אין צורך באביזרי ספורט. עינב יונסוף וייס

עיצוב, חיטוב ושריפת שומנים: אימון שישי ואחרון בתוכנית שתכין אתכם לקיץ

עינב יונסוף וייס, ששקלה 100 קילו בגיל 13, עברה מהפך - ותעזור גם לכם להתחטב עם Fit to Summer - תוכנית אימונים בת חודשיים לחיטוב קיצי שהיא הכינה לקוראי מגזין "מנטה". וכן, אפשר להתחיל גם עם אימון קצר של 10 דקות

פורסם:
אימון שישי ואחרון בתוכנית
( צילום ועריכה: צופן הפקות - כפיר יונסוף וייס)
אחרי שנדהמה לגלות שהיא שוקלת 100 קילו, החליטה עינב יונסוף וייס לבנות לעצמה תפריט בריא ותוכנית אימונים מסודרת. לתיכון כבר הגיעה עם 40 קילו פחות. היום, כמאמנת כושר אישית, היא תלווה אתכם עם Fit to Summer - תוכנית אימונים בת חודשיים לחיטוב קיצי שעינב הכינה לקוראי "מנטה".
למי התוכנית מתאימה: לכולם! נשים, גברים, נערות ונערים בריאים מגיל 18 ומעלה, בכל רמת כושר. אם יש לכם מגבלות בריאותיות או פיזיות כאלה ואחרות, אתם צריכים להיוועץ עם גורם רפואי מוסמך ולקבל לכך אישור.
מטרות התוכנית: חיזוק הגוף, עיצוב הגוף, שריפת שומנים, פיתוח סבולת לב־ריאה (כושר אירובי), חיזוק שרירי הליבה (CORE).
מבנה התוכנית: התוכנית כוללת שישה אימונים ומתפרסת על פני חודשיים. בכל שבוע יעלה סרטון עם אימון הכושר שמיועד לאותו שבוע. את האימון הייעודי יש לבצע באותו שבוע בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע. בשבוע שלאחר מכן, השבוע השני, יעלה סרטון חדש, שאותו יש לבצע באותו האופן וכך חוזר חלילה עד השבוע השישי.
שימו לב: מאחר שהאימון עובד על כל הגוף, אין לבצע את האימון בשני ימים רצופים אלא בהפוגה של יום בין אימון לאימון. בימים שבין האימונים אפשר לבצע התאוששות אקטיבית בעזרת אימוני הליכות להשלמת העבודה וכדי להגיע לתוצאה מיטבית.
1 צפייה בגלריה
 עינב יונסוף וייס
 עינב יונסוף וייס
אין צורך באביזרי ספורט. עינב יונסוף וייס
(צילום: יונתן בלום)
מבנה האימון: מדובר באימון HIIT המשלב בתוכו גם תרגילים פונקציונליים המבוצעים כנגד משקל הגוף בלבד.
  • משך האימון: 30 דקות
  • מספר הסבבים: 3
  • זמן כל סבב: 10 דקות
  • זמן מנוחה בין סבב לסבב: 1 דקה
אופי האימונים: האימונים בנויים בדרגת קושי הדרגתית עולה. כלומר, האימון הראשון הוא בדרגת קושי קלה, אך האימון השני יהיה מאתגר יותר וכך הלאה עד לאימון השישי. כמו כן, מאחר שמבנה האימון מורכב מסבבים, מדובר באימון מודולרי — אפשר להתחיל אפילו רק בעשר דקות אימון ולהעלות את משך האימון בהדרגה בהתאם לרמת הכושר האישית.
האביזרים הדרושים: אין צורך באביזרי ספורט כלל. כל האימונים בנויים על יצירת התנגדות כנגד משקל הגוף בלבד.
דגשים חשובים לכל אימון: התרגילים אינם בנויים על מספר חזרות אלא מבוצעים בתיחום של זמן, זאת במטרה לאפשר לכל אחד ואחת לעבוד בקצב האישי הנכון והמתאים לו/לה, תוך שמירה על דיוק ביצוע למניעת פציעות מיותרות. לכן אל תמהרו, עדיף שתבצעו נכון את התרגיל גם אם בשל כך תבצעו פחות חזרות במסגרת הזמן הנתונה.
בתרגילי הסקווט והלאנג׳ יש לשים לב לרגישות כזו או אחרת בברכיים ולבצע כפי יכולתכם. והכי חשוב, לא לוותר על המתיחות, גם לפני ביצוע התרגילים וגם אחרי.
הגעתם לאימון האחרון: כל הכבוד על ההתמדה והביצוע. כדי לשמור על ההישגים, הקפידו לחזור על כל האימונים בסדרה.
מוכנים? חזרו לווידאו בראש העמוד.
מחפשים את האימון הראשון? לחצו כאן
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button