רוני ארז. "למקסם את כל סוגי האורגזמות"

"המיניות הנשית היא למידה והתפתחות מתמדת"

רוני ארז מלמדת לשלוט באורגזמה ואומרת ש"יש נשים שזה שינה את חייהן"

פורסם:
רוני ארז (54), מאסטר ב־NLP ודמיון מודרך, מעבירה סדנאות הקשורות במיניות לנשים, מלמדת את התהליך שעברה ודרכו פיתחה את "שיטת הגל" שמלמדת נשים להכיר את עצמן בכל הרבדים - הרגשי, התפיסתי, ההתנהגותי והפיזיולוגי.
מה בתכלס לומדת מי שמגיעה לסדנה?
"בתכלס, איך להגיע לאורגזמות ולריבוי אורגזמות במהלך האקט עם בן הזוג".
איך הגעת לעסוק במיניות?
"המקצוע בחר בי דרך בעיה רפואית שהייתה לי. כל חיי התעניינתי מאוד במיניות וזה נושא שהיה חשוב לי. הייתי מצליחה להגיע לאורגזמה, אבל זה היה כרוך בקושי רב ובמאמצים. בן הזוג שלי ב־26 השנים האחרונות ואני עסקנו בחקר המיניות ובהבנה של האורגזמה הנשית במשך 18 שנים, עברנו כל מיני סדנאות ופסטיבלים, קראנו המון חומר וקיבלנו הרבה ידע אבל לא קיבלתי את התכלס.
"אחרי הלידה של הבן הגדול שלי סבלתי מאנדומטריוזיס, ואחרי שמונה ניתוחים, הרופא אמר לי שאין ברירה ואני צריכה להוציא את הרחם. במהלך הניתוח משהו התפקשש, ולאחר מכן סבלתי מדחיפות גבוהה של מתן שתן. זה שיבש לי את החיים בכלל ואת הסקס בפרט. לא הייתי מוכנה לעבור שוב הליך פולשני. דרך הריפוי שלי, ובמהלך התרגול שנועד לרפא את הבעיה, התוודעתי למנגנון הפיזיולוגי שלי, ופתאום הפכתי למולטי־אורגזמית. בעצם מדובר בפיתוח של טכניקה שאותה אני מלמדת נשים, ודרכה הן יכולות להגיע למצב של אורגזמות, למקסם את כל סוגי האורגזמות שלהן וללמוד אורגזמות חדשות".
איך זה עובד?
"הטכניקה באה מהמקום של הבנת הרעיון של תנועה, תחושה ודמיון, שמייצרים איזושהי עוררות פיזיולוגית, והיא מביאה את האישה למצב שבו היא יכולה לשלוט ביכולת המינית שלה ולהגיע לאורגזמות. כדי שאישה תוכל באמת להפיק את המקסימום מהטכניקה היא צריכה לעבור גם דרך אלמנטים תפיסתיים ורגשיים כדי למנף את המיניות שלה".
אילו תגובות את מקבלת מנשים שעברו את הסדנה שלך?
"בשש השנים שאני עושה את זה כבר הדרכתי יותר מ־2,600 נשים, ויש נשים שזה פשוט שינה להן את החיים. אני מקבלת תגובות מצוינות. יש נשים שתופסות את זה מיד, ויש נשים שלוקח להן יותר זמן וזה בסדר, כי כל אחת אמורה לעבור עם עצמה את הדרך ולהסיר את החסמים שלה כדי להיות במקום הזה".
אם מישהי לא מצליחה לתפוס את הטכניקה?
"אין דבר כזה. אם את רוצה להתעסק בהצלחה, אז זה לא 100% הצלחה, אבל זה יותר נוטה לכיוון של 'וואו, כמה החיים השתנו' ולחוויה אחרת של המיניות. אני נמצאת בתהליכים להיכנס לניסוי קליני כדי להוכיח שהטכניקה עובדת, ויצרנו קשר עם חוקר אורגזמות עולמי. ד"ר מיכל לוריא, רופאה שאחראית על 'מרכז רותם', המרכז הישראלי לטיפול מיני, חיברה אותנו אליו.
"אני אומרת לכל אחת שמתקשרת אליי שלכל אחת יש את הקצב שלה, אין פה קו סיום. חשוב שתהיי טובה עם עצמך ותביני ותכירי, ומתוך המקום הזה תוכלי למנף את היכולת שלך, את ההכרה שלך, את ההבנה שלך, את הגוף ואת המקום הרגשי. זה הרבה מעבר לטכניקה".
יש קולות שיוצאים נגד סדנאות מסוג זה בטענה שהן מייצרות תחרותיות ותחושת "לא בסדר" במיניות. מה יש לך להגיד על זה?
"ברגע שאישה מכירה את הגוף שלה והיא מדויקת לעצמה ומשחררת את החסמים הרגשיים שיש, אין קו סיום. המיניות הנשית היא כל הזמן למידה והתפתחות. לכל אחת יש את המדד שלה וההתקדמות שלה בדרך שלה. אני לא מתייחסת אך ורק לתוצאה. אם מגיעה, למשל, מישהי שיש לה בעיה בחשק המיני והיא לא נמצאת בכלל במקום שבא לה לעשות מיניות, אבל אחרי הסדנה היא פתאום נפתחת למקום הזה, זה וואו בשבילה, בעוד שאחת שלא חוותה מעולם אורגזמה ופתאום אחרי הסדנה היא שולטת בזה, אז זה וואו, או מישהי שיש לה בעיות של יובש נרתיקי ופתאום היא כבר לא סובלת מיובש נרתיקי. לכל אחת יש את ההצלחה שלה ואת הוואו שלה. חוץ מזה, בעיניי תחרות היא תמיד משהו מפרה ואני לא חושבת שזה רע".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button