למקסם את הבריאות ואת ה־Well Being שלכם בכל ההיבטים.

הגיעה השעה לדאוג לוולנס שלך

הם ינטרו את השינה, יסמנו מתי כדאי לעצור ולנשום ויאותתו מתי הזמן הנכון לצאת לאימון הכושר. אין ספק, שעוני הספורט החכמים של GARMIN הם ההחלטה הכי בריאה שתעשו למען עצמכם בשנה האזרחית החדשה

מוגש מטעם חברת GARMIN
פורסם:
בפתח 2023 אולי כבר הגיע הזמן שתשכחו משעון הכושר "הטיפש" ותכירו את המאמן־רופא־חבר האישי שלכם: שעון ספורט חכם. השעון הזה יודע לנטר את מדדי גופכם ולנפק תובנות לגבי המצב הגופני שלכם - וגם לייעץ מה אתם יכולים לעשות כדי לשפר אותו. בזכות שעון הספורט החכם היום כבר אין צורך לספור זמנים, למדוד דופק ביד או ללכת למעבדת שינה כדי להבין מה השתבש בלילה. אפשר לעשות את כל זה - ועוד הרבה יותר מזה - בעזרת שעון קטן, חכם להפליא וסופר מעוצב.
איך הוא עושה את כל זה? בעזרת סנסורים וחיישנים רבים היודעים לנטר ולעקוב 24/7 אחרי מגוון עצום של מדדים גופניים. במילים פשוטות, אם תענדו אותו הוא יעזור לכם למקסם את הבריאות ואת ה־Well Being שלכם בכל ההיבטים - לישון טוב יותר, להפחית לחץ, לצבור אנרגיה, לייעל את אימוני הכושר ועוד.
חברת GARMIN היא מובילה עולמית בפיתוח וייצור אביזרים טכנולוגיים מתקדמים לספורט, כושר ואורח חיים בריא. שעוני הספורט החכמים של החברה פופולריים מאוד בישראל ובעולם. זאת בזכות ניטור בזמן אמת של מגוון מדדי בריאות וכושר, האזנה למוזיקה ועוד מגוון יישומים חשובים המגיעים ביותר מ־100 דגמים בעיצובים שונים ובשיא הסטייל.
אז מה הופך את השעונים החכמים של GARMIN לאביזר חובה בניהול הבריאות הגופנית והנפשית שלכם?
1. מעקב אחר איכות השינה
מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות הדגימו עד כמה חשובה שינה איכותית לבריאות הגופנית והנפשית שלנו. שעוני GARMIN נמצאים בחזית טכנולוגיית ניטור השינה. הם מצוידים בחיישנים מתקדמים המנתחים ומציגים את משך השינה ואיכותה לאורך זמן וברזולוציה של שלבי השינה השונים, כולל שנת REM (שלב השינה העמוקה, הזמן שבו אנו חולמים). השעונים (בדגמים התומכים) גם יודעים לתת ציון שינה לילי המדרג את איכות השינה ומספק הדרכה כיצד לשפר אותה.
2. ניטור Body Battery (מצב סוללת הגוף)
Body Battery‎ (מצב סוללת הגוף) היא פונקציה ייחודית לשעונים החכמים של GARMIN. מדובר במבט בזמן אמת על משאבי האנרגיה האישיים שלכם. הפונקציה הזאת משקפת את רמות הפעילות הגופנית, הלחץ, המנוחה והשינה שלכם, ומעדכנת כיצד כל אחד מהם משפיע על רמות האנרגיה שלכם. היא תציג לכם בסולם שבין 1 ל־100 בכל נקודת זמן נתונה עד כמה אתם מוכנים להתמודד עם אתגר (למשל אימון כושר) או עד כמה אתם זקוקים למנוחה.
3. ניטור Stress (רמות הלחץ הנפשי)
גם סטרס מתמשך הוכח במחקרים רבים כגורם משמעותי בהיווצרות מחלות רבות, גופניות ונפשיות. השעונים החכמים של GARMIN מאפשרים מעקב גם אחר רמות הסטרס בגופכם לאורך כל היום, המבוסס על הבנה מתוקפת מדעית של מערכת העצבים האוטונומית. מאחר שהמדדים הגופניים והתגובה לגורמי הלחץ הם אינדיבידואליים, שיטות הניתוח המשמשות לניטור רמות הלחץ מתוכננות להתאים את עצמן למצבכם האישי הבלעדי. בדגמים מסוימים של שעון GARMIN ישנו גם פיצ’ר מיוחד המתריע כשרמת הסטרס גבוהה במיוחד, אזהרה המאותתת לכם לעצור לרגע ולהירגע כדי להפחית את רמות הורמוני הסטרס כמו קורטיזול למשל, והשעון אף ימליץ לכם להתחיל תרגיל נשימות מודרך שיכניס לתמונה הלחוצה את מערכת הרגיעה.
4. מידע על זמן ההתאוששות
פונקציית זמן ההתאוששות בשעונים החכמים של GARMIN מספקת תובנות מותאמות אישית לגבי הזמן הדרוש לגוף שלכם להתאוששות מלאה לאחר פעילות גופנית, או להבדיל: לאחר לילה עם שינה לא איכותית. בעזרת הפונקציה הזאת תוכלו להתאמן ביעילות רבה יותר ובדרך זו להפיק את המקסימום מהמאמצים שלכם.
5. התראות על דופק חריג
שעוני GARMIN המתקדמים מצוידים בחיישן אופטי מובנה בשעון המודד ומנטר את דופק הלב בצורה רציפה במשך כל היממה (כולל בזמן השינה). ניתן גם להגדיר שכל חריגה בדופק תייצר התראה קולית וויזואלית שתאפשר התייחסות וטיפול מוקדם ככל הניתן במידת הצורך. בזמן פעילות גופנית אפשר להגדיר גם איש קשר בחירום, כך שאם יש חריגה של דופק במהלך האימון תישלח אליו הודעה ב־SMS עם מיקומכם מדויק.
6. מעקב הידרציה (שתיית נוזלים)
השעון החכם מאפשר לסמן את צריכת הנוזלים היומית כתזכורת שתסייע לכם לא להתייבש ולהגדיר לעצמכם יעדי שתייה אוטומטיים. בחלק מדגמי השעונים של GARMIN תוכלו למצוא גם פיצ'ר לחישוב אובדן נוזלים (על פי חישוב המדדים הפיזיולוגיים והפעילות הגופנית) והם יתאימו עבורכם את יעדי השתייה היומיים בהתאם לרמת הפעילות הגופנית שתבצעו.
7. Breathwork (נשימה מודעת) 
בין אם אתם רוצים להפחית מתח ובין אם אתם רוצים לשפר את החדות המנטלית, להגביר את ביצועי העבודה או להתכונן לשינה, נשימה מודעת יכולה לעזור לכם בכל אלה. במגוון דגמי שעוני GARMIN תוכלו להשתמש בפעילות Breathwork כדי לתרגל שלוש טכניקות נשימה שונות: שלווה, קוהרנטיות והירגעות ומיקוד. ישנה גם פעילות נשימה מהירה של חמש דקות המוצעת כשהשעון מזהה עלייה דרמטית ברמת הסטרס ומתריע בפניכם שזה הזמן לנשום עמוק כדי להכניס את מערכת הרגיעה לפעולה.
8. מאמן אישי צמוד
במרבית דגמי השעונים של GARMIN תוכלו למצוא מגוון תוכניות אימון מובנות ומונפשות - החל באימוני אירובי (כולל תוכנית מיוחדת לרצים מתחילים), דרך אימוני כוח ועד לאימוני יוגה ופילאטיס, שיאפשרו לכם לבחור את המקום ואת הזמן המתאים לאימון ויסייעו לכם לשמור על הכושר הגופני שלכם בקלות. לא מצאתם אימון שבא לכם לעשות? תוכלו גם ליצור אימונים משלכם באפליקציית Garmin Connect בסמארטפון ולהעביר אותם לשעון שלכם.
9. עוזר אישי חכם
שעון הספורט החכם הוא גם העוזר האישי הכי טוב שתוכלו למצוא. תוכלו להשתמש בו כדי לנהל שיחות טלפון, לשמוע מוזיקה (ניתן להוריד מאות שירים מספוטיפיי, אמזון מיוזיק או דיזר), לשלם ב־GARMIN PAY בתשלום ללא מגע ולקבל התראות חכמות עם אפשרות להתאמה אישית (הודעות, שיחות, תזכורות ביומן ומיילים) בהתאם לדגם.

על הפרק: נשים

3 צפייה בגלריה
שעוני גארמין
שעוני גארמין
עם השעון החכם תוכלי להכיר טוב יותר את גופך.
(יח"צ)
היריון: פיצ'ר מעקב ההיריון של GARMIN יסייע לך לשים לב לתסמינים גופניים חשובים לאורך ההיריון, כך שתוכלי לדווח לרופא/ה אם משהו נראה לא תקין ולעדכן אותם באופן שוטף. כשהרגע הגדול יתקרב תוכלי להשתמש בטיימר ההתכווצויות של GARMIN כדי לעקוב אחר תדירות הצירים ואף להשוות לצירים קודמים.
המחזור החודשי: עם השעון החכם תוכלי להכיר טוב יותר את גופך ולקבל תמונת מצב מלאה על מצבך ההורמונלי באמצעות מעקב אחר המחזור החודשי. כך, תוכלי לזהות דפוסים או שינויים שהגוף עובר לאורך החודש, לתכנן את שגרת האימונים במהלך תקופת המחזור והביוץ ועוד.

למידע נוסף: garmin.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button