ברוק שילדס. אובססיבית למסקרה שיורדת בעזרת מים

מתאפרת כמה שפחות: שמונה עצות טיפוח מברוק שילדס

ברוק שילדס כבר בת 56. האישה שגדלה מול עדשת המצלמה, חשפה עבור "ווג אמריקה" את שגרת הטיפוח שלה. הנה כמה עצות ממנה שנשמח לקחת לחיים

פורסם:
להיות עדינה עם עור הפנים
"נהגתי להשתמש בסבוני פנים מאוד אגרסיביים כי חשבתי שזה נכון להסיר את השכבה העליונה של העור. כשהתבגרתי ושמתי לב שהעור שלי לא אלסטי כמו פעם, הבנתי שאני צריכה להיות עדינה יותר. בעבר גם הייתי משפשפת את הפנים במגבת, התנהגתי ממש בברוטלית לעור שלי כשהייתי צעירה. התאפרתי המון והייתי צריכה להסיר את האיפור. בגלל זה היום אני מתאפרת כמה שפחות".
להשקיע בטיפוח
"לא ייחסתי חשיבות לטיפולי פנים כמו שהייתי צריכה, רק בשלב מאוחר יותר התחלתי להעריך את הטקסיות שבזה והבנתי מה העור שלי צריך. היום אני אוהבת טיפולי פנים, ובכלל כל מה שקשור לטיפוח, ומוכנה לנסות כמעט כל טיפול חדש".

להכיר את העור שלך
ברוק שילדס משתמשת היום באמפולות פיטו־רטינול (חלופה טבעית לרטינול), אחרי שסבלה מחוויה לא נעימה בשימוש ברטינול: "כשהשתמשתי ברטינול בעבר העור שלי סבל מגירוי נוראי, הוא התייבש ממש ואפילו קצת התקלף. זה הרגיש מאוד אגרסיבי. הקפסולות האלה הן דרך עדינה יותר להשתמש ברטינול ואפשר להשתמש בהן ביום".
להתקדם לקלין ביוטי (מוצרים ש"נקיים" מפגיעה באדם או בסביבה)
"שמתי לב שהעור שלי מזהה את המוצרים האלה וסופג אותם טוב יותר ממוצרים אחרים".
להשתמש ברולר בשגרה
"פעם לא הייתי משתמשת בזה כי חשבתי שזה חסר טעם. אבל כשאני עושה עיסוי עם הרולר אני ממש מרגישה את זרימת הדם, רואים מיד את האדמומיות החיונית בעור ואני מרגישה שזה מעיר את הפנים שלי".
2 צפייה בגלריה
ברוק שילדס
ברוק שילדס
ברוק שילדס בסרט "הלגונה הכחולה", 1980
(צילום: Hulton Archiv)
להקשיב לגוף
"כשהייתי צעירה ניסיתי כל מיני דברים: תזונה ללא מוצרי חלב, הפחתתי אכילת בשר אדום ל־13 שנה, וכל מיני כאלה. ככל שהתבגרתי פשוט התחלתי להקשיב לחשקים של הגוף. למשל, אם אני מתכוננת לאירוע כלשהו, אני מפחיתה שתיית אלכוהול. זה כנראה הדבר הכי גרוע לעור, אני מרגישה שזה מייבש אותו".
למרוח קרם הגנה
"הלוואי שהייתי מקפידה על קרם הגנה בצעירותי. אני מתקופת שמן התינוקות ונייר האלומיניום כדי לתפוס שיזוף. זה נורא. יש לי שתי בנות ג'ינג'יות (18 ו־15, ד"פ) ואני מורחת קרם הגנה באדיקות על הפנים היפות והמתוקות שלהן".
ללמוד להתאפר לבד
שילדס מודה שמכיוון שדגמנה כבר מגיל 11, מעולם לא למדה איך להתאפר כמו שצריך בעצמה: "נהגתי להשתמש במסקרה עמידה במים, ושמתי לב שהרבה יותר קשה לי להסיר אותה ושאני מאבדת כמות נכבדה של ריסים תוך כדי. השתמשתי בסרום לשיקום הריסים שעזר להם לגדול מחדש. כעת אני אובססיבית למסקרה שיורדת בעזרת מים בלבד. אין דבר כזה יותר מדי מסקרה", היא מסכמת.
את הגבות המפורסמות, אגב, היא ממלאת בעזרת עפרון גבות דק במיוחד ומשתמשת בסבון ייעודי לעיצוב ולסירוק. "כשהמאפר וואי בנדי היה מאפר אותי בתחילת שנות ה־80, זה היה תמיד כל כך מוגזם. צילומי השער ל'קוסמו' היו מאוד מרהיבים וגדולים - השיער היה ענק והאיפור עוצמתי. זה היה כיף, אבל אז הייתי מורידה הכל והולכת להכין שיעורי בית".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button