הבדים מגינים מהשמש והרוכסנים מפסולת ימית ממוחזרת. בגדי ים silkyfit

להקפיא את הזמן: 7 דברים שיעשו לכם טוב בחודש יולי

איך תתקררו ותתאווררו החודש? בעזרת סאונת קור במינוס 85 מעלות, בגדי ים שיגנו מהמדוזות ותבניות סיליקון שמחזירות את הכיף לרקיחת שלגונים ביתיים

פורסם:
במשך שנים אנחנו מסקרים את מיטב הטרנדים מחזית הוולנס, אבל מעטות הפעמים שהחלומות שלנו קמים לתחייה והופכים למציאות ממשית. כי מה לעשות שרוב החידושים הטכנולוגיים שוכנים להם אי שם בקליפורניה, בירת הוולנס של היקום, ואילו אנחנו, פשוטי העם, זוכים לשזוף עינינו בקרני אינפרא רד קסומות בעיקר באינסטגרם של גווינת' פאלטרו.
קראו עוד:
אבל ממש לאחרונה נחתה בישראל, בהרצליה הילס (הסילקון ואלי שלנו), מעבדה חכמה ל־Longevity - אריכות ימים מיטבית - מושג מעודכן יותר שכדאי לאמץ במקום ה"אנטי אייג'ינג" השחוק. Ever Lab היא מעבדה חדשנית עם אפיל עתידני שהקימו שתי יזמיות ישראליות, סיגל ולימור שילוני. היא מציעה מגוון תוכניות וולנס בליווי מומחים עם שמות מפתים כמו: תוכנית התחדשות, תוכנית להפחתת מתחים, תוכנית דיטוקס, והחביבה עלינו ביותר - תוכנית שינה. המטרה העיקרית היא להאט את קצב ההזדקנות ולהטעין את הגוף (והמוח) מחדש, כשהאמצעי הוא טכנולוגיות ומכשירים מתקדמים שפותחו עבור אסטרונאוטים בנאס"א וספורטאי־על (אבל יש גם מכשירי כושר רגילים יותר). נשמע כמו מד"ב? זה גם נראה ומרגיש ככה. אז מה דגמנו?
6 צפייה בגלריה
 Ever Lab
 Ever Lab
יותר טוב משנ"צ. Nap Pod
(צילום: יח"צ Ever Lab)

Ice Cube: סאונת קור של שלוש דקות בטמפרטורה של מינוס 85 מעלות (!) שנועדה לעודד מטבוליזם, להפחית דלקתיות ולשכך כאבים. היה קפוא, אקסטרימי ומעורר. בלי בגדים (אבל עם כפפות, גרביים, נעליים, מסכה ומגיני אוזניים), כשפתיתי שלג קסומים נושרים על השיער, תרגישו לדקות ספורות חיוניות מתפרצת ו"אפקט של דני קושמרו בקוטב", בעיקר בגלל היציאה מאזור הנוחות של הגוף והאנדורפינים המתעוררים.
Red Room: סאונת אינפרא רד (שתוכלו להפשיר בה מהחוויה הקודמת) מעודדת ניקוי רעלים, מגבירה את שריפת הקלוריות, משרה רוגע וגם טובה לעור הפנים. מניסיון, מדובר בעונג הרבה יותר ידידותי, אלגנטי ונעים מסאונה מיוזעת, בזכות החום המתון שמזכיר ליטוף של קרני שמש בחורף.
Nap Pod: פוד מפנק המדמה מצב ציפה שמאפשר למוח להיכנס למצב מדיטטיבי בזמן קצר (10 דקות!) הודות לגלי התטא. מעבר ללוק החללי ששווה סלפי, מדובר בהתאוששות הכי מהירה ביקום ובתחושת צלילות מפתיעה, שאישית נתנה לי בוסט קוגניטיבי ששום שנ"צ לא סיפק עד כה.
The Pouch: כיס ענק לעיסוי דיטוקס, לניקוז לימפטי ולשיפור תפקוד המערכת החיסונית. בפועל, מדובר בתחושה של סחיטת עודפים מכפות הרגליים (כיף) ומהרגליים ומהבטן (פחות כיף אבל אפקטיבי).
בשלוש מילים: קר, לוהט, מעורר.
Ever Lab, הרצליה, מגדלי הילס, 400־550 שקל לביקור חד־פעמי, 1,700 שקל למנוי חודשי, פרטים באתר ever-lab.co/vision.

לשפר את ההרגלים

"קל כל כך להגזים בחשיבותו של רגע אחד מכונן ולזלזל בחשיבותם של שיפורים קטנים על בסיס יומיומי", גורס ג'יימס קליר, מרצה מבוקש בתחום קבלת החלטות ושינוי הרגלים ומחבר הספר "הרגלים אטומיים". לטענתו, הרגלים הם כמו אטומים, רק של החיים עצמם. כל אחד מהם הוא יחידה בסיסית המסייעת לשיפור הכללי שלנו. הם אמנם זעירים, אבל ההשפעה המצטברת שלהם על חיינו רבת עוצמה.
6 צפייה בגלריה
הרגלים אטומיים
הרגלים אטומיים
להטמיע הרגלים יעילים בקריירה ובחיים הפרטיים
(צילום: הוצאת מטר)
בספר הוא מפרק את זה לפרקטיקה נוחה שמבוססת על מחקרים בתחומי הביולוגיה, הפסיכולוגיה ומדעי המוח, ומסביר בעזרת דוגמאות משעשעות מהחיים כיצד בעזרת כלים פשוטים אפשר להטמיע הרגלים יעילים בקריירה ובחיים הפרטיים.
הרגלים אטומיים, ג'יימס קליר, הוצאת מטר, 118 שקל, בחנויות הספרים.

להרגיש את החופש

כבר כתבנו על מותג בגדי הים המקומי והמוצלח Silkyfit של המעצבת הדס אווירי, אבל קולקציה חדשה היא סיבה מצוינת לקפוץ שוב למים. הדגמים מאפשרים חופש תנועה לשחייה, לספורט ימי או לסתם שהייה נינוחה עם הילדים בחוף ובבריכה, הבדים מגינים מהשמש, והרוכסנים מפסולת ימית ממוחזרת. בין החידושים לעונה: אוברולים צבעוניים, בגדי ים שלמים שמגינים על הכתפיים ועל הגב מהשמש ואפילו טייץ ארוך להגנה מצריבת מדוזות. ואם חשקה נפשכם באאוטפיט זוגי, שימו עין על הפרינטים התואמים לגבר ולאישה או על הסטים הזהים לאם ולבת.

6 צפייה בגלריה
בגדי ים silkyfit
בגדי ים silkyfit
בגדי ים שלמים שמגינים על הכתפיים ועל הגב מהשמש ואפילו טייץ להגנה מצריבת מדוזות. בגדי הים של silkyfit
(צילום: ליז כדר)

249־489 שקל, טווח מידות: XS-XXL, באתר: silkyfit.com. בהכנסת קוד ההנחה: "מנטה 21" תיהנו מ־15% הנחה בחנות המקוונת.

לשדרג את השלגונים

אם התוויות האדומות על השלגונים עתירי הסוכר ורשימת הרכיבים הלא מזוהים עושות לכם חשק לוותר על התענוג, למה שלא תקפיאו בעצמכם? תבניות ומקלות של ארטיק הם ממש לא ניוז, אבל העיצובים המקסימים של Silikomart הם לגמרי שדרוג ל"לק" הביתי. תבניות הסיליקון של המותג האיטלקי מכניסות טאץ' מקצועי למטבח הביתי ומחזירות את הכיף לרקיחת שלגונים מרכיבים בריאים בבית. מוזמנים להתלבט בין לבבות קסומים או טבליות שוקולד מתוקות או ליצוק לעצמכם "מגנום" ביתי בתבנית גלים מעוצבת, בלי להתבאס על כמויות הסוכר והחומרים המשמרים.
6 צפייה בגלריה
תבניות סיליקון  Cook & bake
תבניות סיליקון  Cook & bake
תבניות הסיליקון של Silikomart מחזירות את הכיף לרקיחת שלגונים מרכיבים בריאים בבית
(צילום: Cook & bake)

79.90־109 שקל לסט תבניות של 4 שקעים (כולל מקלות), ברשת Cook & Bake ובאתר.

ועוד 3 דברים שכדאי לעשות החודש

לילות קיץ בערבה הדרומית
מגוון פעילויות בין שקיעה לזריחה תחת כיפת השמים ובנוף המדבר, ובהן: הופעות של אמנים, טיולי זריחה, סיורי שקיעה ועששיות, טיול שקיעה ועפיפונים בדיונות, פעילות אקולוגית ושוק לילה.
כל חודש יולי, פרטים והרשמה באתר הערבה הדרומית: aravaway.co.il
שוק איכרים ביקב עמק האלה
שוק לילה של יקב עמק האלה לכל המשפחה בחצר היקב בקיבוץ נתיב הל"ה. כולל: יינות היקב, דוכני מזון, יריד אמנים, דוכני קוסמטיקה טבעית, מתחם בגדי יד שנייה ומוזיקה בלייב. תמחור המוצרים חברתי ומינימליסטי.
החל מ־1.7, מדי יום ה' בחודש יולי, החל מהשעה 19:00, כניסה חופשית
פסטיבל בין הכרמים בגליל
אירועי מוזיקה משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמיים, ירידים גליליים ביישובי הגליל, חנוכת "סינגל אופניים", סיורי יקבים ופעילויות וסיורים לכל המשפחה.
23־29 ביולי, פרטים באתר: 2beav.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button