עדכני מתמיד. קנת' קול

מותג העל KENNETH COLE NEW YORK בישראל והוא עדכני יותר מתמיד

קולקציות חדשות, פרימיום או קז'ואל, אנחנו בטוחים שהוא יכבוש את לב הגבר הישראלי בקלות. בין אם הגבר שלך הוא איש עסקים מכובד או הייטקיסט צעיר, בקנת' קול חשבו על הכל

מוגש מטעם: קנת' קול
פורסם:
הקולקציה לגבר מבית מותג־העל הבינלאומי של המעצב האמריקאי KENNETH COLE  NEW YORK, מככבת בימים אלה בסניפי רשת ה־MASHBIR, ואפשר להגיד בוודאות שהמותג הניו־יורקי הוותיק עדכני וצעיר יותר מתמיד.
7 צפייה בגלריה
קנת' קול
קנת' קול
תל אביב-ניו יורק, קנת' קול
(צילום: זוהר שטרית)
כשהחורף בעיצומו (סוג של) ואיתו הרצון ובינינו, גם הצורך, לרענן את המלתחה בפריטים איכותיים, קלאסיים ואלגנטיים מצד אחד, אבל גם טרנדיים ומגניבים מצד שני, קנת' קול מספק את הסחורה ביג טיים. הקולקציות מגוונות וכוללות שלל סגנונות המתאימים לכל הגילים ובכל המידות. אפשר למצוא פריטים קלאסיים ואלגנטיים לצד פריטים אורבניים שופעי שיק המתאימים לקהל צעיר יותר.
7 צפייה בגלריה
קנת' קול
קנת' קול
כשאורבני פוגש קלאסי. קנת' קול
(צילום: זוהר שטרית)
מנעלי ערב אלגנטיות למסיבת קוקטייל או פגישה חשובה ועד סניקרס ספורטיביות להשתלבות בנוף העירוני התל־אביבי, דרך ביגוד, הלבשה תחתונה, תיקים, חגורות, תיקי יד, תיקי עסקים, מעילים ומוצרי עור.
7 צפייה בגלריה
קנת' קול
קנת' קול
יש גם אקססוריז
(צילום: זוהר שטרית)
הקולקציה החדשה זהה לזו הנמצאת מעבר לים, תוך התאמה תפורה למידותיו של הגבר הישראלי ולצרכיו. צוות העיצוב של רשת ה־ MASHBIR מקבל מהצוותים בחו"ל בריף על תחזיות אופנה, טרנדים, צבעוניות, בדים וחומרים שונים. חלק מהקולקציות נקנה מחו"ל, בעיקר נעליים ותיקים, ובמקביל הצוות המקומי מעצב ומייצר פריטים תוך התאמה לקהל הישראלי שהוא, כידוע, בעל צרכים וטעם שונים מאלה של הקהל האמריקאי.
"זו הפעם הראשונה שבישראל ניתן מענה לכל כך הרבה פריטים וקטגוריות של מותג־על בינלאומי, תחת קורת גג אחת", אומר רן פיקס, מנהל הפיתוח, העיצוב וייצור המותג. "מותג־על בינלאומי יוקרתי ואיכותי, אופנתי, אלגנטי ובאיכות גבוהה, שופע סטייל, מדויק ומעודכן".
7 צפייה בגלריה
קנת' קול
קנת' קול
ללבוש את אמריקה
(צילום: זוהר שטרית)
אז מה אפשר למצוא בקולקציות?
קולקציית הפרימיום, KENNETH COLE  NEW YORK לאנשי עסקים. זוהי קולקציה יוקרתית ואיכותית, אלגנטית וקלאסית, בעלת בגדים סמי־מחויטים בסגנון ספורט אלגנט, לעבודה במשרד ולפגישות עסקים חשובות. חליפות מצמר ומבדים איכותיים, בלייזרים, מכנסיים מחויטים ונעליים אלגנטיות ואופנתיות. אין מצב שלא ישימו לב אליכם בחדר הישיבות, תסמכו עלינו.
7 צפייה בגלריה
קנת' קול
קנת' קול
סטייל מדויק
(צילום: זוהר שטרית)
קולקציית REACTION KENNETH COLE הצעירה והמאגניבה. קולקציה זו פונה לגבר הצעיר שאוהב אופנה טרנדית מדויקת ועכשווית, ועדיף שתהיה של מותג־על בינלאומי. בגדי קז'ואל וסטריט לוק, ג'ינסים, טי־שירטים, סווטשירטים, והכל עם פרינטים עדכניים ובצבעוניות מגוונת. קנינו!
7 צפייה בגלריה
קנת' קול
קנת' קול
הכי קנינו
(צילום: זוהר שטרית)
היכן ניתן למצוא את הקולקציות:
בחנות הדגל הגדולה בקניון הזהב בראשון־לציון. זוהי חנות עצמאית שבה ניתן יהיה למצוא את כל הקולקציות בכל הקטגוריות, וכן בסניפי רשת ה־MASHBIR ובאתר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button