שני גבאי. "התחלתי לחקור בעצמי את עולמות המיניות המודעת והיחסים הפתוחים"

אינטימיות במשולש: "אדם שלישי יכול לעשות טוב לזוגיות"

שני גבאי, מלווה זוגות בתהליכי חקירה של מיניות, מסבירה לאילו זוגות מתאים להתנסות בשלישייה ואיך לעשות את זה נכון מבחינה רגשית

פורסם:
שני גבאי, 33, גרושה ואמא לשניים, מנחה ומלווה זוגות בתהליכי חקירה של אינטימיות ומיניות:

היי שני, ראיתי שאת מפרסמת בפייסבוק שיש לך סדנה לזוגות שרוצים להתנסות בשלישייה. זה אמיתי?
"אמיתי לגמרי. בשנתיים האחרונות אני מנחה סדנה שנקראת 'אינטימיות במשולש', שאליה אני מביאה את ההיכרות המעמיקה שלי עם העולם של יחסים פתוחים, משולשים וצירופים, ומאפשרת לזוגות לתרגל יחד הכנסה של צלע שלישית אל הקשר שלהם. מה שמושך אותי הוא ההיבט הרגשי, פחות הקינק ויותר המראות והשיקופים שצד שלישי שנכנס לקשר זוגי מאיר על הזוגיות".
תסבירי.
"כשנכנס אדם שלישי לקשר, הוא יכול להציף מקומות של חוסרים ושל כאבים, חרדות נטישה, פחד אבל גם המון עונג. לראות את בן הזוג שלי דרך המבט של מישהי אחרת יכול לתת פרספקטיבה חדשה עליו, לאפשר לי לראות אותו בעיניים אחרות, אוהבות, להסתקרן ולחדש את התשוקה. אני מאפשרת לזוגות לעסוק במחשבות על פתיחה של יחסים וגם באינטימיות ובמיניות שלהם עצמם".
עוד בסקס טוק בערוץ לאשה

איך זה מתנהל בפועל?
"אני מייצרת עם הזוג תהליך הדרגתי בן שלושה מפגשים, שבהם יש תרגילים מונחים והרבה שיח רגשי, כולל תרגילי מגע. המטרה היא להציף סוגיות רגשיות שיכולות להתעורר אם מצורפת צלע שלישית, אבל גם אם לא. לצורך העניין, אם בן זוג שלך נדלק על עמיתה מהעבודה - האם זה מעורר קנאה? ומה יושב מתחת לקנאה? האם זה מקום של פחד שאני לא מספיק טובה? שאני לא מספיק מרגשת? יש המון עומקים רגשיים שנמצאים מתחת לדברים האלה, שלא חייבים לבוא לידי ביטוי בפתיחה ממשית של היחסים".
"לראות את בן הזוג שלי דרך המבט של מישהי אחרת יכול לתת פרספקטיבה חדשה עליו, לאפשר לחדש את התשוקה"
איך הגעת לעסוק בזה?
"אחרי שסיימתי זוגיות מונוגמית בת 12 שנים, התחלתי לחקור בעצמי את עולמות המיניות המודעת וגם את עולמות היחסים הפתוחים והמשולשים. נכנסתי לזה כדי לייצר לעצמי ריפוי, אבל עם המפגשים הפכתי להיות בשירות הזוגות שמגיעים אליי, מתוך ההבנה שיש לי מתנה שאני רוצה להעניק לאחרים".
אילו זוגות מגיעים אלייך?
"בני 50-30 שכבר סיימו את שלב הביסוס הראשוני ועכשיו הם מחפשים לחקור ולהעמיק מעבר, וגם זוגות בפרק ב' שרוצים לפתוח את הקשר או להתנסות בצירוף של צלע שלישית ולתרגל יחד איך לעשות את זה נכון ואיך להעמיק ולהעצים את המיניות שלהם. במקום שהם ימצאו מישהו או מישהי וייכנסו ללילה של שיכרון חושים, ויום למחרת לא ידעו מה בדיוק קרה שם, אני מאפשרת להם לחוות התנסות עדינה. כל תרגיל שאנחנו עושים נמשך כמה דקות, ואז אנחנו עוצרים ועורכים יחד שיחת עיבוד ארוכה על מה שכל אחד מרגיש ועל אילו כלים הוא יכול לקחת מזה".
את יכולה לתת דוגמה לתרגיל כזה?
"בסדנה אנחנו עובדים על המקומות בתוך המשולש שבהם יש שניים מול אחד. יש למשל תרגיל שבו כל פעם יש שניים שיושבים אחד מול השנייה ורק מסתכלים בעיניים, בזמן שהצד השלישי יושב קרוב אליהם ומסתכל על המבט ביניהם. אותו שלישי - שכל הזמן מתחלף - צריך לבדוק עם עצמו איך הוא מרגיש לראות את השניים נמצאים בתוך מבט אינטימי. אחר כך אנחנו מדברים ומעבדים את זה. אני שואלת, מה ראית באותו מבט בין השניים? למשל, 'ראיתי שהוא רוצה מאוד להעניק לך אהבה' או 'ראיתי חשש', 'ראיתי כיווץ'. איך זה מרגיש לי להיות רגע חיצוני לסיטואציה אינטימית? אנשים כבר לא מסתכלים בעיניים האחד של השני, וזוגות הרבה פעמים קולטים כמה הדבר הפשוט הזה עוצמתי וכמה כוח יש לו".
למי זה לא יתאים?
"זה לא יתאים לזוגות שלא קיים ביניהם שיח יחסית פתוח על הנושאים האלה, וגם לא לזוגות שנמצאים במשבר. בשיחה המקדימה שאני עורכת עם כל זוג, אני קוראת את שפת הגוף שלהם, ואם אני רואה בשפת הגוף שמישהו לא כל כך בעניין, אני לא אכנס לתוך הדבר הזה. זה נושא מרכזי מאוד אצלי, לדאוג שהמגע והמיניות לא נעשים מתוך ריצוי".
ההורים שלך זורמים עם המקצוע הלא שגרתי שלך?
"יש לי משפחה דתית, והיה להם קשה בהתחלה. הם לא הבינו למה אני צריכה להיכנס לאינטימיות של זוגות, אבל היום הם מבינים שהפוקוס שלי הוא על המקום הרגשי".
סקס טיפ: "אם המערכת הזוגית חזקה, השלישי לא יערער אותה"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button