הדס לב ואריק גולן. "האהבה שלנו היום יותר בוגרת ועמוקה"

"מה הסיכוי לזכות באותה אהבה שוב?": 20 שנה אחרי שנפרדו, הדס ואריק חזרו להיות יחד

אחרי חצי שנה של זוגיות אריק גולן נסע לשליחות בצפון אמריקה ושבר את לבה של חברתו, הדס לב. זה לקח יותר משני עשורים עד שנפגשו שוב: "הוא אמר, 'כל השנים עברת לי במחשבות. הייתי מאוד רוצה לנסות שוב'. הסתכלתי עליו והתחלתי לבכות"

פורסם:
היא: הדס לב (44), מרצה ומלווה אנשים להקשיב ללב ולרגש, גרושה ואם לשלושה (14.5, 12, 8.5), מתגוררת בזכרון־יעקב
הוא: אריק גולן (50), סמנכ"ל לקוחות בסטארט־אפ AiDock, גרוש ואב לארבעה (20, 19.5, 16, 13), מתגורר במושב בדרום
הם: בזוגיות שנתיים, לא גרים יחד

ההיכרות: הדס: "תמיד הייתי גבוהה, ובגיל 13 הגעתי לגובה 1.82 מטר. הילדים צחקו עליי, ובגלל הגובה לא היו לי קשרים עם בנים. כשהייתי בת 17 הלכתי עם חברות לחנות של ציוד לחיילים ברחובות, שם גדלתי. אריק עמד שם על סולם ואמר: 'מה זה הגובה הזה?'. הוא ירד מהסולם ונעמד לידי כדי להשוות גובה".
אריק: "גדלתי בבקעת הירדן, ומדי פעם הייתי בא לעזור לגיסי בחנות. כשהדס נכנסה נדלקתי, אבל לא חשבתי להתחיל איתה, כי היא קטנה ממני בשש שנים. היה שיח נחמד כזה, צחקנו".
הדס: "נהיינו ידידים. התגייסתי כמדריכת אימון גופני. כשהייתי בקורס קצינות, אריק לימד אותי להשתמש במצפן ולקרוא מפות, וכשהייתי בקורס מדריכי ירי, אריק לימד אותי איך להגיע ליציבה נכונה ולדרוך אקדח".
האהבה מתפרצת: הדס: "בגיל 19 הכרתי בחור, ואחרי כמה דייטים החלטנו לנסוע לסוף שבוע באוהל בכנרת. אריק היה אז סטודנט בטכניון, וביקשתי ממנו טרמפ לצומת הצ'ק פוסט, שם הייתי אמורה לפגוש את הבחור. אריק הוריד אותי בצומת, ראה את הבחור, נתן לי פתק עם הטלפון שלו בחיפה ואמר, 'אם משהו לא מסתדר, תתקשרי אליי'".
אריק: "ידעתי שהיא תחזור מוקדם מהצפוי".
הדס: "התחלתי לבכות שאף אחד לא רוצה אותי בגלל שאני גבוהה ושאני לא אמצא אהבה. אריק ליטף לי את השיער, הסתכלתי לו בעיניים, ואז הוא נישק אותי. הייתי בהלם, לא ציפיתי לזה. התמגנטתי אליו ולא יכולתי לזוז משם"
הדס: "לא הייתה כימיה ביני לבחור. למחרת התקשרתי לאריק שיבוא לקחת אותי מהצ'ק פוסט. ישבנו על הספה בדירה שלו בחיפה, שמתי את הראש על הרגליים שלו, והתחלתי לבכות שאף אחד לא רוצה אותי בגלל שאני גבוהה ושאני לא אמצא אהבה. אריק ליטף לי את השיער, הסתכלתי לו בעיניים, ואז הוא נישק אותי. הייתי בהלם, לא ציפיתי לזה. התמגנטתי אליו ולא יכולתי לזוז משם".
אריק: "כשהיא בכתה, כל האהבה שלי אליה התפרצה. הבנתי שאגרתי את זה הרבה זמן".
הדס: "התחלנו להיפגש בסופי השבוע, טיילנו המון בכל הארץ, והוא היה עושה לי כל מיני הפתעות רומנטיות, כמו לשים פתק עם פרחים על הדלת או לבוא לבסיס בהפתעה. כשהייתי איתו, ריחפתי על ענן".

4 צפייה בגלריה
הדס לב אריק גולן
הדס לב אריק גולן
אריק והדס בגלגול הראשון. הלב נשבר
(צילום: טל ברק)

פרידה כואבת: הדס: "אחרי כמעט חצי שנה יחד, אריק הודיע לי שקיבל הצעת עבודה בשליחות המדינה בצפון אמריקה. היה לי עצוב, אבל חשבתי שאולי זה ישתנה ובסוף הוא לא יטוס. כשיצאנו לסוף שבוע בירושלים, הוא פתאום אמר שזה היום האחרון שלנו יחד כי הוא נוסע השבוע. הלב שלי נשבר. למחרת נסעתי לבסיס ולא הפסקתי לבכות. החלטתי להיכנס חזק לעבודה כדי לשכוח אותו".
פגישה לא צפויה: הדס: "חודש אחר כך הלכתי ברחוב, ואת מי אני רואה מולי? אריק! שאלתי, 'מה אתה עושה פה?'. הוא סיפר שעבר תאונת דרכים והנסיעה שלו נדחתה".
אריק: "בערב לפני הטיסה נפצעתי ברמה שלא אפשרה לי לטוס. לא צלצלתי להדס, כי למדתי שחותכים פעם אחת, לא פעמיים. ראיתי את העצב שלה בפרידה, ולא היה לי מצפון לעשות לה את זה שוב".
הדס: "הייתי בהלם ונעלבתי. שאלתי את עצמי, 'מה, הוא לא אהב אותי באמת? הוא עבד עליי?'. לא הפסקתי לבכות שבוע".
אריק: "בערב לפני הטיסה נפצעתי ברמה שלא אפשרה לי לטוס. לא צלצלתי להדס, כי למדתי שחותכים פעם אחת, לא פעמיים. ראיתי את העצב שלה בפרידה, ולא היה לי מצפון לעשות לה את זה שוב"
ההתאוששות: הדס: "השקעתי את עצמי חזק בצבא ונשארתי בקבע. כשהפכתי לקצינת האימון הגופני של חטיבת גולני, הרגשתי שמצאתי את הייעוד שלי בחיים. יצאתי עם בחורים, אבל כשהם רצו לנשק אותי אמרתי, 'זה לא אתה, זו אני, אני לא יכולה'. לפעמים הלכתי לבקר את המשפחה של אריק. בגיל 24 חברה מהבסיס הכירה לי חבר של החבר שלה והפכנו לזוג. כעבור שלוש שנים התחתנו והבאנו שלושה ילדים. בהמשך הפכתי לקצינת אימון גופני של חיל המודיעין, תפקיד שעשיתי במשך 16 שנים, ובמקביל למדתי לתואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בניהול מערכות בריאות".
אריק: "יצאתי לשליחות בצפון אמריקה, למדתי לתואר ראשון במערכות מידע ותואר שני במִנהל עסקים. בגיל 29 התחתנתי והקמתי משפחה. כשחזרתי ארצה עבדתי בתעשייה האווירית ובהמשך בתפקיד בכיר ב־IBM".
4 צפייה בגלריה
הדס לב אריק גולן
הדס לב אריק גולן
"כשהייתי איתו, ריחפתי על ענן"
(צילום: אלבום פרטי)

הפגישה המחודשת: הדס: "כשהייתי בת 40 שלחו אותי מהצבא לקורס בנושא משפחה וקריירה, שם הבנתי שלא סתם צללתי לתהומות הנשייה כשאריק עזב, כי הייתי הדס של אריק, וברגע שאריק הלך, לא הייתה הדס. רציתי לפגוש אותו כדי להגיד לו תודה על שהיה היחיד שראה אותי כמו שאני בתקופה קשה. חיפשתי אותו בפייס, ועברו כמה חודשים עד שהוא ענה. כשעברנו לטלפון, אמרתי לו שאני רוצה לסגור מעגל. קבענו ארוחת צהריים".
אריק: "היה מאוד מרגש לראות אותה ולדבר איתה".
הדס: "אמרתי לו תודה ושאלתי אם אהב אותי באמת. להפתעתי הוא ענה, 'כן, אהבתי אותך מאוד, וכשהייתי בצפון אמריקה התגעגעתי ורציתי לצלצל, אבל ראיתי איך פגעתי בך, אז ויתרתי'. שאלתי אותו, 'למה לא הצעת לי לבוא איתך?', והוא ענה, 'היית קצינה צעירה ואמרת שאת רוצה לשנות את העולם, מי שאני שאקח אותך מהייעוד שלך?'. אמרתי לו, 'הנה טיפ בשבילך, לעולם אל תיקח החלטה בשביל מישהו אחר, כי אם היית שואל אותי אז, הייתי משאירה את החוגר על השולחן ונוסעת'".
אריק: "לא ידעתי שהיא התגרשה והיא לא ידעה שאני התגרשתי, אבל הרגשתי שזה יהיה בסדר. אמרתי לעצמי, מה יכול לקרות?"
הפרישה: הדס: "בגיל 41, יום אחרי שהפקתי מרוץ ל־3,000 איש, הודיעו לי שבעוד שנה אני פורשת מצה"ל. התעצבנתי, אבל בדיעבד זו הייתה המתנה הכי טובה שקיבלתי בחיים. הצטרפתי לקורס שנקרא 'מסע מול מצלמה', ושם הבנתי שכל עולמי הוא ספורט, תזונה, בעל ושלושה ילדים. הרגשתי ריקה. אבודה. אחת המשתתפות בקורס המליצה על מישהי שמטפלת ברפואת תדרים והתחלתי ללכת אליה. עלו שם הרבה דברים, והבנתי שלא טוב לי בנישואים. החלטנו שאנחנו מפרקים את החבילה. אחרי הפרישה מצה"ל הבנתי שרפואת התדרים היא חלק מחיי ולמדתי את שיטת 'איזון חיים', שבמסגרתה אני עוזרת למבוגרים ובני נוער שמצויים במשבר".
ההודעה המפתיעה: הדס: "ארבעה חודשים אחרי הגירושים קיבלתי הודעה מאריק: 'אני רוצה לפגוש אותך'".
אריק: "לא ידעתי שהיא התגרשה והיא לא ידעה שאני התגרשתי, אבל באינטואיציה הרגשתי שזה יהיה בסדר. זכרתי שהדס אמרה לי לא להחליט בשביל אחרים, אז אמרתי לעצמי, מה יכול לקרות?".
הדס: "נפגשנו בשמורת יקום, פרסנו מחצלת, והתחלנו לדבר. התברר שהתגרשנו בהפרש של שמונה ימים אחד מהשני. הוא אמר, 'תמיד אהבתי אותך, וכל השנים עברת לי במחשבות. אני לא יודע אם זה יסתדר בינינו, אבל הייתי מאוד רוצה לנסות שוב'. הסתכלתי עליו והתחלתי לבכות. אמרתי, 'איפה היית כל השנים האלה?'. הרגשתי שחזרתי הביתה. הבנתי שכל מה שהרגשתי כל השנים לא היה סתם".
אריק: "אני לא מופתע שזה הצליח, אבל אני כן מופתע מכמה שזה מוצלח".

4 צפייה בגלריה
הדס לב אריק גולן
הדס לב אריק גולן
"ממשיכים מאיפה שהפסקנו"
(צילום: אלעד גרשגורן)

הדס: "כל החברות שלי אומרות שזה מטורף וקסום. כששאלו אותי אם אני לא מפחדת להיפגע שוב, עניתי, מה הסיכוי לזכות באותה אהבה שוב? זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. זכיתי בלוטו פעמיים! אחרי חצי שנה יחד עשינו הפתעה להורים שלו, שמאוד התרגשו לראות אותי. אנחנו ממשיכים מאיפה שהפסקנו. אחת לשבועיים אנחנו יוצאים לטיול וישנים באוהל, מכירים אנשים ומספרים על המסע שעברנו. אני מאמינה שבעקבותינו אנשים מתחילים לשאול את עצמם אם הם חיים את החיים האמיתיים שלהם".
אריק: "אני חושב שהזוגיות הזו לא הייתה כל כך טובה אם הזוגיות הקודמת לא הייתה מתרחשת. האהבה שלנו היום יותר בוגרת ועמוקה. תקשיבו ללב שלכם. הלב יודע מתי לעשות כל דבר ואיך".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button