מצאנו את הקרם המושלם לקיץ!

מתבאסת למרוח קרם הגנה? הכירי את הקרם שתמיד חיפשת

איזה כיף שהגיע הקיץ! ים, בריכה, קצת אבטיח קר עם בולגרית, וחוזר חלילה. אין כמו הפינוקים הקטנים של החיים, בעיקר אלה שמתאפשרים בזכות השמש. מה שכן, ברור שכדי לשמור על עצמנו ולהמשיך ליהנות משגרת הקיץ המופלאה הזאת לאורך שנים חייבים למרוח קרם הגנה

מאת ניבו לוי, מוגש מטעם פרומיס
פורסם:
נכון, יצא לו מוניטין קצת מעצבן, קרם לבן ודביק כזה, אבל שתדעו לכם שאין שגרת טיפוח מושלמת בלעדיו. בשביל לקיים את השגרה הזאת, סוף-סוף מצאנו את הקרם המושלם שמצליח להיות קליל על העור, בגימור שקוף ומגן על הפנים בצורה האידיאלית ביותר.
מעבר לתפקיד הכל כך חשוב שלו – לשמור לנו על הפנים – יש לו עוד מלא יתרונות. הפעם נתמקד בקרם ההגנה החדש של המותג פרומיס, קרם הגנה סופר קליל +SPF50. קודם כול והכי חשוב, אהבנו מאוד את ה+. מהסיבה הפשוטה שבשוק קיימים קרמים רבים בעלי SPF50, הפלוס הזה מעיד על כך שהקרם נבדק והוכח כבעל מקדם הגנה שהוא מעל 50, המספק הגנה נוספת מפני ההשפעות המזיקות של קרני UVA ו-UVB, ולמעשה מדובר כאן במקדם ההגנה הגבוה ביותר שמאושר על ידי משרד הבריאות.

3 צפייה בגלריה
קרם הגנה של פרומיס
קרם הגנה של פרומיס
קרם הגנה של פרומיס. סיומת נהדרת לשגרת הטיפוח
(אורי גרון)
כפי שאמרנו, הקרם בעל גימור שקוף שאינו משאיר שאריות על הפנים, בדיוק מה שאנחנו כל כך חוששות ממנו. זה גם מה שהופך אותו לסיומת נהדרת לשגרת הטיפוח שלנו ובמקביל גם לשכבת בסיס מצוינת לאיפור. יעילות כבר אמרנו? הוא נמרח בקלות ונספג באופן מלא, מתאים לכל סוגי העור, כך שגם אם את בעלת עור שמן ואת מפחדת למרוח קרמים על הפנים, את לגמרי יכולה להיות רגועה. אגב, הוא גם נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
בשנים האחרונות המודעות לחומרים שאנחנו משתמשים בהם ובעיקר אלה שאנו מורחים על הפנים שלנו גדלה והופכת להיות כמעט מובנת מאליה, לכן חשוב לשים לב ולהקפיד להשתמש בחומרים איכותיים ששומרים על עור הפנים ופוגעים בסביבה כמה שפחות
בסופו של דבר אנחנו רוצות להעניק לעור הפנים שלנו הגנה, אנחנו לא רוצות שהקוסמטיקאית שלנו תכעס עלינו בביקור הבא שלנו על כל הנמשים החדשים, אבל זה אולי לכתבה אחרת. בכל אופן, משמח מאוד לדעת שהקרם עשיר בנוגדי חמצון כמו ויטמין E שמגן מפני נזקי השמש ותורם להגנה מפני קרני UVB. בנוסף הוא עשיר גם בפרו ויטמין B5 שתפקידו להעניק לחות, להרגיע את העור ואף לתרום לחיזוק מחסום העור. איך לומר, בחום הזה של תל אביב, זה כל כך מבורך!
הקרם ניחן במערכת שימור חדשנית וידידותית לעור, ללא פראבנים, כזו שמנטרלת רדיקלים חופשיים ומחזקת את עמידות העור לפגעי הסביבה. עם זאת, יצרני הקרם הצליחו להוריד את האחוז הנדרש של חומרי השימור בלי לאבד את יעילותם ובו בזמן להפחית את הסיכוי לתגובה אלרגית.
בשנים האחרונות המודעות לחומרים שאנחנו משתמשים בהם ובעיקר אלה שאנו מורחים על הפנים שלנו גדלה והופכת להיות כמעט מובנת מאליה, לכן חשוב לשים לב ולהקפיד להשתמש בחומרים איכותיים ששומרים על עור הפנים ופוגעים בסביבה כמה שפחות.

3 צפייה בגלריה
קרם הגנה של פרומיס
קרם הגנה של פרומיס
קרם הגנה של פרומיס. מיוצר בארץ, כחול לבן
(אורי גרון)
ואם מדברים על חומרים איכותיים שלא פוגעים בסביבה, חשוב לציין שקרם ההגנה שמיוצר בארץ, לגמרי כחול-לבן, טבעוני וכזה שלא נוסה על בעלי חיים. נתון מגניב נוסף – הוא גם מכיל חומרים בטוחים שאינם פוגעים בשוניות האלמוגים!
עוד דבר שכדאי לבדוק כשבוחנים קרם הגנה הוא עמידות במים. כן, אנחנו משתמשות בו ביומיום גם למשרד אבל בהחלט גם בסופי שבוע כשאנחנו רובצות בים. כל קרם הגנה יכול בקלות להחליק או להזיע, גם אם הוא מסומן כעמיד במים, לכן חשוב לזכור תמיד למרוח מחדש קרם הגנה לאחר הזעה או שחייה כדי להבטיח הגנה מרבית, בין אם הוא מסומן כעמיד למים ובין אם לא.
והנה שאלת מיליון הדולר: כמה קרם מומלץ למרוח על עור הפנים והצוואר? התשובה פשוטה – חצי כפית לפנים וחצי כפית לצוואר. אם את לא רוצה למדוד כי זה מרגיש לך מגוחך והיי, אנחנו לגמרי איתך, את יכולה למרוח שני פסים על שתי אצבעות ולמרוח באופן שווה על כל הפנים והצוואר כרבע שעה לפני החשיפה לשמש.
שימו לב, את קרם ההגנה ניתן להשיג באתר פרומיס במחיר 129 שקל עם משלוח חינם עד הבית בכל הזמנה. בנוסף, יש עליו 100% אחריות. אם לא התחברת למוצר, פרומיס יאספו אותו ממך ויזכו על מלוא הסכום. כי אין כמו מותגים מלאי ביטחון במוצר שלהם.
אז אם תרשו לנו להיות קלישאה מהלכת ולומר, איזה כיף שיש קרם אחד שדואג לכל כך הרבה דברים, שסוגר לנו פינה, שלא לומר כמה פינות, וגורם לנו להרגיש אחראיות ועושות טוב לעולם, אז אנחנו נגיד את זה. יאללה אתן עוד פה? קדימה, להימרח!

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button