יוגה עם כרישים. המצפה התת ימי

מה עושים החודש? מניקוי רעלים ויוגה עם כרישים ועד מרוץ אופניים וסרטים רוחניים

אחרי החגים וגם אחרי הבחירות - הנה שבעה דברים טובים שיעשו לכם טוב בחודש הקרוב (וגם יעזרו לחזור לשגרה בכיף)

פורסם:
1. להתאמן בגינת כושר
עכשיו, כשנהיה קריר ונעים (אבל לא ממש גשום), זה הזמן לגוון את אימוני הכושר עם קצת תרגול בחוץ. אפליקציית הניווט WAZE ומותג היוגורטים Muller מיפו לראשונה את מיקומן של כ־500 גינות כושר ברחבי הארץ במטרה לעודד אותנו להתאמן. בנוסף הם יצרו תוכנית אימונים ייעודית לאימוני חוץ בהובלת המאמנים ואושיות הכושר אפרת כהן ונתי אבידן. אז קדימה, נווטו וצאו לדרך.
לאיתור גינת הכושר הקרובה אליכם: נווטו ב־Waze "גינת Active", "גינת כושר" או "מתקן אימונים"
2. להקיף את הכנרת
7 צפייה בגלריה
מרוץ סובב כנרת
מרוץ סובב כנרת
מרוץ סובב כנרת. כ־10,000 איש בשלושה מסלולי רכיבה שונים
(צילום: איתמר גרינברג)
אירוע רכיבת אופניים סובב כנרת ע"ש יוסי דור ז"ל יתקיים החודש בפעם ה־44 ביוזמת המועצה אזורית עמק הירדן, איגוד ערים כנרת, בחסות חברת סונול ובהפקת קבוצת בן דרור. באירוע שמיועד לכל המשפחה, צפויים להשתתף כ־10,000 איש בשלושה מסלולי רכיבה שונים: הקפה מלאה של הכנרת - מסלול כביש הקפה מלאה של הכנרת - 60.5 ק"מ (לבני 13 ומעלה), הקפה חלקית –31 ק"מ (לבני 8 ומעלה) ומסלול משפחתי של 10 ק"מ. בסיום האירוע יתקיים הפנינג לכל המשפחה עם חנויות ניידות של סונול, משאיות אוכל ולהקה מקומית.
טור דה סונול, 5.11, סובב כנרת, לפרטים: (bdg-events.co.il)
3. לתרגל יוגה עם כרישים
7 צפייה בגלריה
יוגה עם כרישים
יוגה עם כרישים
יוגה עם כרישים
(צילום: המצפה התת ימי)
נשמע לכם ממש אקסטרים? לא להיבהל, הכרישים לא הולכים לתרגל איתכם את תנוחת השמש או להמציא תרגול חדש בשם "כריש מביט למטה". שיעורי היוגה המיוחדים האלה יתקיימו בפארק המצפה התת־ימי, ובמסגרתם יוכלו המבקרים ליהנות משיעורי יוגה קבוצתיים מודרכים על הרקע המרגיע של בעלי החיים הימיים החיים בבריכת הכרישים. בריכת הכרישים היא אגב הבריכה הגדולה במזרח התיכון, ופרט לכרישים שוחים בה גם עטלפי ים, חתולי ים ומגוון דגים החיים בה יחד בהרמוניה.
10, 22 ו־24 בנובמבר, פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של המצפה התת־ימי, הכניסה לתרגול כלולה בעלות הכניסה לפארק
4. לנשום רוח מדברית
7 צפייה בגלריה
פסטיבל ספיריט
פסטיבל ספיריט
מדיטציה מערות השועל. רוח במדבר - פסטיבל ספיריט ערבה
(צילום: פסטיבל ספיריט)
עוד פסטיבל רוחני שלא כדאי לפספס החודש (וגולש גם לחודש הבא) הוא "רוח במדבר - פסטיבל spirit ערבה" ביוזמת מועצה אזורית הערבה התיכונה ומועצה אזורית חבל אילות. במהלך ארבעת ימי הפעילות יתקיימו 120 סדנאות, הרצאות ותרגולים במגוון תחומים כמו: יוגה, פילוסופיה, מיינדפולנס, מדיטציה, טאי צ'י, הומיאופתיה, ריברסינג, שירת הלב, הילינג אנרגטי מרחוק וצלילים מרפאים. את הפעילויות ינחו עשרות מורים, מרצים ואנשי רוח מהארץ ומהעולם, ביניהם: סיגל ביבר, תבל חזן, נגה וייס, מיכל ארד, רחלי רוגע, הדר הוד, רותם ג'קסון, רתם רטנר ומוריה קאשי.
פסטיבל spirit ערבה, 30 בנובמבר עד 3 בדצמבר, spiritarava.co.il
5. להשקיע בתפריט של הכלב
7 צפייה בגלריה
תזונה בריאה לכלבים
תזונה בריאה לכלבים
תזונה מותאמת אישית גם לכלב שלכם
(צילום: יח"צ Mills)
פלוטו, הכלבלב הספרותי מקיבוץ מגידו, הסתפק כידוע במרק ובעצם. אבל הכלבים של ימינו כנראה מפונקים הרבה יותר, ובשורת התזונה הבריאה הגיעה גם לאוזניהם החדות, ממש כמו תדר גבוה. זוכרים את טרנד התזונה בהתאמה אישית? בדומה, מיזם ישראלי חדש בשם Mills מציע תזונה מותאמת אישית גם לכלב שלכם, לפי ניתוח פרמטרים כמו: מין, סוג, משקל, גיל, מבנה גוף, פעילות גופנית ורגישויות. לצד תערובות סופרפודס (כן, כן!) כמו פורל, בטטה ואספרגוס או הודו וחמוציות, מציעים לחברים על ארבע גם שלל חטיפים לתמיכה במערכת החיסונית.
החל מ־150 שקל לחודש ל־30 מנות, millsforpets.com
6. לחגוג בפסטיבל בריאות
7 צפייה בגלריה
נאדר בוטו 4
נאדר בוטו 4
ניקוי רעלים בגישת הרפואה האינטגרטיבית המאחדת. ד"ר נאדר בוטו
(צילום באדיבות ד"ר נאדר בוטו)
כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל חוגג השנה בר מצווה, וכדאי לכם מאוד לבוא לחגוג איתו. הנה כמה הרצאות ופאנלים שחבל לפספס:
  • שינה טובה ובריאה - פאנל בהשתתפות מומחים כמו פרופ' לנוירואימונולוגיה מיכל שוורץ, ד"ר דני קרת (רופא M.D ונטורופת), וההרבליסט הקליני אברהם מור קצב.
  • ניקוי רעלים בגישת הרפואה האינטגרטיבית המאחדת - הרצאה של ד"ר נאדר בוטו, קרדיולוג, חוקר ומפתח שיטת הרפואה האינטגרטיבית המאחדת, שבה יתמקד בהיבט הביולוגי והאנרגטי של המזון ויסביר מהן תזונה אנרגטית, תזונה רגשית, תזונה תודעתית ותזונה רוחנית.
  • דלקת, אם כל המחלות - הרצאה של הודיה מלכה, נטורופתית, הרבליסטית קלינית ומייסדת Barya, שמציעה זווית מפתיעה לנושא המוכר. בין הסוגיות: איך הדלקת מתקיימת אצל כמעט כל אחד ואחת מאיתנו בכל גיל ומצב בריאותי, מה קורה בגוף בזמן דלקת, איך להימנע ולטפל בצורה טבעית ונכונה דרך התזונה והסביבה.
  • מדחיינות לעשייה - הטמעת הרגלים בריאים - הרצאה של קרן גילת (MBA), מנהלת בית הספר לאימון הוליסטי, מערכות יחסים ו־NLP במכללת רידמן, על הטריגרים לדחיינות ולולאת הרגל הדחיינות. היא תלמד לזהות את חלון ההזדמנות לשינוי, להכיר בהתניות סביבתיות ולהבין כיצד לעקוף את העריצות של התת־מודע ולאמץ הרגלים מיטיבים.
אוכלים בריא 13, 24־25 בנובמבר, תיאטרון גבעתיים, לפרטים ולהזמנת כרטיסים: eatwell.co.il
7. לצפות בסרט רוחני
7 צפייה בגלריה
פסטיבל ספיריט
פסטיבל ספיריט
רוחניות ומיסטיקה והרנסנס הפסיכדלי. פסטיבל ספיריט
כמדי נובמבר, חוזר השנה פסטיבל Spirit עם מיטב הסרטים החדשים של הקולנוע הרוחני, כולם בבכורה ארצית ובתרגום לעברית. תוכנית הפסטיבל מציעה הרצאות מומחים המקדימות את הצפייה בסרטים, מפגשים עם יוצרי סרטים בינלאומיים, סדנאות העשרה ויריד אמנים. מבחר הסרטים מרחבי העולם משקף את הסיפור הקולנועי מעורר ההשראה של האנושות בקטגוריות: ריפוי ובריאות, קיימות וחיים מתחדשים, שלום וצדק חברתי, רוחניות ומיסטיקה והרנסנס הפסיכדלי. בין הסרטים שיוקרנו: Gratitude Revealed של הבמאי לואי שוורצברג, "אושו - הסרט" (אנטוניו לאקשן סוקאמלי) ועוד.
פסטיבל Spirit לקולנוע רוחני, 24־26 בנובמבר, סינמטק תל אביב, פרטים באתר: spiritfestival.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button