איכות ונוחות. בקבוקי CONTIGO

השנה הילדים לא יפסיקו לשתות: בקבוק השתייה המושלם לשנת הלימודים החדשה

כמה אנחנו מזכירים להם לשתות, כמה אנחנו מסבירים שזה חשוב, אבל לפעמים דווקא צעד קטן יחולל שינוי גדול. פשוט תאבזרו אותם בבקבוקים החכמים והאיכותיים של CONTIGO, ואתם כבר תרגישו בהבדל

מוגש מטעם רשת SOHO
פורסם:
שנת הלימודים החדשה מתקרבת, וההכנות בשיאן. אחד החלקים האהובים על הקטנטנים וגם על שכבת הגיל הבוגרת יותר הוא כמובן בחירת הציוד לשנת הלימודים החדשה. ברשימת הקניות ודאי כללתם תיק גב וקלמר מדליק, ואנחנו כאן כדי להזכיר לכם את הדבר הכי חשוב שיש לבחור: בקבוק שתייה איכותי שיסייע לילדים לשתות מספיק מים במהלך ימי הלימודים הארוכים.
שתיית מים בכמות מספקת היא בעלת חשיבות רבה לתפקוד תקין של גופנו. שתייה מרובה של מים מסייעת בין היתר לתהליכי עיכול, מניעת התייבשות, הפחתה של הסיכון לחלות במחלות שונות ועוד. ואם כבר שותים, חשוב כמובן להקפיד על בקבוק רב פעמי, אלטרנטיבה ירוקה לבקבוקי הפלסטיק החד פעמיים המזהמים את הסיבה ומזיקים לה.

איך לבחור בקבוק מנצח

כאשר ניגשים לבחירת בקבוק השתייה המושלם עבור הילדים או בני הנוער, חשוב להתאים אותו לגיל הילד ולצרכיו. מרגישים מבולבלים? אל דאגה! אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר בבלגן.
ראשית, חשוב לבחור בבקבוק של חברה מוכרת. שימו לב לדגמים שעשויים רק מחומרים בטוחים לשתייה, כגון פלסטיק שאינו מכיל ביספנול A (BPA FREE).
אנו ממליצים לרכוש את הבקבוק מספק המציע אחריות על המוצר במקרה של נזילות או פגמי ייצור. למשל ברשת SOHO, היבואן הרשמי של בקבוקי CONTIGO בישראל, מציעים שנה אחת של אחריות על מוצרי המותג CONTIGO, מותג בקבוקי השתייה המוביל בעולם. האחריות תקפה על פגמי ייצור, והמוצר אף מגיע עם תעודת אחריות במעמד הרכישה.

2 צפייה בגלריה
בקבוקי CONTIGO
בקבוקי CONTIGO
מתאימים לכל גיל. בקבוקי CONTIGO
(צילום: סוהו יח"צ)

כמובן שבעת בחירת הבקבוק המושלם, גיל הילד או הילדה משחק תפקיד מרכזי. חברת CONTIGO מציעה מגוון רחב של דגמים המתאימים לקטנטנים החל מגיל 3. דגמים מסוג זה יכולים לשמש באופן יומיומי בגן הילדים וגם בבית ומגיעים במגוון צבעים ודוגמאות שקטנטנים אוהבים, כגון חדי קרן, דינוזאורים, בנות ים ועוד רבים וטובים.

פתרונות שתייה לכל גיל

גם שכבת הגיל הבוגרת יותר ואפילו אנחנו המבוגרים לא נשארים מאחור כאשר ב-CONTIGO מציעים מגוון רחב של פתרונות שתייה המתאימים לכל צורך וגיל. לדוגמה, דגם ASHLAND של המותג, בקבוק מים בעל עיצוב ייחודי עם קש "קופץ" לשתייה. הבקבוק מיועד לשתייה קרה ובעל מכסה אטום בטכנולוגיית AUTOSPOUT® Lid החדשנית המונעת נזילה. בלחיצה על כפתור המכסה "יקפוץ" קש מובנה שממנו ניתן לשתות בנוחות. כאשר הפייה אינה בשימוש, היא מוגנת מפני לכלוך וחיידקים.
בנוסף המנגנון של הבקבוק וכפתור נעילה מיוחד מונעים נזילה מהבקבוק, לשימוש פרקטי בכל שעות היום. בקבוק מסוג זה ישמש גם את הילדים הגדולים או בני נוער בבית הספר, בחוגים, בעת ביצוע פעילות גופנית ואפילו בבית. קל גם לנקות את הבקבוק בין השימושים, משום שהוא ניתן לשטיפה במדיח הכלים.
מבחינת העיצוב, הדגם האהוב זמין במבחר גדול של צבעים וגדלים שונים המתאימים למגוון צרכים ולטעם אישי. כמובן שדגם מסוג זה מתאים גם לשימוש בקרב מבוגרים – בעבודה, בדרכים, בטיולים, לסטודנטים וכו'. ברגע שיש בתיק בקבוק מים באופן קבוע, קל יותר להקפיד על שתייה נכונה בהתאם לכמות המומלצת ליום.
אם אתם מחפשים אלטרנטיבה בריאה למשקאות הממותקים, אל תפספסו את דגם INFUSER. הדגם מעוצב בטכנולוגיית AUTOSEAL, המאפשרת פתיחה קלה של הבקבוק בלחיצת כפתור ואיטום של הפייה בסיום למניעת נזילות. הבקבוק מעניק חוויית שתייה ייחודית באמצעות חלק תחתון ייעודי לאחסון פירות ועשבי תיבול ליצירת מים בטעמים בגרסה בריאה וטבעית לפי העדפותיכם.
שתהיה שנת לימודים מוצלחת ובריאה לכולם, ואל תשכחו לשתות!
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button