תרגום מופשט של העין, מעין המנתח

מה עושים החודש: מתעתועי חושים עד לתוכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית

שישה שבועות להפחתת חרדה ודיכאון דרך הצלחת, פתרונות עיטוף רב-פעמיים למזון ופסטיבל מדברי בחורף: שבעה דברים שיעשו לכם טוב בדצמבר

פורסם:
1. לאכול בשביל הנפש
7 צפייה בגלריה
חרדה ודיכאון - תוכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית, ד"ר דרו רמזי
חרדה ודיכאון - תוכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית, ד"ר דרו רמזי
חרדה ודיכאון - תוכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית, ד"ר דרו רמזי
חשבתם פעם על הקשר בין המזון שאתם אוכלים לבריאות הנפש שלכם? אם אתם עוקבים אחרי הכתבות שלנו סביר להניח שכן. לפני כשנה סיפרנו לכם על ספר חדש שמציע תוכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית שפיתח הפסיכיאטר האמריקאי ד"ר דרו רמזי. כעת הוא יוצא לאור בעברית ומאפשר לכם להתעמק אף יותר בתוכנית התזונתית מבוססת המחקרים בת ששת השבועות שמיועדת להפחתת חרדה ודיכאון. בנוסף תוכלו למצוא בו גם מתכונים פשוטים וטעימים המשלבים רכיבים תזונתיים שחיוניים לבריאות המוח, בעריכת השף והנטורופת צחי בוקששתר.
חרדה ודיכאון - תוכנית תזונתית לשיפור הבריאות הנפשית, ד"ר דרו רמזי, 98 שקל, בחנויות הספרים ובאתר פוקוס, focus.co.il
2. לעטוף את הסביבה באהבה
7 צפייה בגלריה
העוטפת
העוטפת
העוטפת. ידידותיות לא רק לסביבה אלא גם למזון ולנו
(צילום: כפיר עינב)
אם תחשבו כמה ניילון נצמד ושקיות סנדוויצ'ים אתם צורכים בחודש, רוב הסיכויים שתחושו צער על הסביבה. גם אנחנו. לכן אחד הדברים שהכי משמחים את המדור הזה הוא לגלות פתרונות ירוקים, ואם אפשר גם יפים. ממש לאחרונה צדו את עינינו העטיפות המשמחות של "העוטפת", מיזם ישראלי שמציע פתרונות עיטוף רב־פעמיים שהקימה משפחה של פעילים חברתיים ואנשי חינוך ומוביל כיום ישי בקל. הן מתהדרות בשלל הדפסים של חיות ופרחים ומיועדות לכיסוי קערות אוכל, לעיטוף כריכים ומזון לדרך ולהארכת חיי המדף של מזון במקרר. הן מיוצרות בישראל בשיתוף פעולה עם תופרות מקומיות ועשויות מבדי כותנה מצופים בשעוות דבורים נקייה, ולכן ידידותיות לא רק לסביבה אלא גם למזון ולנו. הפתעה בתיק האוכל שהילדים (והילדים בנפשם) יאהבו.
העוטפת, 12.50־54 שקל לפריט (ויש גם מארזים), hotefet.co.il
3. לתפוס חורף בנגב (במחיר נגיש לכל כיס)
אם מתחשק לכם לתפוס קצת רוח מדברית, ובזול, שימו עין על מה שיש לנגב להציע לכם החודש. "צבעי מדבר" מטעם הרשות לפיתוח הנגב הוא פסטיבל חדש שיתקיים בו זמנית בכל רחבי הנגב, מהנגב הצפוני ועד הערבה הדרומית. במהלך חודש דצמבר יוצעו מאות פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה בעלות מסובסדת של עד 20 שקל. בתפריט האטרקציות: חוויות חקלאיות, תיירות בדואית, סדנאות וטיולים בטבע, סיורי אוכל עם יצרני האזור וכמובן זריחות ושקיעות חורפיות בנוף המדבר ההיולי.
פסטיבל צבעי מדבר, gonegev.co.il
4. לתעתע בחושים
7 צפייה בגלריה
חוש השמיעה - תרגום מופשט של הרעש לבן, תדרים ושמע
חוש השמיעה - תרגום מופשט של הרעש לבן, תדרים ושמע
חוש השמיעה - תרגום מופשט של הרעש לבן, תדרים ושמע
(ציור: ד"ר מישל אפרגן)
מפגש בין אמנות למדע הוא תמיד דבר מסקרן, והתערוכה הזאת היא מין שעטנז מיוחד שכזה. לראשונה בישראל תוצג החודש תערוכה רחבת היקף של פורום האמנים "חושבים קדימה" שתפגיש תחת קורת גג אחת 30 אמנים, מדענים ואנשים בחלל ענק המשתרע על 1,000 מטר. במסגרתה יבחנו היוצרים, כל אחד בשפתו הייחודית, את החיבור של האמנות לחמשת החושים. בנוסף יוצגו גם עבודות אמנות העוסקות בליקויים שקשורים בשימוש בחושים ובקשר בין התופעות החושיות ביחסי המוח־גוף.
תופעות חושיות, 1־10 בדצמבר, מרכז עמיעד, רח' עמיעד 12, שוק הפשפשים יפו
5. להשקיע בלוק הספורטיבי
7 צפייה בגלריה
אדידס ל"פוט לוקר"
אדידס ל"פוט לוקר"
סניקרס למתקדמים. אדידס ל"פוט לוקר"
( צילום: יח"צ)
אספני סניקרס, אופנה ומותגי פופ, האייטם הזה בשבילכם ובשבילכן: קולקציה של המעצב ג'רמי סקוט בשיתוף אדידס נחתה בימים אלה ברשת פוט לוקר, וזו ההזדמנות לשים יד (או רגל) על פריט מעצבים ספורטיבי – מכובע במחיר אפשרי, דרך טופים מעוצבים (הפייבוריט שלנו) ועד סניקרס למתקדמים. לסקוט, שהלביש ידועני־על כמו ביורק, מדונה, קייטי פרי, ביונסה וג'סטין ביבר, יש זהות עיצובית שקשה לפספס, והקולקציה משלבת את הסגנון הפופי הייחודי של המעצב עם הסטייל המהודק של אדידס. אגב, אם בא לכם להשקיע בתינוק, יש גם חליפת "מיני מי" תואמת לבייבי הממותג.
179־700 שקל, בבלעדיות בחנות פוט לוקר ברמת אביב, באתר המותג וברשת אדידס
6. למצוא אוצרות וולנס
7 צפייה בגלריה
מותג בגדי היוגה  OMME TLV ב"יריד החורף"
מותג בגדי היוגה  OMME TLV ב"יריד החורף"
מותג בגדי היוגה OMME TLV ב"יריד החורף"
(צילום: יריד האופנה)
צמד המילים "יריד החורף" עושה לנו נעים בלב עוד לפני ששמענו את ההמשך. כמדי עונה גשומה, יריד הלייף סטייל של קרין לאופר־דיין חוזר עם מיטב קולקציות החורף הטריות של מותגים ומעצבים מקומיים שנבחרו ונאצרו בקפידה. בגזרת הוולנס שווה לשים עין על מותג בגדי היוגה המקומי OMME TLV שמציע שיק אורבני בלתי מתאמץ, על מותג הטיפוח Hippie and Chic עם מוצרי קלין ביוטי, על Fushia שמציעים בישום ונרות טבעיים, או להתכרבל עם שמיכת יוגה איכותית של Inhalexhale. ועוד משהו קטן וטוב: חלק מהכנסות היריד יעברו ל"לצידך", מחלקת אשפוז פתוחה במרכז הרפואי "מרחבים".
ABOUT US, טרמינל העיצוב בבת ים, 8־10 בדצמבר, פרטים בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של היריד
7. לשלוח ד"ש מישראל
7 צפייה בגלריה
התיבה המאירה ופרי הדר. מטעי בן עזר
התיבה המאירה ופרי הדר. מטעי בן עזר
פינוקי גורמה ממיטב התוצרת המקומית
(צילום: מטעי בן עזר)
מה שולחים לדודים בחו"ל? המסורת אומרת כמובן שתפוזים (!) ואילו הגישה האופנתית דורשת גורמה. לקראת חגיגות חנוכה, חג המולד וסוף השנה האזרחית ברחבי העולם מצאו ב"מטעי בן עזר" את שביל הזהב והשיקו מארזי שי מהודרים שמשלבים בין השניים - גם פירות הדר מובחרים מייד אין יזראל וגם מעדני גורמה כחול־לבן. תמצאו בהם בין השאר יינות איכות מיקבים מקומיים, שמן זית כתית מעולה, קונפיטורות מיוחדות, שוקולד של שוקולטיירים ועוד פינוקי גורמה ממיטב התוצרת המקומית שישאירו למקבלים טעם וניחוח מתוקים בלב.
החל מ־329 שקל למארז רגיל ו־469 שקל לתיבת שי תפוזים פרימיום, טל': 03-6969111, אתר: benezer.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button