ניבר מדר. "היה כיף לראות סוף־סוף את כולן ביחד בחג"

ניבר מדר: "מצאתי מישהו שמשמח אותי, ושומר לי על הלב"

הדוגמנית מציגה את הגוונים הרכים של האביב ומספרת על הזוגיות החדשה, על הדיכאון אחרי 7 באוקטובר וגם על פעילות ההסברה ברשת: "נדהמתי לגלות איך אנשים מחו"ל, שהכרתי דרך העבודה וחשבתי שהם חברים שלי, מעלים ברשתות פוסטים אנטי־ישראליים ומלאי שנאה"

פורסם:
ניבר מדר (28) החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 17, הופיעה בקמפיינים נחשבים בארץ ובחו"ל, ולפני שנתיים לוהקה לתפקיד המשחק הראשון שלה בסדרת הדרמה "קורדרוי" ב־HOT. בארבעת החודשים האחרונים היא בת זוגו של איש העסקים ניר מימון (בנו בן ה־28 של טייקון הגז קובי מימון), והם נעים יחד על הקו שבין ישראל, ברלין וגיברלטר, שם מתנהלים חלק מעסקיו של מימון.
ספרי על הפקת האופנה שלנו בכיכובך.
"היא הייתה בסימן האביב: בגדים שמתאימים לעונות מעבר".
אם אני נתקלת בך עכשיו ברחוב, מה סביר להניח שתלבשי?
"חולצה קצרה או גופייה, ג'ינס loose וסניקרס".
6 צפייה בגלריה
ניבר מדר
ניבר מדר
שמלה ומגפיים, זאדיג אנד וולטר. חגורה, De Apartment. עגילים, פדני
(צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )

עם מי חגגת את ליל הסדר?
"עם אמא שלי, האחיות שלי והמשפחה המורחבת. הוריי גרושים, אמא שלי ושתי אחיותיי גרות בשנים האחרונות בשלומי, אבל בעקבות המצב הן פונו משם. אמא שכרה יחידת דיור בצפון, אחות אחת עברה למלון של מפונים בחיפה ואחות אחרת עוברת כל הזמן בין קרובי משפחה. היה כיף לראות סוף־סוף את כולן ביחד".
ב־2021 חשפת ב"לאשה" שאת מתמודדת עם דיכאון כרוני. איך אירועי 7 באוקטובר והמצב הנוכחי משפיעים על המצב הנפשי שלך?
"ברגע שהתחלתי להבין את חומרת המצב, המוח שלי בבת אחת נכבה. כנראה הוא לא יכל להכיל את כל הזוועות והסטרס, ובשבוע הראשון פשוט ישנתי כל הזמן. אחרי זה התחיל אצלי מאבק לנסות לחזור לתפקד. מאחר שכבר יש לי ניסיון בהתמודדות עם חרדה ודיכאון, זיהיתי מיד את התסמינים וידעתי מה אני צריכה לעשות: להיות בחברת אנשים שעושים לי טוב. בשבועות הראשונים הייתי צמודה לחברה שלי, וניסינו להכניס קצת שגרה למציאות ההזויה והמפחידה שנכפתה על כולנו".
6 צפייה בגלריה
ניבר מדר
ניבר מדר
שמלה, אינדיגו
(צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )


תמונת הפרופיל שלך בווטסאפ היא מגן דוד שמתחתיו הכיתוב I stand with Israel. גם לקחת חלק פעיל מאוד בהסברה ברשת.
"הרגשתי שזה המינימום שאני יכולה לעשות עבור המדינה שלי. במקביל נדהמתי לגלות איך אנשים מחו"ל, כאלה שהכרתי דרך העבודה וחשבתי במשך שנים שהם חברים שלי, מעלים ברשתות פוסטים אנטי־ישראליים ומלאי שנאה. זה כאב לי ברמות וגם התעמתתי עם הרבה מהם".
את מבלה חלק ניכר מזמנך בחו"ל. עד כמה את מרגישה את גל האנטישמיות?
"בברלין ובגיברלטר זה לא מורגש בכלל. גילברטר הוא מקום קטן מאוד עם אוכלוסייה של כ־30 אלף איש, ויש שם המון יהודים וקהילה מדהימה. גם בברלין, ובאופן כללי בגרמניה, יש דווקא תחושה של תמיכה חזקה בישראל. אבל בחודשים האחרונים יצא לי להיות גם בלונדון ושם זה מורגש מאוד. היו בלי סוף הפגנות של פרו־פלסטינים. לילה אחד הגעתי לבניין הדירות שבו התאכסנתי, וראיתי חבורה של בחורים צעירים תולשים את מודעות החטופים מתחנת אוטובוס. בער בי להגיד להם: 'אתם מורידים תמונות של ילדים חטופים!'. אבל ראיתי את השנאה וחוסר הרציונליות על הפנים שלהם ופחדתי על החיים שלי. נכנסתי לדירה ולא הפסקתי לבכות".
6 צפייה בגלריה
ניבר מדר
ניבר מדר
שמלה, הלגה עיצובים. עגילים, פדני
(צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )

עצוב.
"חוויתי בלונדון עוד סיטואציה שהיה לי ממש קשה איתה. הייתי בדירה, ופתאום באמצע היום שמעתי מחוץ לדלת שלי מישהו צועק: 'הצילו, הצילו'. זה הזכיר לי את הדודים שלי שגרים בנחל־עוז, שב־7 באוקטובר המחבלים הגיעו אליהם לבית וצעקו 'צה"ל, צה"ל, תפתחו'. למרבה המזל הם לא פתחו וחייהם ניצלו. אבל כנראה הסיפור שלהם השפיע עליי, ובאותו רגע הייתי בטוחה שיש אנשים שיודעים שאני יהודייה מישראל ורוצים לעשות לי משהו רע. ממש נכנסתי להתקף חרדה. נדבקתי לפינה של החדר והתקשרתי למשטרה. כשהמשטרה הגיעה התברר שזה היה סתם הומלס תמהוני שנכנס לבניין".
6 צפייה בגלריה
ניבר מדר
ניבר מדר
(צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )

נסיים במשהו אופטימי: מה את יכולה לספר על הזוגיות הטרייה שלך?
"אני וניר הכרנו דרך חברים משותפים. אני מעדיפה לשמור על הפרטיות שלנו, אבל כן יכולה להגיד שאני מאוד מאוד מאושרת איתו, ושמחה שלפחות בכל הטירוף הזה שכולנו חווים בחצי השנה האחרונה, זכיתי גם למשהו טוב. מצאתי מישהו שמשמח אותי, מחבק אותי ושומר לי על הלב".
6 צפייה בגלריה
ניבר מדר
ניבר מדר
חולצה ומכנסיים, הלגה עיצובים. מגפיים, De Apartment
(צילום: שי פרנקו, סגנון: אייל חג'בי )

דוגמנית: ניבר מדר ל"זוהר יעקבסון", איפור ושיער: אדם משאלי במוצרי שאנל, עיצוב גבות: מושיק טקו במוצרי שאנל
איפה משיגים: הלגה עיצובים, ה' באייר 14-12 ת"א. אינדיגו, קניון רמת אביב. זאדיג אנד וולטר, ה' באייר 44 ת"א. De
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button