לידור רז-כהן, עשתה את דיאטת 17 הימים ורזתה 50 קילו

תזכרו את השם: לידור

תכירו" לידור רז-כהן. הימור שלנו: היא תהיה כוהנת הדיאטה החדשה של ישראל. היא השילה 50 קילו והיא מנהלת קהילת פייסבוק של כ-200 אלף איש ועומדת לפרוץ עם קבוצות הרזיה ברחבי הארץ. והכל התחיל כשראתה את עצמה בתמונה (אוי, מי לא מכירה את ההרגשה!)

כרמל קרמן, מוגש מטעם לידור רז-כהן
עודכן:
עו"ד לידור רז-כהן (38) עבדה במשך 10 שנים כעורכת דין בתחום המסחרי. היום היא מנטורית לאורח חיים בריא. מה קרה באמצע? נקודת המפנה חלה סתם ביום רגיל, כשהבת שלה צילמה אותה. "לא הייתי מסוגלת לראות את עצמי, אז לקחתי החלטה ורזיתי לבד", היא משחזרת. היא חיפשה ברשת דיאטה טובה ונתקלה ב"דיאטת 17 הימים", שטרם הייתה מוכרת בארץ. בעזרת השיטה הורידה 50 קילו ממשקלה, שבשיאו היה 107 קילו, ומכאן הכל התגלגל במהירות. היא הקימה את קבוצת הפייסבוק "דיאטת 17 הימים", המונה כ-200 אלף איש, עשתה הסבה מקצועית, והיום היא מרצה, מייעצת ומלווה לאורח חיים בריא בשיטת "17 הימים", מנהלת קבוצות תמיכה עם מאות משתתפות בווטסאפ, כותבת מתכונים (קודם היא לא נכנסה למטבח!), מובילה דעת קהל באינסטגרם וביוטיוב, מנהלת חנות לאוכל בריא, ואחרי החגים תפתח קבוצות הרזיה פנים מול פנים.

3 צפייה בגלריה
לידור רז כהן דיאטת 17 הימים
לידור רז כהן דיאטת 17 הימים
לידור רז-כהן. הכל זה שינוי בראש.
(רוני שמואלי קמחזי)


אני חייבת לדעת: איך הצלחת לרדת 50 קילו לבד?
"אני חושבת שזה עניין של לקחת החלטה ולהבין שהכל זה שינוי בראש. פעלתי לפי שיטת דיאטת 17 הימים שמטרתה בהתחלה להוריד סוכר מוסף ולהתבסס יותר על חלבונים, הצבתי לעצמי יעדים קטנים, לא חשבתי שיש לי 50 קילו לרדת, נהניתי מהתהליך, והכי חשוב שמתי גם את עצמי בסדר העדיפויות שלי. אני פוגשת הרבה נשים שדואגות לילדים שלהן, לבן הזוג, לנכדים, ומבשלות לכל אחד מה שהוא אוהב, ואת עצמן הן שוכחות. אבל זה לא סותר אחד את השני. אפשר לדאוג גם לילדים ולנכדים וגם לעצמך".
מהן העצות שלך לאורח חיים בריא?
  • "אל תסתכלו על התהליך כדיאטה אלא כתהליך להשגת אורח חיים בריא.
  • היערכו כך שתמיד יהיה לכם אוכל בריא בבית. שתמיד יהיו ירקות חתוכים במקרר ואוכל קליל ומוכן (ניתן למצוא מאות מתכונים שלי באינסטגרם, ללא סוכר וללא גלוטן. המטרה: לא להגיע למצב שאתם מגיעים הביתה רעבים וטורפים את כל המקרר).
  • הכניסו הביתה מוצרים בריאים ותחליפים טבעיים.
  • בדקו מה אתם מכניסים לגוף שלכם ואילו מרכיבים יש בכל מוצר.
  • אל תרעיבו את עצמכם. אכלו לפחות שלוש ארוחות ביום, ושלבו גם ארוחות ביניים בריאות.
  • עשו ספורט. זה לא רק לגוף אלא גם לנפש. ממליצה לכל אחד לקחת פסק זמן של שעה ביום ולהקדיש אותו רק לעצמו.
  • הציבו לעצמכם יעדים קטנים בכל פעם.
  • סיימו לאכול ב-20:00 בערב. גם הקיבה כמונו צריכה לנוח".
3 צפייה בגלריה
לידור רז כהן דיאטת 17 הימים חנות
לידור רז כהן דיאטת 17 הימים חנות
חנות למזון בריא, ללא סוכר וללא גלוטן
(גיל אבירם)
לאחרונה פתחה רז-כהן חנות אינטרנטית לאוכל בריא. מה אפשר למצוא בה? "החנות BETTER & BETTER היא One Stop Shop אשר מרכזת מוצרים בריאים ללא סוכר וללא גלוטן ומיועדת לכל מי ששומר על תזונה בריאה ואורח חיים בריא, וגם לילדים", היא אומרת. "אלה מוצרים המתאימים לכל סוגי הדיאטות, והם מגיעים עד לבית הלקוח ולכל הארץ".
מה היעד הבא שלך?
"אני מסיימת בקרוב לימודים של אימוני קבוצות בקמפוס שיאים מטעם אוניברסיטת תל אביב, והיעד הראשון שלי הוא להקים קבוצות לאימוני כושר בכל רחבי הארץ. היעד השני שלי הוא להגיע למסעדות ולבתי מלון וליצור תפריטים מותאמים. לצערי, אין מודעות היום לאוכל בריא, והכל מפוצץ בשמן, כל הרטבים מלאים בסוכר, ואם מישהו מעוניין לעשות איתי את השינוי הזה, בשביל זה אני כאן".


לידור רז-כהן
טלפון: 055-6842772
קבוצת הפייסבוק: דיאטת 17 הימים
אינסטגרם: lidorrazcohen
פורסם לראשונה: 11:55, 02.09.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button