פצצה של נוגדי חמצון. המתכון של ליזו

המתכון ל"דגני בוקר טבעיים" של הזמרת ליזו שובר את האינטרנט

דגני הטבע (Nature’s Cereal) של מי שמכונה "מלכת הפופ הנוכחית של דימוי גוף חיובי" משגעים את הרשת ואין בהם בכלל דגנים. אז מה הם כן מכילים?

עודכן:
לא יודעים כמה אתם עוקבים אחרי הטיקטוק, אבל מתברר שחוץ מתנועות ריקוד מתוזמנות של מילניאלז צומחים שם לאחרונה גם לא מעט טרנדים טעימים, ולפעמים הם אפילו בריאים. אחרי שלמדנו להכין פנקייקים זעירים, קפה מוקצף ופסטה עם עגבניות ופטה אפויה בתבנית אחת (בטוחים שיצא לכם טעים) מגיע להיט הבריאות התורן. בסרטון טיקטוק שצבר בינתיים יותר מ־7.4 מיליון צפיות משתפת הראפרית מליסה ויויאן ג'פרסון, הידועה בשם הבמה ליזו ובמידות הגוף הנדיבות שלה, את המתכון שלה ל"דגני טבע", שהומצא על ידי הגורו הפופולרי לתזונה מהצומח - natures_food@.
עוד תזונה של סלבס:

@lizzo

🫐🍓🥥 it’s actually really good y’all @natures_food

♬ Romantic Piano - Piano

אבל למרות השם, שנשמע כמו מנה שאוכלים לארוחת הבוקר, בקערה של הזמרת האמריקאית אין בכלל דגנים. מה כן יש שם? אוכמניות, תותים ורימונים טריים שעליהם נמזגים מי קוקוס טריים, ולקינוח מערבבים עם קרח. איך אומרים? אין פה ממש מתכון, יותר הצעת הגשה לאנשים שיכולים להרשות לעצמם פירות יער טריים ומי קוקוס אקזוטיים לארוחת הבוקר.

@lizzo

Another s/o to @natures_food since y’all hoes can’t read lol AAAAAAND for the “unblended smoothie” hive — it’s not bussin Janelle 😏

♬ Triple S - YN Jay & Louie Ray
ליזו בסרטון נוסף - דגני טבע בגרסת השייק

למרות שמדובר בפצצה של נוגדי חמצון, לדברי ליזו זו לא ארוחת הבוקר המאוזנת שאתם מכירים. "החיסרון היחיד במנה הזאת", היא מציינת, "זה שהיא לא מכילה חלבון או שומנים בריאים, שני אבות מזון חיוניים שתורמים לתחושת שובע, כך שאם אתם מנשנשים אותה לארוחת הבוקר, סביר להניח שתהיו רעבים שוב בתוך שעה, אז נסו לשדך אותה לחלבון כמו יוגורט". קנינו, עכשיו רק נשאר לנו להתארגן על סלסילה רומנטית ולצאת ללקט אוכמניות עם יורגן.
פורסם לראשונה: 22:35, 25.04.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button