גם אופנתי וגם מחמם

האופנה מרימה זנב

מגמת הביגוד האופנתי לחיות מחמד הולכת ומתרחבת בעולם. השקת קולקציית חורף 23' של מותג RIBOS מבית 'ביופט', היא הזדמנות נפלאה לשמוע מצליל ספרמן, מנהלת תחום מותגים ולייף סטייל בחברה, על התופעה, על צרכי הכלב בחורף ועל הקולקציה המיוחדת

מוגש מטעם חברת "ביופט"
מוגש מטעם חברת "ביופט"
פורסם:
שוק בגדי חיות המחמד פורח. יותר ויותר מעצבים יוצרים בגדים אופנתיים עבור חיות מחמד בגדלים שונים. גוצ'י, ברברי, ורסאצ'ה ומותגי עילית אחרים כבר השיקו קולקציות מיוחדות עבור ההולכים על ארבע.

קור כלבים

החורף אמנם קצת מתמהמה אך הטמפרטורות יורדות, וחיות המחמד שלנו זקוקות לחימום (הידעתם? אפילו כלבים עם פרווה עבה עלולים לקבל היפותרמיה), ותפקידנו לספק להם את זה. כלבים בחורף זקוקים לבגד מחמם בדיוק כמונו, בני האדם, ובייחוד כלבים קטנים (כמו צ'יוואווה, שיצו או יורקשייר טרייר) שאינם מייצרים ושומרים מספיק חום, כלבים בעלי גוף רזה (כמו גרייהאונד), כלבים ששיערם קצוץ, כלבים צעירים מאוד, כלבים בתת משקל או כלבים קשישים/חולים זקוקים במיוחד לשמירה על חום הגוף.

7 צפייה בגלריה
כלב עם בגד
כלב עם בגד
(צילום: יגאל פרדו)

קולקציית בגדי החורף לכלבים של המותג RIBOS מבית "ביופט" עוצבה בהשראת הטרנדים החמים בעולם האופנה ומשלבת בדים איכותיים, קלים ונוחים ללבישה בעשרות דגמים אופנתיים המגיעים בשישה גדלים כל אחד. בין הדגמים בקולקציה ניתן למצוא פריטים שהושפעו מהסגנון האורבני עם קריצה ספורטיבית, כגון מעיל ספורטיבי ואופנתי בשילוב צבעים ומרקמים, פליז קליל ומחמם, מעילי פוך בצבעי פסטל בהירים, מעיל כובע פרווה לכלב ועוד.
"בשנים האחרונות יש מגמה של הומניזציה בעולמות חיות המחמד, התפיסה שחיית המחמד היא חלק מהמשפחה ואנחנו מתייחסים אליה גם כאחת כזו בכל ההיבטים", אומרת צליל ספרמן. "כחלק מתפקידי כמנהלת תחום הלייף סטייל, התאפשר לי להגשים חלום ישן ולעצב את קולקציית הביגוד והמיטות לחיות מחמד של מותג הבית שלנו 'ריבוס' ".

7 צפייה בגלריה
צליל ספרמן
צליל ספרמן
הגשמת חלום ישן. צליל ספרמן
(צילום: סלי בן אריה)

ספרי על תהליך העבודה
"את העבודה על הקולקציה אנחנו מתחילים שנה מראש. לאחר תהליך של סקירת המגמות העולמיות וחיזוי טרנדים, הרכבתי קולקציה בת 13 דגמים המשלבת ביגוד ספורטיבי וקז'ואל, כאשר לנגד עינינו נוחות הכלב ובעליו.
מה בקולקציה?
"מגוון פריטי לבוש בהם ז'קטים מעוצבים, סווטשירטים ומעילי גשם, כאשר את ההשראה לקחתי מעולמות הפאשן של בני האדם. הבדים, הגזרות והטקסטורות עוברים אדפטציה ומותאמים לצרכי הכלבים. כל פריטי הקולקציה מעוצבים אצלנו ומגיעים במידות שונות כדי שיתאימו לכל כלב. השנה, לראשונה, יצרנו קולקציה ענקית של לייפסטייל עם מגוון רחב של מיטות ומזרונים, בגדים ומעילים, מגרדות לחתולים וליין מוצרי טיפוח הכולל שמפו במגוון ריחות, בישום ואפילו משחה לאף ולכפות הרגליים".

7 צפייה בגלריה
כלב עם בגד
כלב עם בגד
(צילום: יגאל פרדו)

איך לבחור בחוכמה בגדים לכלבכם

אתם בעלי חיות מחמד וחובבי אופנה? קבלו כמה טיפים לבחירת הלבוש הטוב ביותר עבור החיה הקטנה שלכם:
סוג בד: העדיפו בדים נעימים שיעניקו מגע רך ומלטף לכלב. כמו כן חשוב לבדוק שהבד ניתן לכביסה ועמיד בפני שינויי מזג האוויר.
גודל: גודל הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בעת רכישת הבגד, אחרת הכלב עלול להרגיש לא בנוח ולהיות מוגבל בטווח התנועה. במקרה שהכלב מנסה להוריד את הבגד, הורידו אותו. אל תכריחו אותו ללבוש משהו שלא נוח עבורו.

7 צפייה בגלריה
כלבים עם בגדים
כלבים עם בגדים
(צילום: יגאל פרדו)

וזה עוד לא הכול: קולקציית מיטות אופנתיות ומעוצבות לכלבים

הידעת? מרבית הכלבים מבלים כ-14 שעות ביממה בשינה!
מיטה איכותית מעניקה שינה טובה, אנרגיות, שמחת חיים ובריאות. לכן חברת 'ביופט' מפנקת את חברינו הטובים על ארבע והשיקה השנה קולקציית מיטות מעוצבות, חמימות ומפנקות במיוחד לימי החורף הקרירים. המיטות מגיעות במגוון סגנונות אופנתיים, אשר מלבד נוחות ופינוק לכלב הן גם יכניסו סטייל לסלון או לחדר השינה שלכם. המיטות עשויות מחומרים עמידים, איכותיים לאורך זמן ונוחים לניקוי.

7 צפייה בגלריה
כלב על כרית, ביופט
כלב על כרית, ביופט
(צילום: עידן שיסטר)

הקולקציה מורכבת ממיטות המותאמות למזג האוויר הישראלי ויוכלו לשמש את הכלב בכל ימות השנה. בנוסף, תוכלו למצוא בה גם מיטות המתאימות למזג אויר יותר קר (תושבי הצפון עבורכם! )

7 צפייה בגלריה
כלבים
כלבים
(צילום: יגאל פרדו)

את מגוון פרטי הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המחמד המובחרות.
אינסטגרם: biopet_israel
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button