מותק, הילדים התחברו

מיסודות הפילאטיס ועד הכנת גלידת בריאות: הדבר הבא הוא חופשות הוליסטיות לילדים

מועדוני ילדים Out. הצצה בחופשות הבריאות החדשות מלמדת שילדים הם האורחים הנחשקים שריזורטים אופנתיים חפצים ביקרם. אילו פעילויות מוצעות הקיץ לגוף הצעיר ולנפש הרכה והאם ילדי ישראל יתחברו לטרנד?

פורסם:
תשכחו מהפעלות "אגדו" מיושנות לילדים בבריכה או מנופש בקלאב שיספק להם דפי צביעה, בייביסיטר וקצת תעסוקה. כי בזמן שאנחנו מחפשים איך להעסיק את הילדים המשועממים שהעמסנו על חופשת המבוגרים המפנקת שלנו, הצצה בחופשות הבריאות החדשות מלמדת שדווקא הילדים הם האורחים הנחשקים שריזורטים אופנתיים חפצים ביקרם.
קראו עוד:
אז מה מציעים לדרדקים זבי חוטם אך תפוחי ארנק בקיץ הקרוב? שפע של פעילויות לגוף הצעיר ולנפש הרכה. בריזורט Joali Being שבאיים המלדיביים מציעים לילדים את Joy of Being - חופשת טבע הוליסטית שלא פוסחת על אף טרנד בריאות עכשווי. לצד מדיטציה אקטיבית, יוגה לילדים (Young Yogi), יסודות הפילאטיס (ABC of Pilates) וסתם טיולים בטבע, מצאנו בתפריט גם פעילויות מקוריות יותר. למשל, היכרות עם גינת המרפא, הכנת גלידת בריאות ללא חלב וסוכר, טעימות קמבוצ'ה, שנורקלינג למיינד בלגונה ועוד פעילויות ששמות דגש על אנרגיה, מיינד, סקין (בריאות העור) ומיקרוביום (חיידקי המעי).
בריזורט אחר בשם 1 Hotel Hanalei Bay בקוואי מציעים לילדים שיעורים יומיים בנושאי בריאות וקיימות ותוכנית חינמית שמקדמת מיינדפולנס, יצירתיות וחיבור לטבע כמו סדנת שתילת ירקות או סדנת שימור החיים הימיים.
בקיץ הקרוב תיפתח בריזורט גם קייטנה ברוח תרבות הוואי (Aloha) ותציע פעילויות כמו שזירת שרשראות פרחים ובניית קאנו.
בריזורטים נוספים כמו ה־Four Seasons Punta Mita במקסיקו השיקו תוכניות ייעודיות לילדים בשם KidsWell עם תרגולי נשימה ויומן הכרת תודה. אבל עם כל הכבוד לטרנדים הקסומים האלה, לא בטוח שהם יעבדו על ילדודס ישראלים למודי סטרס, פקקים וטילים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button