מעולם לא עניין אותה מה חושבים. לטיסיה מלכת ספרד

מלכה בשורטס: מלכת ספרד לטיסיה שמה פס על כולם ולובשת מכנסיים קצרים בגיל 50

לאחרונה החלה הופעתה של המלכה למשוך תשומת לב מוגברת לאחר שנצפתה בשמלות קצרות או חושפות מותניים, ועכשיו הגיע תורם של המכנסונים. למרות הקולות הנשמעים, ובניגוד לנשות המלוכה הבריטית, למלכת הספרדית לא ממש אכפת מה חושבים עליה

מיכל סופר זמרני
פורסם:
בזמן שכל העולם עוקב באובססיביות אחר מעלליהן של קייט מידלטון ומייגן מרקל, מעט דרומה משם, בחצי האי האיברי, מטפח בית המלוכה הספרדי מלכה משלו. אלא שבניגוד לנסיכות האנגליות, את לטיסיה אורטיס רוקסולנו מעולם לא עניין מה חושבים עליה. היא עיתונאית בעברה, הנחתה את מהדורת החדשות הפופולרית ביותר של ספרד, וסיקרה בין היתר את פיגועי ה־11 בספטמבר. היא והנסיך פליפה נישאו ב־2004 ולהם שתי בנות (הבכורה, לאונור, היא יורשת העצר הספרדייה). מאז הכתרתו של בעלה ב־2014, לטיסיה מייצגת את הכתר הספרדי במגוון אירועים. היא תמיד נראית מדהים, אבל לאחרונה, ככל שהיא מתקרבת ליום הולדתה ה־50 (שאותו תחגוג בעוד שלושה שבועות), החלה הופעתה למשוך אש.

3 צפייה בגלריה
לטיסיה מלכת ספרד
לטיסיה מלכת ספרד
הגיל לא קובע. המלכה וגם המלך (מאחור) במכנסיים קצרים
(צילום: Gettyimages/Carlos Alvarez)

בחודש מאי האחרון הגיעה לטיסיה לאירוע של הצלב האדום בוולנסיה לבושה בשמלה ורודה עם פתחי קאט־אאוט צדדיים שחשפו את מותניה, והתגובות ברשת טענו בזעם שהלבוש אינו הולם מלכה. לאחרונה, בזמן שמשפחת המלוכה בילתה בחופשה, פורסמו תמונות של המלכה לבושה בשמלת מיני עם הדפס טאי־דאי של זארה. התגובות ברשת לא איחרו להגיע: הגולשים טענו שהשמלה "קצרה מדי בשביל מלכה" ושלטיסיה "מבוגרת מדי בשביל שמלה כל כך קצרה". באותה נשימה טענו התגובות ששמלה בגזרה זהה של זארה (בצבע כחול) שלבשה לאונור בת ה־16 נראית עליה נפלא, כך שברור כשמש שלא החשש לכבוד מוסד המלוכה מניע את המגיבים, אלא גילנות פשוטה.

3 צפייה בגלריה
לטיסיה מלכת ספרד ובתה לאונור
לטיסיה מלכת ספרד ובתה לאונור
טענו שהשמלה קצרה מדי. עם בתה לאונור בשמלות של זארה
(צילום: Europa Press Entertainment )

מתברר, אם כן, שמרגע שהגענו לגיל מסוים כבר לא ראוי שיראו את הרגליים שלנו, אפילו אם אנחנו בחופשה פרטית עם הילדים. אבל לטיסיה היא מלכה וקשובה לרחשי לבו של הציבור, ולכן כבר למחרת היא צעדה ברחובות פלמה דה מיורקה כשהיא לבושה בשורטס של המותג פימקי, במחיר השערורייתי של 10 יורו ליחידה, ולצידה, בגאון, לבוש במכנסיים קצרים גם הוא - המלך. משפחות המלוכה של ימינו כבר לא קובעות מדיניות או מנהיגות את העם, אבל הן בהחלט יכולות להתוות הלך רוח, ואני אישית מאמצת את הלך הרוח הספרדי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button