הכל טרי, ביתי וטעים. קציצות דגים של גיל סלוקי, השף של הטבע

השף של הטבע: מאכלים מסורתיים ממיטב התוצרת החקלאית של השף גיל סלוקי

אנחנו אוהבים לאכול, הבעיה היא להתחיל לבשל את האוכל ובסוף לגלות שזה לא יצא בדיוק כמו של אמא או סבתא. לחילופין, אתם פשוט מזמינים ערמות של ג'אנק מההמבורגרייה הקרובה או הפיצרייה השכונתית ואז הנזק הרבה יותר גדול. טוב, תעצרו הכל, יש לנו פתרון מושלם בשבילכם. כדאי שתקראו טוב טוב את הכתבה הבאה

מוגש מטעם גיל סלוקי
פורסם:
יש שף במושב גבעתי שאנחנו באופן אישי ממש אוהבים. קוראים לו גיל סלוקי, אבל אנחנו קוראים לו השף של הטבע. סלוקי הוא דור שלישי לשושלת חקלאים מפוארת. החיבור שלו לטבע הוא נצחי והמטעמים שהוא יודע להכין מהפירות והירקות שהוא עצמו מגדל – אין ביטוי אחר לתאר אותם מאשר מעדן מלכים.
השף סלוקי מבין את הצורך שלנו לצרוך מזון טבעי, בריא וכזה שהושקעה אהבה רבה בהכנתו.

6 צפייה בגלריה
גיל סלוקי, השף של הטבע
גיל סלוקי, השף של הטבע
מבין את הצורך במזון טבעי. השף גיל סלוקי
(צילום: יח"צ)

את הצורך הזה ממלא השף סלוקי באמצעות המעדנייה החדשה שלו שבמושב גבעתי. המעדנייה הושקה לאחר מחשבה רבה, תכנון מוקפד ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. המעדנייה של השף סלוקי מתהדרת באוכל ובתבשילים מפנקים מבית אמא ולא במנות מפונפנות ולא משביעות.
אז מה ניתן למצוא במעדנייה של השף של הטבע?
זוכרים את הקציצות של אמא? אלו שמתבשלות לאט לאט ברוטב האדום המבעבע? זוכרים את הריח שהתפזר בכל הבית כשבדיוק חזרתם מבית הספר מורעבים? אלה בדיוק הקציצות הטובות והעסיסיות שמתבשלות בסירים של גיל סלוקי, עם רוטב עגבניות ביתי ואיכותי שיוצר מהעגבניות שגדלות להנאתן בערוגות של השף. במעדנייה תוכלו גם ליהנות מתבשילי קדרה שמתבשלים שעות על אש קטנה עד למרקם נימוח ומפנק, מדגים טריים הנצלים בשמן זית טרי טרי על פלאנצ׳ה לוהטת ובנוסף, ממבחר גדול של סלטים טריים, רעננים ובריאים – הכל ביתי, הכל טרי, הכל טעים!

6 צפייה בגלריה
 קציצות בקר של גיל סלוקי, השף של הטבע
 קציצות בקר של גיל סלוקי, השף של הטבע
אוכל ביתי איכותי. קציצות בקר מהמעדנייה של גיל סלוקי
(צילום: יח"צ)

בנוסף לכל הפינוק הזה, סלוקי מכין גם אוכל עדכני וקליל כמו לביבות של ירקות, ממולאים טבעוניים, תבשילים ללא גלוטן ועוד. השילוב של תבשילים מסורתיים מבית אמא והאוכל המודרני וה"קליל" יותר, יוצר מעין פיוז'ן ישראלי עכשווי. מטבח ישראלי חדש.

6 צפייה בגלריה
סלט אסייתי של גיל סלוקי, השף של הטבע
סלט אסייתי של גיל סלוקי, השף של הטבע
שילוב של מאכלים מסורתיים עם אוכל מודרני. סלט אסייתי
(צילום: יח"צ)

סדנאות הבישול החווייתיות ושירות הקייטרינג של גיל סלוקי

אוהבים לבשל? פודיז בלב ובנשמה? ישנים עם מכונת פסטה בלילה וחולמים על בולונז?
השף גיל סלוקי מציע לכם סדנאות בישול חווייתיות ומלאות השראה. הכל על טהרת אהבת הטבע והבישול הביתי המסורתי. הסדנאות של השף סלוקי נוגעות בטכניקות בישול שונות ותוכלו להתנסות בהן בשלל חומרי גלם טריים ואיכותיים, שנקטפו היישר מהערוגות ומהשדות הפרטיים של השף החקלאי.
מגוון הסדנאות רחב, הן פונות לכל קהל יעד אפשרי וכוללות 15-12 משתתפים:
סדנת גריל דרום אמריקאי לקרניבורים מושבעים בשטחים הפתוחים והמקסימים של מושב גבעתי. בסדנה תתנסו בטכניקת הצלייה המסורתית ובשימוש בחומר גלם איכותי מהבקר המשובח של מושב גבעתי.
אם גריל הוא לא כוס האספרסו שלכם, תוכלו להתנסות בסדנת בישול איטלקית. גם בסדנה זו נעשה שימוש במיטב חומרי הגלם, הרטבים והירקות שמאפיינים את התוצרת של השף סלוקי. יין טוב בצד, ויש לכם ארוחה א־לה איטליה!
לא בשר ולא פסטה? שמענו אתכם. השף סלוקי מציע סדנה לצמחונים שבינינו. הסדנה מבוססת על טהרת התוצרת של המשק, הגדלה ללא ריסוס. מהשדה היישר לצלחת.

6 צפייה בגלריה
קציצות ירק טבעוניות של גיל סלוקי, השף של הטבע
קציצות ירק טבעוניות של גיל סלוקי, השף של הטבע
נותן מענה לכולם. קציצות ירק טבעוניות של גיל סלוקי
(צילום: יח"צ)

השף גיל סלוקי מציע שלל חוויות מטריפות חושים: ממעדנייה משובחת שופעת כל טוב, דרך סדנאות בישול מרתקות ומעצימות, משלוחי ירקות ופירות טריים עד לפתח הבית ועד לשירותי קייטרינג בביתכם לכל אירוע שתחגגו. כל חומרי הגלם שהשף סלוקי משתמש בהם נשתלו, גדלו וטופחו בידיו שלו ובידי החקלאים החרוצים של מושב גבעתי. אם אתם פודיז מושבעים שמחפשים חוויות קולינריות בלתי נשכחות – זה ה־מקום בשבילכם.

6 צפייה בגלריה
סופריטו של גיל סלוקי, השף של הטבע
סופריטו של גיל סלוקי, השף של הטבע
חוויות קולינריות בלתי נשכחות. סופריטו של גיל סלוקי
(צילום: יח"צ)

ליצירת קשר, הזמנות משלוחים ופרטים נוספים על הסדנאות ושירותי הקייטרינג:
השף של הטבע - גיל סלוקי, משק 27 מושב גבעתי
פייסבוק: השף של הטבע
אינסטגרם: gilsluki
טלפון: 050-6338528
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button