בבוקר היא בבית הספר, בערב היא בהשקות. סיני פינטו

"אני רוצה לתת לבנות במה שיהיה להן ביטחון וישאפו הכי גבוה"

בגיל 16 סיני פינטו כבר כבשה הישגים שאנשים מבוגרים ממנה בהרבה יכולים רק לחלום עליהם. היא בעלת חברת הפקות, מייצגת מוזיקאית וצמד אמנים והיא מתכננת להביא אותם הכי רחוק שאפשר. בקרוב תשיק תכשיט בעיצובה עשוי זהב ויהלומים. גם אנשים בכירים בתעשייה מצהירים עליה שהיא הדבר הבא וזה הזמן שתכירו אותה גם

מוגש מטעם C.T הפקות בע"מ
פורסם:
אם השם סיני פינטו לא מצלצל לכם מוכר תהיו בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שתתחילו לקרוא עליה בכל מקום. ביום חמישי האחרון נערך אירוע השקה חגיגי בקיסריה, אליו התקבצו כל השמות החמים שאתם יכולים לחשוב עליהם, מאירית רחמים דרך ננסי ברנדס ועד איציק זוהר, לצד אנשי העסקים המובילים בישראל. האירוע מציין את השקת הסוכנות החדשה של פינטו, אה כן, והיא רק בת 16.
8 צפייה בגלריה
סיני פינטו
סיני פינטו
סיני פינטו ודניאל לוי
(צילום: יאיר שגיא)
"הכי מרגש בעולם, אני מאוד שמחה שכולם פה איתי בדרך הזאת כי זאת דרך לא פשוטה, ואני יודעת שיהיו הרבה מכשולים אבל אני מאמינה גם שאני אצליח להתגבר עליהם עם הרצון שלי", מספרת לנו פינטו באירוע, תוך כדי שהיא אומרת שלום לאיציק זוהר ובת זוגו לאורה, "הילדה הזאת היא סוג של ילדה שלי גם אני מכיר אותה מאז שהיא תינוקת", הוא מספר, "אבא שלה ואני חברים טובים, הילדה הזו כל כך מוכשרת שבמקרה הזה לגיל אין משמעות".
8 צפייה בגלריה
לא תשכחו ממנה. סיני פינטו
לא תשכחו ממנה. סיני פינטו
לא תשכחו ממנה. סיני פינטו
(צילום: יאיר שגיא)
איזה טיפ אתה יכול לתת לה להצליח בעולם העסקים?
"יש לה אבא שיודע לכוון אותה בדיוק כמו שצריך, יש לה את היכולת האישית שלה, היא ילדה מדהימה ומוכשרת, יש לה משפחה שעומדת מאחורי שמכוונת אותה ולא מפחדת לתת לה לעשות טעויות בדרך, בסופו של דבר הרצון שלה להצליח ינצח את כל הטעויות שבדרך".
8 צפייה בגלריה
איציק זוהר, בת זוגו וסיני פינטו
איציק זוהר, בת זוגו וסיני פינטו
איציק זוהר, בת הזוג לאורה וסיני פינטו
(צילום: יאיר שגיא)
איפה לדעתך היא תהיה עוד 10 שנים?
"בואי ניתן לזמן לעשות את שלו, אבל זה חשוב מאוד שילדה בגילה לוקחת החלטות ויש לה רצונות לא להתעסק כל היום באינסטגרם ובילויים ולבנות את עצמה מגיל צעיר".
סיני, ספרי על הקשיים איתם את מתמודדת כאשת עסקים בת 16
"זה לא פשוט, יש המון לחץ, הרבה פחות זמן מהרגיל, זה משהו חדש יש הרבה דברים שאני לא רגילה אליהם, כמו כאלה שלא מפרגנים ותמיד יחפשו את הרע, אני לומדת לשלב את הכל ולהסתדר עם הכל אני מקווה להגיע הכי רחוק שאוכל, עם התמדה ורצון כל אחת יכולה לעשות את זה".
8 צפייה בגלריה
סיני פינטו
סיני פינטו
אור יעקב, טלי קרסנופולסקי, רומי נסט, סיני פינטו, נועה כוכבא וירין בוזגלו
(צילום: יאיר שגיא)
ואיך מגיבים החברים בבית הספר?
"החברים בבית הספר מפרגנים ותומכים ואני מודה לכולם, חלקם פה גם".
איפה נראה אותך עוד 10 שנים?
"אין לדעת, אני מקווה שאמשיך בדרך שלי זה חלום מגיל אפס, אני רוצה לתת לבנות במה, לתת דוגמה שיצליחו ויהיה להן ביטחון, שהן ישאפו הכי גבוה, החלום שלי להיות אשת עסקים, לנהל, אני לוקחת דוגמה מאבא שלי שהוא ההשראה שלי בהכל. אני מקווה שאגיע הכי רחוק שאפשר, אני רוצה להיות הכל מהכל, אני מאוד אוהבת אופנה זה יהיה חלק גדול, אני רוצה להפיק ולנהל מאוד אוהבת את כל התחום הזה".
8 צפייה בגלריה
סיני פינטו
סיני פינטו
סיני פינטו
(צילום: דניאל אלסטר, איפור ושיער: ספיר סבג)
ספרי על הגוזייה שאת משיקה
"בנוסף להיותי מתעמלת בהתעמלות קרקע, הבגדים שאיתם התאמנתי לא היו נוחים, לכן בחרתי לשלב בין שני עולמות שאני מאוד אוהבת אופנה וספורט וליצור בגד נח ומלא בסטייל".
וספרי על הסוכנות שלך?
"יש לי שני מיוצגים, האחת חיילת בשם מאי ויצמן שהיא זמרת. שרה בעברית וגם בשפה הערבית, מאוד מוכרת במגזר. בקרוב תצא לסיבוב הופעות בדובאי. צמד נוסף, אב ובן, חגי ויובל חן המכונים "היוצרים". גם הם זמרים. בקרוב יוצאים עם שיר וקליפ חדש, יש למה לצפות".
8 צפייה בגלריה
סיני פינטו
סיני פינטו
סיני פינטו ומאי ויצמן, מיוצגת ע"י C.T הפקות בע"מ
(צילום: יאיר שגיא)
מאיפה כישרון היזמות הזה בגיל כל כך צעיר?
"הכל אבא שלי לימד אותי, אני לוקחת ממנו השראה בהכל, הוא לוקח אותי לפגישות שלו והוא לימד אותי הכל".
8 צפייה בגלריה
"היוצרים" חגי ויובל חן, מיוצגים ע"י  C.T הפקות בע"מ
"היוצרים" חגי ויובל חן, מיוצגים ע"י  C.T הפקות בע"מ
"היוצרים" חגי ויובל חן, מיוצגים ע"י C.T הפקות בע"מ
(צילום: יאיר שגיא)
"היום זה הגיל להתחיל, הכל תלוי באופי והיא בחורה רצינית, אני צופה לה עתיד מזהיר", מצהיר הקומיקאי ננסי ברנדס מאורחי האירוע. "זה הדור החדש ש-17 זה כבר מבוגר להתחיל עסקים, זה נפלא בעיני, לא כמוני שהתחלתי בגיל 35, היא תכניס את החברים שלה ותחבר אותם יהיה להם כיף", מוסיפה הסוכנת הוותיקה בטי רוקאווי. "זה חלום מגיל אפס, בליונרית, אם היא תמשיך בדרך שלה היא תצליח", מסכמת רנא רסלאן.
גם המיוצגים שלה, חגי ויובל חן, אבא ובן ששרים יחד בצמד שנקרא "היוצרים", משבחים אותה לא פחות: "החיבור היה דרך אבא שלה הוא בא לראות אותנו בהופעה והזמין אותנו לפגישה ופשוט אמר שהוא עוקב אחרינו חצי שנה ומשם הכל היסטוריה, הוא וסיני פתחו את החברה ואי אפשר לבקש יותר מזה, הגיל זה לא המספר, אין חוקים, יש מוח ויש פה מוח". "הם מוכשרים, אני מאמינה בהם ואביא אותם הכי רחוק שאפשר", מסכמת פינטו ואחרי כל מה שראינו באירוע הזה אנחנו לגמרי מאמינות לה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button