סופקייק

אם מותר לכם רק חטא אחד, תחטאו אותו בג'ט לק

"ג'ט לק", זו רשת גלידות וקינוחים מ-ו-ש-ח-ת-י-ם, שמאתגרים את כושר האיפוק של הלקוחות (או במילים אחרות, פה כולם שוברים את הדיאטה). איך היא התחילה, למה היא מתאימה לכולם, כולל למקפידים על כשרות מחמירה, ומדוע גם אתם תרצו לטעום את הכנפקייק. זהירות, התמונות בכתבה יעשו לכם חשק להתפרע!

מוגש מטעם ג'ט לק
פורסם:


דמיינו אתכם נועצים כפית במנה הבאה: כמה וכמה ופלים בלגיים, עליהם מספר פנקייקים, סופלה חם, צ'ורוס, גלידה, קצפת והמון רטבים מושחתים. איך אתם מרגישים? סביר להניח שאתם חווים רגעי אושר עילאיים, חגיגה של טעמים, תחושה שהכל אפשרי, וחזרה לילדות שם התחשבנו אתכם על ממתק ביום. ומה אם נגיד לכם שאתם יכולים בהחלט לאכול את זה, ופה בארץ, לא צריך לנסוע לחו"ל? תכירו את ג'ט לק, הרשת הכשרה שממציאה מחדש את עולם הקינוחים. אספנו עבורכם עובדות מעניינות על המתוק-מתוק הזה, במלא מלא.

זו גלידה שבאה מאהבה

מורג ועדו כנפי הכירו באתר הכרויות לאב מי ב-2011. היה להם קליק מיידי, הם התאהבו בו ברגע, והרגישו קשורים יותר בעקבות הדמיון בסטטוס שלהם. שניהם החלימו מסרטן, ולשניהם היה זה פרק ב, שכן היו גרושים פלוס ילדים, או כמו שעדו אומר: "פעם שלישית גלידה". כשנתיים אחרי החתונה הם הקימו את הסניף הראשון של "ג'ט לק" באשקלון. למה דווקא שם? עדו החליט שאין גלידה טובה באשקלון! וכך נולדה הרשת.

5 צפייה בגלריה
סופקייק
סופקייק
סופקייק
(גל זהבי)

נסו לנחש למה קוראים לרשת ג'ט לק

התשובה: עדו דיבר עם אח שלו. אחיו אמר לו: "אני עייף, אני בגט לג", אז הוא החליט להפוך את זה ל"ג'ט לק".


האם תנחשו מהי המנה הנמכרת ביותר ברשת?

התשובה: כנפקייק, שזו כנאפה שמונחת על פנקייק עם רוטב פיסטוק ושוקולד לבן עם גלידה וקצפת. נשמע וואו? לאכול את זה זה אפילו יותר וואו. שאלנו את מורג כנפי, המנכ"לית של הרשת, למה לדעתה דווקא המנה הזו כל כך מצליחה והיא מסבירה שזה נובע מהשילוב המיוחד בין המרכיבים. ומהי הגלידה הכי נמכרת? תתפלאו: גלידת וניל. "זה קלאסי, ואנשים חוזרים לטעמים הקלאסיים בסופו של דבר", מפרשנת מורג.

5 צפייה בגלריה
כנאפקייק
כנאפקייק
כנאפקייק. שילוב שרוצים לנסות
(תמיר יהושוע)

זו רשת קינוחים שמתאימה לכולם

רשת "ג'ט לק" כשרה למהדרין ללא חלב נוכרי, היא מקפידה על שמיטה לחומרה, וכך נפתח בפני הקהל החרדי שלל אפשריות להתפנק באיכות גבוהה ובראש שקט.

5 צפייה בגלריה
ופל בורלה
ופל בורלה
ופל בורלה
(תמיר יהושוע)

ברשת מצליחים גם להחזיק בכשרות בד"צ וגם לשמור על רמה גבוהה מאוד. איך הם עושים את זה?

נגלה לכם את הסוד: "גט לק" מייבאים לארץ חומרי גלם איכותיים, ולא מתפשרים על כשרות מחמירה. למעשה יש להם משגיח כשרות בד"צ ברומא שמפקח במפעלים בהם מכינים את חומרי הגלם. כך למשל, כאשר רצו לייבא דובדבני אמרנה, המשגיח השגיח על העץ מאז שניטע.

קצת מצחיק לדבר על בריאות בהיכל הקינוחים המושחתים, אבל זוהי המנה הכי בריאה ברשת וזוהי המנה הכי מושחתת

המנה הכי בריאה היא יוגורט עם פירות טריים. המנה הכי מושחתת – יותר מכל המנות שכולן מושחתות בפני עצמן – נקראת מוגזמת (צפו בווידיאו, צריך לראות כדי להבין) וכשמה כן היא. מדובר בפנקייקים, ופל בלגי, סופלה חם וצ'ורוס וכמובן גלידה וקצפת והמון רטבים מושחתים.
5 צפייה בגלריה
המוגזמת
המוגזמת
המוגזמת
(גיל אבירם)
ומה השילוב הכי מפתיע? מנה של ציז קייק פנקייק עם שוקולד לבן עוגת גבינה קרה ורוטב פירות יער. "אנשים שאוכלים עוגה לא מצפים לקבל עוד בצק מתחת אבל השילוב הוא פשוט מהמם, אומרת מורג.

ואפשר גם לעשות שליחות. אבל רגע, מה קורה למגדלים המפוארים האלה בנסיעה אליכם?

אל דאגה, ברשת חשבו גם על זה. וכך יש אריזה ייעודית לכל מנה ומנה. קולטים את רמת ההשקעה והחשיבה?

עוד לא נרשמתם? יש מועדון חברים

הצטרפות למועדון היא חינמית ושווה במיוחד. כל חבר מועדון מקבל מבצעים והנחות, כולל 10% הנחה על הקנייה הראשונה. חברים צוברים גם נקודות שיכולות להיות מומרות לכסף לתשלום ברשת.
5 צפייה בגלריה
ופל מושחת
ופל מושחת
ופל מושחת
(גל זהבי)

"ג'ט לק" מתפתחת במהירות

חמישה חודשים לאחר שנפתח הסניף הראשון באשקלון נפתח הסניף השני באשדוד ואחרי חודשיים נפתח סניף בנתיבות – כולם בזכיינות. עושה לכם חשק להיות חלק מההצלחה? צרו קשר.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button