הסוף לנשירת השיער בעזרת סדרת GENESIS לשיער, מבית מותג טיפוח השיער היוקרתי Kérastase

מותג טיפוח השיער היוקרתי Kérastase מציג: יפה כמו שאת, ללא נשירת שיער

זוגיות, חברים, עבודה, לחצים; אם כל זה לא מספיק, מצטרפת לזה גם הדאגה מהשיער הנושר. אם את בגילאי 18-35 וגם את חשה שהשיער שלך נמצא בכל מקום, את לא לבד: 88% מהנשים חוות נשירה. הבשורות הטובות: יש מה לעשות. קרסטס, מותג טיפוח השיער היוקרתי, מציג את GENESIS – סדרת טיפוח לשיער, לחיזוק השיער – כדי שיישאר על הראש, והבטחת החיוך על הפנים. כל מה שאת צריכה לדעת בדרך לשיער חזק, מלא ויפה

מוגש מטעם קרסטס ישראל
פורסם:
את רגילה לקצב המהיר של משימות החיים; משפחה, עבודה, לימודים; קשה לעצור את מעגל השגרה. ידעת שהמתחים היומיומיים הללו משפיעים על השיער שלך? אורח החיים מהיר, יחד עם שינויים הורמונליים האופייניים לתקופת החיים הזו, נותנים את אותותיהם ועלולים לגרום לנשירת שיער. את מתחילה למצוא שערות עודפות על המסרק, על הבגדים, במקלחת, על הרצפה- כמעט בכל מקום אליו את הולכת.
חדשות טובות: את ממש לא לבד! 88% מקרב נשות דור המילניאלס מדווחות על נשירת שיער, אך מעניין לדעת ש-90% מתוכן- לא מטפלות בבעיה.
עד היום, לא היה היצע לפתרונות עבור נשירת שיער בעשורי הגיל המוקדמים. מרבית הפתרונות היעילים הקיימים מתייחסים לנשירה בגילאים מבוגרים, או לנשירה "גברית". היום יש לנו חדשות בשבילך: תכירי את סדרת טיפוח השיער Genesis מבית מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי Kérastase. הסדרה החדשה פונה לנשים בגילאי 18-35 החוות נשירת שיער עקב הגורמים שצוינו לעיל, ומציעה מוצרים המשלבים יעילות גבוהה ותחושה יוקרתית שאין שניה לה. בשורה התחתונה: GENESIS מסייעת בחיזוק סיב השערה, ובהפחתת אובדן השיער כתוצאה משבירה.
לפני שאת רצה לקנות, קראי כמה דברים חשובים שכדאי לך לדעת:

שאלי את עצמך: מדוע השיער שלך נושר?

בקרסטס זיהו את הסיבות לאובדן שיער אצל נשים בגילאי 18-35: השורש נחלש מבפנים, דבר המוביל לנשירה. לחילופין, השיערה עשויה להישבר במרכזה בעקבות גורמי לחץ חיצוניים, כמו הרגלי עיצוב השיער. שני הגורמים הללו מביאים לנשירת שיער, ומחלישים את השיער באופן כללי.
גורמים ביולוגיים כגון מתחים, שינויים הורמונליים, הרגלי תזונה, אורח חיים וגורמים סביבתיים אחרים- משפיעים על שורשי השיער. הפקעת שבזקיק השערה מתנתקת בהדרגה מהקרקפת, והשיער נושר; במקלחת, בעבודה או במכונית.
גורמים חיצוניים וגורמי לחץ יומיומיים, כגון עיצוב שיער במכשירים חמים וגורמי זיהום סביבתיים, עלולים לגרום להיחלשות סיב השערה. השערה נשברת במרכזה, דבר היוצר, באופן כללי, שיער דק וחלש יותר. עם השבירה השיער עדיין צומח מהפקעת, אך חשיפה יומיומית לגורמים אגרסיביים חיצוניים- עלולה לגרום לדלקת גם בזקיק השערה.
3 צפייה בגלריה
סדרת ג'נסיס של קרסטס
סדרת ג'נסיס של קרסטס
מה שאת צריכה כדי לשמור על השיער שלך. סדרת ג'נסיס מבית קרסטס
(יח"צ)

בדקי את עצמך: מה גורם לאובדן שיערך?

מתחים ולחצים האם את ישנה מספיק בלילה? האם את סובלת ממצבי רוח משתנים? לחץ וחוסר שעות שינה משפיעים על רגישות העור, ומותירים את הקרקפת חשופה לגירויים ואי נוחות.
שינויים הורמונליים שינויים כאלה יכולים לשנות את האיזון המטבולי של התאים, ולגרום לשינוי בתהליך הצמיחה המחודשת של השיער.
תזונה תזונה מצומצמת או צריכה מוגזמת של ויטמינים ותוספי תזונה מסוימים, עלולות לגרום לנשירת שיער.
מכשירים לעיצוב השיער עיצוב השיער באמצעות חום גורם ליובש ומחליש את סיב השערה, דבר המוביל לקצב שבירה מוגבר. הדבר יכול להחליש את השיער, עד לכדי נשירה.
זיהום סביבתי ומזג אוויר גורמים חיצוניים עונתיים וסביבתיים כגון זיהום, רוח וקרינת UV עלולים להשפיע על מחזור צמיחת השיער.

בואי נדבר תכלס: יש מה לעשות

Genesis היא הסדרה הראשונה מקרסטס לטיפוח השיער, הכוללת פעולה כפולה נגד אובדן שיער כתוצאה משבירה. סדרת ג'נסיס מציגה רכיבים עוצמתיים ופורמולה יוקרתית, המסייעת בהפחתת אובדן השיער ומתמקדת בשני גורמים: שבירה ושורש מוחלש. עם תובנות של מעצבי שיער, תזונאים ורופאי עור, המותג משיק טיפול מתקדם- הניתן לרכישה במספרה ולביצוע בבית. התוצאה: 84% פחות אובדן שיער, חיזוק נוסף של סיב השערה ושמירה נוספת על סיב השערה.
המוצרים מכילים תאי בסיס של פרח האדלווייס, המעניקים לשיער לחות ומגינים עליו גם מתנאים קיצוניים, מונעים נזקים הפוגעים בסיבי השיער ומפחיתים שבירה. כמו כן הם מכילים שורש ג'ינג'ר, הממריץ את מחזור הדם ומסייע בשמירה על קרקפת בריאה.
רכיב עוצמתי נוסף: אמינקסיל 1.5%, מולקולה המעכבת את אותו אנזים הגורם לנשירת שיער. אמינקסיל הפכה למולקולה הראשונה המקובלת במוצרי טיפוח נגד אובדן שיער בקרסטס, והוא מרכיב מרכזי בסדרת ג'נסיס. המולקולה מזינה את הקרקפת, מחזקת את פקעות סיבי השיער, ומפחיתה את נפילת השיער מהשורש.
מוצרי הסדרה מכילים פרח אדלווייס, המעניק לשיער לחות ומגן עליו גם מתנאים קיצוניים, מונעים נזק לסיבי השיער ומפחיתים שבירה. כמו כן,שורש ג'ינג'ר הממריץ את מחזור הדם, מסייע בחיזוק השיער ותורם לבריאות הקרקפת.
Genesis מכילה מולקולה ייחודית בשם אמינקסיל, בריכוז של 1.5%, המולקולה מעכבת פעולה של אנזים אשר גורם לאובדן שיער. אמינקסיל הפכה למולקולה הראשונה המקובלת במוצרים קוסמטיים נגד אובדן שיער, והיא מרכיב מרכזי בסדרת ג'נסיס. היא מזינה את הקרקפת, מסייעת בחיזוק השורש ומפחיתה נפילת השיער.

3 צפייה בגלריה
סדרת ג'נסיס של קרסטס
סדרת ג'נסיס של קרסטס
פעולה כפולה נגד אובדן שיער. סדרת ג'נסיס
(יח"צ)

תתכוני להתאהב

סדרת הטיפוח לשיער GENESIS כוללת בין היתר: מסכה אינטנסיבית המעניקה הזנה לשערך ופעולה עוצמתית למניעת שבירה ומסייעת בהפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה.
דיפנס תרמיק: תחליב לחיזוק סיב השערה והגנה מחום, מסייע בהפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה ומספק הזנה אופטימלית ללא פריז (קרזול) וללא הכבדה על השיער.
מוצר כוכב! סרום קרקפת מחזק: סרום קרקפת לחיזוק סיב השערה והפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה. מתאים לשיער חלש ושברירי, לשימוש יומיומי, ללא שטיפה.
אמפולות טיפוליות מחזקות לקרקפת: טיפול מרוכז שמחזק ומשפר באופן מיידי את העמידות הטבעית של סיב השערה ומעניק לשערך הגנה מפני שבירה.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד. לרשימת המספרות המורשות:

טלפון: 1-800-301-666
פייסבוק: קרסטס ישראל
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button