"ש לי מוט מתח בבית, וכשאני עובר לידו אני מיד עושה סט של עשר עליות מתח לפחות". רוי מילר

רוי מילר: "גלישה זה החיבור האולטימטיבי של גוף ונפש"

מה הגילטי פלז'ר התזונתי של שחקן "מלכות" ו"מלכת היופי של ירושלים" ("בארוחות אני תמיד מבקש: תגבילו אותי לשמונה") ומה גורם לו להרגיש כמו האדם הקדמון? הסודות לשרירים ולאושר של רוי מילר

פורסם:
רוי מילר (41), שחקן, מככב ב"מלכות" בהוט, "אבא מטפלת" בטין ניק ו"מלכת היופי של ירושלים" ב־yes, נשוי לשירי פדלון ואבא ללוקא (בן שנה).
מהו לו"ז הכושר השבועי שלך?
"אני מקפיד לרוץ 10 ק"מ בפארק פעמיים בשבוע ועושה אימוני קרוספיט בחוץ. בנוסף יש לי מוט מתח בבית, וכשאני עובר לידו אני מיד עושה סט של עשר עליות מתח לפחות. אבל אם יש שבוע של גלים, אז תשכח מהאימונים - אני במים. גלישה זה החיבור האולטימטיבי של גוף ונפש".
איזה אימון עשית והפסקת כי זה היה פשוט בלתי נסבל?
"אני לא זוכר שהפסקתי משהו כי הוא היה בלתי נסבל, אלא אם כן באולינג נחשב. רגע, בעצם אני זוכר שניסיתי ספינינג שיעור אחד, אבל האובר התלהבות של המדריכה, "קדימה בנות, אתן מסוגלות", קצת הלחיצה אותי, אז ויתרתי".

עוד סודות של סלבס:

השלם את המשפט: אם אני לא מתאמן במשך שבוע, אני מרגיש...
"אני יכול להרגיש ממש בסדר עם זה. אני עובד קשה, תודה לאל. אז כן, בשבוע הבא אני אצטרך להשלים. אני עושה ספורט כל חיי, ואני מבין את המשמעות, ועם הגיל אני מרגיש יותר סלחן. חוץ מזה אני אדם מאוד תזזיתי, כל הזמן בתנועה, אם זה עם הילד ואם זה בעבודה. אני לא מתעצל ולא מפחד מעבודה קשה, וזה מפצה".
רוי ואשתו, עו"ד שירי פדלון:

איזה מאכל בריא אתה מכין ממש מעולה?
"אשתי אחראית על האוכל הבריא בבית, ומדי פעם היא דוחפת לי זרעי צ׳יה ופשתן. לפעמים זה הולך לה כשהיא מסווה את זה ממש טוב בקערת אסאי. לעתים רחוקות נחה גם עלי המוזה, ואז יוצא איזה סביצ׳ה מלון, כוסברה וקשיו טעים מאוד".
מה הגילטי פלז'ר התזונתי שלך?
"קוסקוס ומפרום בארוחות משפחתיות, בעיקר בצד של אשתי. אני תמיד מבקש: 'תגבילו אותי לשמונה מפרומים', וזה מגיע לי עד הסרעפת. היתרון בקורונה היה שלא היו ארוחות משפחתיות, וזה מנע ממני את הצרבות שנגרמות מאוכל טעים אבל עם המון שמן".

2 צפייה בגלריה
איציק כהן רוי מילר ישראל אוגלבו
איציק כהן רוי מילר ישראל אוגלבו
עם איציק כהן וישראל אוגלבו, "מלכת היופי של ירושלים"
(צילום: ענת מוסברג)

איזה תכשיר טיפוח תמיד יש לך בתיק?
"חוץ מדאודורנט יש לי מסטיק ותרסיס פה".
כמה פעמים ביום אתה אומר "אני אוהב אותך"?
"וואו, בלי סוף. אני לא מהחסכנים. אני מאמין שצריך להגיד אם זה מרגיש לך. אסור לשמור בבטן דברים טובים, או רעים, כי בסוף זה חוזר אליך".

מתי בפעם האחרונה כיבית את הסלולרי?
"החלפתי טלפון שלשום והייתי שעה בלי טלפון. הרגשתי כמו האדם הקדמון. זה כמו לפתוח את המקרר כשאתה לא רעב, ככה אני עם הטלפון. אני כל הזמן איתו, כותב עליו, קורא ממנו. זה כאילו נהיה סוג חדש של מערכת יחסים. ימים יגידו מה יֵצא לנו מזה, אבל השאיפה היא כמה שפחות. עכשיו למשל אני מנסה להימנע מהרשתות החברתיות".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר? "התכוננתי לשאלה הזאת, זה קורה בכל רגע שבו אני חושב על הבן שלי. גם אם נכנסת מחשבה רעה, כשאני רואה אותו זה מנצח הכל"
אספרסו חזק או תה ירוק?
"אספרסו חזק כפול ארוך או מכופל, או תה עם קנדיס (סוכר פרסי) שגדלתי עליו בתור בן לאמא פרסייה".
שיעור קבלה או סדנת מדיטציה?
"סדנת מדיטציה כל הזמן וגם וואטסו מרגיע אותי. אבל גם לקבלה אני מתחבר מאוד. הייתי בשיעורים אצל שכן לשעבר, והבנתי שאלוהים נמצא בכל אחד".
באנג'י או צניחה חופשית?
"כמה שיותר אקסטרים. נראה לי צניחה חופשית כי הנפילה ארוכה יותר".
מתי בפעם האחרונה הרגשת מאושר?
"התכוננתי לשאלה הזאת, זה קורה בכל רגע שבו אני חושב על הבן שלי. גם אם נכנסת מחשבה רעה, כשאני רואה אותו זה מנצח הכל".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button