נבחרת הוולנס
נבחרת הוולנס
יש לנו כמה נפשות תואמות

מאוהבים בטירוף? למיה קרמר יש כמה דברים לספר לכם

ראיתי איך האהבה עלולה לגרום לשיגעון וגם עד כמה נפוצות אצלנו התפישות המוטעות לגבי יחסים. אז איך אפשר למצוא ולתחזק אהבה אמיתית מבלי להפוך למטורפים? טור לט"ו באב

פורסם:


לפני כמה ימים ניגנתי בגיטרה את השיר ״ג'ולין״. שרתי את המילים ופתאום חלחלה אצלי המשמעות שלהן:
ג'ולין, אני מתחננת אלייך - אנא אל תיקחי את הגבר שלי; אנא אל תיקחי אותו רק בגלל שאת יכולה.

אל תיקחי את הגבר שלי?? ממתי מישהו הוא רכוש שלנו שאפשר בכלל להחזיק או לקחת? לא ג'ולין, את לא יכולה לקחת את הגבר שלה מפני שהוא לא שלה וגם לא שלך. ואם הוא רוצה לעזוב – אז שילך.

מניסיון אישי ומצפייה באנשים אחרים לאורך השנים, ראיתי איך האהבה עלולה לגרום לשיגעון וגם עד כמה נפוצות אצלנו התפישות המוטעות לגבי אהבה ויחסים. איך אפשר למצוא ולתחזק אהבה אמיתית מבלי להפוך למטורפים? בואו נדבר על זה היום, לרגל ט"ו באב.
עוד אהבה במנטה:

קודם כל אהבה עצמית

מה היחסים שלך עם עצמך? האם את/ה אוהב/ת את עצמך בכנות? אם אנחנו נכנסים ליחסים בתחושה של חוסר ובתקווה שמישהו אחר ימלאו אותו, אז בסופו של דבר נמצא את עצמנו ביחסים תלותיים. ככל שנאהב את עצמנו, כך תגדל אהבתנו נטולת הגבולות לזולת. תוכלו להתחיל בלטפל בעצמכם. עשו דברים שגורמים לכם לחוש בטוב ותזכירו לעצמכם כל יום שאתם בני אדם יפים ראויים לכל האהבה שבעולם. כשתזהו זאת בעצמכם, תמשכו את האהבה לחיים שלכם.

קבלו תזכורת יומית: אתם ייחודיים

תזכרו תמיד שאתם ייחודיים. אין בן אדם אחד בעולם שהוא בדיוק כמוכם. תזכירו לעצמכם כמה נפלאים אתם וכתבו שלושה אישורים חיוביים שמתחילים ב"אני…" שננו אותם מדי יום. כך תכנסו למערכת יחסים כשאתם מלאי ביטחון וערך עצמי.

3 צפייה בגלריה
מיה קרמר
מיה קרמר
להיכנס למערכת יחסים כשאתם מלאי ביטחון וערך עצמי
(צילום: ליאת לרנר)

זרקו את הצ'ק ליסט

מגיל צעיר מלמדים אותנו לדעת ולתכנן איזה בן/ת זוג אנחנו רוצים. האם הם גבוהים? עם עיניים חומות? ספורטיביים? במה הם עוסקים? אבל מי שבאמת רוצה למצוא אהבה צריך לזרוק את הצ'ק ליסט הזה ולשאול את עצמו איך הוא רוצה להרגיש בתוך מערכת היחסים, הקיימת או העתידית. כשתתחברו לתחושה של מה שאתם רוצים - תמשכו את זה לחייכם והשאר לא באמת ישנה. תהיה לכם אהבה אמיתית, אותנטית ונטולת תנאים – כזו שאתם ראויים לה.

שחררו את העבר

העבר הוא בדיוק זה – עבר. זה לא המצב הנוכחי שלכם וגם לא העתיד. זה הזמן לשחרר את כל הפחדים והדפוסים שקיימים מיחסי העבר. מה שקרה בעבר אינו קשור למצבכם הנוכחי אם רק תרצו בזה. בחרו היום להתחיל בדף חדש ופתוח ליחסים בריאים.

אל תאבדו את עצמכם בקשר

כל כך קל להיסחף עם סיפור אהבה. כשזה קורה, אנחנו מוצאים את עצמנו בתוך מערבולת אנרגיות של האחר. הם הופכים להיות כל עולמנו - ושום דבר אחר לא חשוב. זו לא אהבת אמת. זו התקשרות. אנחנו נקשרים לאחר לקבל שמחה, ערך עצמי וביטחון עצמי. ובתוך כל זה, מאבדים את עצמנו. אני מציעה לעצור, לנשום ולהתחבר. כשעומדים אחד ליד השני וגדלים ביחד, החיים הרבה יותר רגועים, מאוזנים וחופשיים.

זכרו: יש לכם יותר מנפש תאומה אחת

הרבה אנשים סבורים שישנו רק אדם אחד שמתאים להם. ואז, כשאנחנו פוגשים מישהו שמושך את תשומת לבנו, אנו שמים את כל כולנו בתוך הקשר הזה. הרי החדשות: לא רק שיש לנו כמה נפשות תאומות, אנחנו צועדים ליד נפשות שונות ומגוונות כל חיינו. לכל נפש תפקיד חשוב בצמיחה שלנו במישור הפרטי, הרגשי והרוחני. דרך האתגרים עם הנפשות התאומות שלנו, אנחנו משילים חסימות ישנות שמונעות מאיתנו לגדול.
היום, כשאני מביטה אחורה, אני אסירת תודה לכל הנפשות התאומות שפגשתי בדרך וכמה למדתי וגדלתי מכל אחת.
3 צפייה בגלריה
מיה קרמר
מיה קרמר
איתו חוויתי את ההתפתחות הרוחנית הגדולה ביותר בחיי. מיה קרמר ורון שחר
(צילום: אלבום משפחתי)

בתחילת שנות העשרים שלי פגשתי נפש תאומה שלימדה אותי אהבה וכאב יחד ואיך לתמרן ביניהם. עוד נפש תאומה הוא מי שהיה בעלי זה 10 שנים, רון, איתו חוויתי את ההתפתחות הרוחנית הגדולה ביותר בחיי. אחרי הגירושים פגשתי נפש תאומה נוספת שלימדה אותי במשך שישה חודשים מהי אהבה טהורה.
כל נפש תאומה משחקת תפקיד בחייכם, לכן הוקירו אותן והיו אסירי תודה על כל אתגר שעומד בדרככם. שום דבר אינו קורה במקרה.
כרטיס ביקור נבחרת ה-Wellness וולנס מנטה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button