במקום לבלוע, קחו ישר לווריד

הכינו את הוורידים: טרנד עירוי הוויטמינים חוזר ומשתכלל

הארי סטילס, אדל, ויקטוריה בקהאם וג'יין פונדה כבר מכורים לאינפוזיית הוויטמינים והגדילו לעשות היילי ביבר וקנדל ג'נר שכיכבו בסרטון כשהן מחוברות לעירוי להגברת האנרגיה ולתיקון התאים. מה כולל הטרנד הרפואי, שאת הטיפות הקודמות שלו ראינו ב-2017, ומתקמבק הקיץ הודות לשגשוג שוק הוולנס אחרי הקורונה?

פורסם:
אם כוכבי הרוק של פעם התהדרו בהירואין שיק וחיבה למזרקים מטונפים, סמים ורוק'נרול, בעידן הוולנס, אם כבר מזריקים משהו לווריד – כדאי שהוא יהיה נוטף בריאות, סטרילי וקליני. מהצצה בהרגלי הבריאות האופנתיים של הסלבס, מסתמן כי האקססורי הכי לוהט של קיץ 2022, מלבד תיק שק, הוא בכלל תיק מעוצב עם נוזלים, או ליתר דיוק – שקית אינפוזיה עם ויטמינים. זה כמובן לא מפתיע. הטרנד הרפואי הזה, שאת הטיפות הקודמות שלו ראינו ב-2017, מתקמבק בקיץ הנוכחי הודות לשגשוג שוק הוולנס אחרי הקורונה, והוא מתוגבר בוויטמין עוצמתי של לונג קוביד ויחסי ציבור מסלבס קובעי טרנדים.

אז מי במכורים לטיפה החדשה בשכונה? את תואר הכוכב המדאיג קטף ללא ספק הארי סטיילס. הזמר, שנחשב כמוביל טרנדים אופנתיים, הבהיל את מעריציו עם תמונות ששחרר לרגל השקת אלבומו הטרי, ובהן הוא נראה, בין השאר, יושב בדירתו ומקבל בנונשלנט עירוי לווריד, שהתברר כאינפוזיית ויטמינים. ויש כמובן סלבס נוספים שאימצו את ריטואל הבריאות הזה, בהם אדל, ויקטוריה בקהאם, ג'יין פונדה, והגדילו לעשות - היילי ביבר וקנדל ג'נר שכיכבו בסרטון כשהן מחוברות לעירוי. אם תהיתם מה יש בשקית הנוזלים שלה, מדובר בתגבורת לווריד של ויטמין C לזירוז ההחלמה מהלונג-קוביד.
(היילי ביבר וקנדל ג'נר מדגמנות עירוי ויטמינים)
וכבר לא מדובר רק בוויטמינים. הבאזז וורד האחרונה בתחום העירויים היא NAD - ראשי תיבות של nicotinamide adenine dinucleotide, כימיקל טבעי, קואנזים שנמצא בכל תא בגוף. אפשר לחשוב עליו כעל מעין בטריה ויש לו תפקיד חשוב ביצירת האנרגיה התאית וכן בתחזוקה ותיקון של התאים בגוף, כולל ב-DNA שלנו. מיוחסות לו מעורבות ביותר מ-500 תגובות שונות ששומרות על בריאות התאים. ומכאן - רמות גבוהות של NAD מאפשרות אנרגיה תאית גבוהה יותר ותפקוד אופטימלי של התאים. כמו במקרה של הקולגן, גם רמות ה-NAD יורדות עם הגיל והכמות הפוחתת מקושרת להזדקנות, קמטים, בעיות זיכרון, בעיות לב, ראייה ודמנציה.
עירוי לחזוק בחיסוניות של חברת Get A Drip
אבל ניכר שלא מדובר בגימיק לסלבס היפוכונדרים בלבד. עירויי הוויטמינים האלה, לא ניתנים רק במרפאות יוקרה הוליוודיות, אלא הגיעו גם לברים אופנתיים, לקניונים ולחליטות בהתאמה אישית. לדברי מומחים שבחנו את התופעה, הם מבטיחים לטפל בכל דבר, מהנגאובר ועד הצטננות ושפעת, ותפקידם להעלות את רמות האנרגיה ולחזק את המערכת החיסונית. בקצב הזה, אפשר רק לנחש שהטפטוף המפתיע הזה יהפוך בקרוב למבול.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button