה!
  • אל תזניחי את השמפו. מתולתלות רבות שמות דגש על בחירת מוצרי עיצוב מותאמים לשיער שלהן ולא מייחסות חשיבות לשמפו שבו הן משתמשות. השמפו שלך הוא הבסיס לכל המראה שלך. הוא חשוב! השמפו שלנו מסדרת מתולתלות פותח במיוחד לצרכים של מתולתלות.
  • הרשי לעצמך גם לנוח. לפעמים המצב לא מאפשר שימוש במוצרים הדורשים זמן והשקעה כמו קרם לחות או גלייז, ובמיוחד עבור רגעים כאלו פיתחנו את הספריי מסדרת מתולתלות שלנו. שתיים שלוש לחיצות והשיער המתולתל שלך נראה כמו חדש!
5 צפייה בגלריה
סדרת המתולתלות
סדרת המתולתלות
הבסיס לכל מראה מושלם. סדרת מתולתלות
(צילום: אורי גרון)

שוקלת לחזור לגוון הטבעי ולהפסיק לצבוע? יו גו, גירל! אבל הביאי בחשבון: שיער כסוף עשוי לקבל גוון כתמתם או צהבהב מהחשיפה לשמש. אז מה עושים?
  • השתמשי בשמפו סילבר. אחד היתרונות בשמפו סילבר הוא היכולת שלך לשלוט במידת הנטרול. ככל שתשאירי את השמפו על השיער זמן רב יותר לפני השטיפה – גוון השיער שיתקבל יהיה בהיר יותר ועם פחות נטייה לצהוב.
  • זהירות, מייבש. אחד הגורמים להצהבת שיער כסוף הוא חום ממייבש או ממחליק שיער. לכן, בכל שימוש בהם כדאי להיעזר בספריי להגנה מפני חום הפן. במקרה דאגנו לך גם לאחד כזה בסדרת קרטין.
5 צפייה בגלריה
סדרת הסילבר
סדרת הסילבר
נלחמת בגוון הצהוב. סדרת Color Control
(צילום: עירד נצר)

החלטת להפסיק להתעלל בשיער שלך? מזל טוב! כך תשקמי אותו, כדי שיחזור להיות בריא ויפה
  • נעים להכיר, שמן לשיער. הסוד הכי שמור בעולם טיפוח השיער הוא שמן, ואלו שמשתמשות בו יודעות שזה אחד המוצרים הכי יעילים לטיפוח שיער בריא. אנחנו ממליצים לך על שמן ארגן קוקוס שלנו ומבטיחים שהוא יעשה פלאים.
  • קרם לחות. כן, זה קסם. את מתייחסת אליו יפה, אבל השיער עדיין שברירי וקשה? התשובה לכך היא לחות. קרם הלחות שלנו מסדרת קרטין פלוס ייתן לשיער שלך את הלחות שכל כך דרושה עבורו על מנת להשתקם.
5 צפייה בגלריה
סדרת קרטין פלוס
סדרת קרטין פלוס
פותחה במיוחד לשיקום שיער פגום. סדרת קרטין פלוס
(צילום: אורי גרון)

את מוצרי Style ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, שופרסל ורמי לוי, ובחנויות נוספות. סדרת Color Control לשיער כסוף או בלונדיני נמכרת רק בסופר פארם
פורסם לראשונה: 13:32, 28.12.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button