נטלי ולירן אביב. " היה בינינו חיבור מדהים"

"הלכתי אחרי הלב שלי": נטלי ביטלה את החתונה למען אהבת חייה

הם נפגשו כשהיא בכלל הייתה מאורסת למישהו אחר. בעקבות ההיכרות היא ביטלה את החתונה – ומאז הם ביחד. סיפור האהבה של בוגרת הריאליטי "הדוגמניות" נטלי סבג-אביב והמוזיקאי לירן אביב

פורסם:
היא: נטלי אביב (לשעבר סבג), בת 38, כיכבה בעונה השנייה של הריאליטי "הדוגמניות".
הוא: לירן אביב, בן 37, זמר ומוזיקאי, ביצע בין היתר את הדואט "מאוהב" עם סאבלימינל.
הם: נשואים שמונה שנים, הורים לשלושה (בני שנתיים, ארבע ושש), גרים בטירת־כרמל. מנהלים יחד את Instant, עסק לשזירת ריסים בעשר דקות.

נטלי והאקס. "לפני שהכרתי את לירן, הייתה לי זוגיות עם מישהו אחר", מספרת נטלי. "הכרתי אותו במועדון. אחרי זוגיות של שלוש שנים הוא הציע לי נישואים בכותל המערבי, והסכמתי בשמחה. הוא היה בחור מקסים ואהבתי אותו. היה לי טוב איתו, למרות שהרגשתי שיש בינינו פערים – הוא היה דתי ואני חילונית".
3 צפייה בגלריה
נטלי ולירן אביב ביום החתונה
נטלי ולירן אביב ביום החתונה
נטלי ולירן אביב ביום החתונה
(צילום: יניר סלע)
המפגש. "הפעם הראשונה שראיתי את נטלי הייתה כשהייתי חייל", מספר לירן. "צפיתי בטלוויזיה וראיתי את העונה של 'הדוגמניות' שהיא השתתפה בה. חשבתי שהיא מדהימה. ארבע שנים מאוחר יותר נפגשנו פנים מול פנים, ביום ההולדת של שדרן הרדיו ירון אילן. מכר משותף הכיר בינינו, והתחלנו לדבר בקטע מקצועי לחלוטין. באותה תקופה תכננתי לצלם קליפ לשיר שלי, וחשבתי שהיא תוכל להתאים כניצבת, כי היא כל כך יפה. החלפנו טלפונים, ואז התחילה בינינו ידידות".
נטלי: "כבר מהרגע שנפגשנו התחלתי להרגיש פרפרים בבטן, ובגלל זה הייתי מובכת להשתתף בקליפ, אז דחיתי את ההצעה. למרות זאת אני ולירן המשכנו לדבר בטלפון ובפייסבוק. היו לנו שיחות על כל דבר שבעולם, והיה בינינו חיבור חזק, אבל בשלב הזה אף אחד מאיתנו לא הודה שמתפתחים רגשות. בכל פעם שראיתי שהוא מחובר לצ'אט בפייסבוק, הלב שלי דפק. גרתי באותה תקופה באשדוד, ומצאתי את עצמי מבקרת לעתים קרובות את המשפחה שלי בחיפה, מתוך תקווה שאולי אתקל בלירן שגר בטירת־כרמל הסמוכה. נסעתי גם לצפות בהופעות שלו. הגוף שלי משך אותי אליו".
נטלי: "בכל פעם שראיתי שהוא מחובר לצ'אט בפייסבוק, הלב שלי דפק. נסעתי לצפות בהופעות שלו. הגוף שלי משך אותי אליו"
האולטימטום. לירן: "אחרי שבועיים של שיחות התפתח בינינו משהו רגשי. השיחות היו אמנם בקטע ידידותי, אבל זרקנו זה לזו משפטים כמו 'מה אני אעשה בלעדייך?'. ידעתי שנטלי מאורסת, ולא הייתי מוכן להיות בקשר כזה כשהיא בזוגיות עם מישהו אחר. אז הצבתי לה אולטימטום, וביקשתי ממנה שכל עוד היא נמצאת בזוגיות ועומדת להתחתן, שלא תיצור איתי קשר. במשך שבועיים אחר כך לא דיברנו. סמוך למועד החתונה של נטלי הייתי במתח ובדיכאון, לא הצלחתי לישון בלילה. הרגשתי שזה לא נכון שהיא תתחתן עם מישהו אחר".
הביטול. נטלי: "ביום שקיבלתי את ההזמנות לחתונה מבית הדפוס, הסתכלתי עליהן והייתה בי ריקנות. לא התרגשתי לראות אותן. רגע לפני שעמדנו להתחתן, הגיעה ההבנה שיש ביני לבין האקס פערים שאי־אפשר לגשר עליהם, ושאני מאוהבת בלירן. רציתי משפחה ולהיות אמא, אבל לא בכל מחיר. החלטתי לבטל את החתונה".
לירן: "לפני שנטלי שוחחה עם האקס שלה, היא יצרה איתי קשר. היא עדכנה אותי על ההחלטה שלה לבטל את החתונה ולחזור לגור עם ההורים שלה בחיפה. אני שמחתי עד השמיים".
נטלי: "שלושה שבועות לפני החתונה, בשיא ההכנות לאירוע, ואחרי שכבר העברתי מקדמות למעצבת השמלות, לאולם האירועים ולצלם - הודעתי לאקס שלי שאני מעוניינת לבטל. ניסיתי לעשות את זה הכי יפה שיכולתי וקיוויתי שיבין אותי. אמרתי לו שהצעד הזה לא נכון לנו, ושמגיע לו להיות עם מישהי אחרת שיותר תתאים לו. דיברתי על פער הדת שיש בינינו, אבל לא סיפרתי לו על לירן. הוא ניסה לשכנע אותי שזה טבעי להרגיש רגליים קרות לפני חתונה, אבל אני התעקשתי להיפרד. באותו יום שהודעתי לו, עזבתי את הבית. האקס שלי הגיע לבית הוריי בחיפה וניסה לשכנע אותי לחזור אליו, אבל אני הייתי נחושה".
תגובת הסביבה. נטלי: "ביום שבו הייתה אמורה להתקיים החתונה, כתבתי פוסט בפייסבוק: 'אני יודעת שאתם חושבים שלא הוזמנתם לחתונה, אבל היא לא התקיימה. אני אשמח שלא תשאלו שאלות כי הנושא גם ככה קשה וכואב'. היו סקרנים ששאלו מה קרה, אבל לא סיפרתי. אני לא בן אדם שאכפת לו מה יגידו, והיה לי יותר חשוב למנוע מצב שבו אתחתן ואתגרש. ההורים שלי תמכו בהחלטה שלי ועודדו אותי לעשות מה שאני מרגישה. הלכתי אחרי הלב שלי".
3 צפייה בגלריה
נטלי ולירן אביב עם הילדים
נטלי ולירן אביב עם הילדים
שני ולירן אביב עם הילדים
(צילום: רינה שגב)
החתונה. נטלי: "אחרי הפרידה עברתי תקופה לא פשוטה, שבה ניסיתי להתאפס על עצמי. כעבור חודש אני ולירן התחלנו לצאת, ומאז לא נפרדנו. בהתחלה אף אחד מאיתנו לא האמין שזה ילך לחתונה, אבל היה בינינו חיבור מדהים. כל פעם אמרתי לו שאם הוא לא יציע לי נישואים, אני אציע לו, אבל בסוף הוא הציע, אחרי שנתיים של זוגיות. הוא ארגן לי מסיבת יום הולדת במועדון עם כל החברים שלנו, והביא לי עוגה שעליה הייתה קופסה עשויה ממרציפן ובתוכה טבעת יהלום. בכיתי מהתרגשות. הפעם לא היו לי ספקות לפני החתונה, אפילו לא לשנייה".
לירן: "לפני החתונה, קרוב משפחה שלנו אמר בצחוק שהוא מקווה שהפעם נטלי לא תבטל. שלושה שבועות לפני האירוע שאלתי אותה אם היא בטוחה בצעד הזה. היא כמובן הרגיעה אותי שהיא רוצה את זה. הייתה לנו חתונה עם אלף איש שלא הפסיקו לרקוד עד שלוש לפנות בוקר. היה מטורף לחלוטין".
לירן: "סמוך למועד החתונה של נטלי הייתי במתח ובדיכאון, לא הצלחתי לישון בלילה. הרגשתי שזה לא נכון שהיא תתחתן עם מישהו אחר"
האהבה. נטלי: "לירן הוא האוזן הקשבת והחבר הכי טוב שלי. הוא החלק שהיה חסר בפאזל שלי. הוא גם אבא במשרה מלאה לשלושת הילדים שלנו".
לירן: "אני מתאהב בנטלי כל יום מחדש. יש לה לב ענק, היא נולדה להיות אמא, והיא לדעתי אחת הנשים הכי יפות בישראל. זכיתי בה. אנחנו עשר שנים יחד, אז כנראה שהבחירה שלנו הייתה נכונה".
העסק המשותף. נטלי: "קרובת משפחה שלי חלתה בסרטן, והיה לה קשה להתמודד עם אובדן הריסים שנוצר בגלל הכימותרפיה. רציתי לעזור לה, שמעתי מחברה שגרה בארצות־הברית על שיטה של שזירת ריסים בתוך עשר דקות, ונדהמתי. לפני שנתיים החלטתי לייבא את זה לארץ, ואני ולירן הקמנו ביחד את העסק שלנו. כיום אני מלמדת את השיטה ומוכרת מוצרים, ולירן מתעסק בשיווק ומיתוג".
לירן: "כיף לנו לעבוד ביחד. כשאנחנו לא מתראים כמה שעות, זה מרגיש כמו נצח. לפעמים אנחנו רבים, אבל מצליחים להתגבר על כל הקשיים כי אנחנו אוהבים מאוד אחד את השנייה, ועברנו המון בשביל להיות ביחד".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button