בשיתוף ארגון פתחון לב
השבוע השלישי של פרויקט "הלב בחזית" של ידיעות אחרונות וארגון 'פתחון-לב', נפתח אתמול בבוקר עם משאיות ורכבי 'פתחון-לב' שיצאו לכל קצוות המדינה, ובהן מאות ארגזי סיוע לחיילי וחיילות המילואים והסדיר בצפון ובדרום.
בימים אלו, בנוסף לפעילות השוטפת של אספקת סלי המזון וארגזי הסיוע ההגייני ומוצרי הטואלטיקה למשפחות המפונות וכוחות הביטחון, הארגון פועל במלוא המרץ לספק ציוד חורף לחיילי צה"ל בשתי הגזרות ומעניק חבילות חדשות של מוצרים מתכלים שמאז תחילת הלוחמה כבר הספיקו להסתיים.
חיבוק חם לחיילים
רבים חיילי המילואים שהוקפצו לשירות המילואים ולא העלו על דעתם את האפשרות לשינוי במזג האוויר, ובפניות שהגיעו לארגון במהלך סוף השבוע, דיברו חיילים בגזרה הצפונית על הצורך שלהם בלבוש חם לו הם זקוקים. כבר עם בוקר עשו דרכם רכבי 'פתחון-לב' למוצבי צה"ל בצפון וחילקו לחיילות והחיילים ערכות חורף, בהן חם צוואר, ביגוד חורפי, גופיות, גרביים ולבנים, פליזים ומעילים.
בצדה השני של מדינת ישראל, פגשו משאיות ורכבי 'פתחון-לב' את הלוחמים בבסיסי הדרום, במוצבים ובשטחי הכינוס. גם כאן החיילים נהנו מציוד להתמודדות עם מזג האוויר המדברי הקר בשעות הלילה, וחבילות סיוע רבות, ביגוד ועוד. בצאלים, ג'וליס, נבטים, שער הנגב, באר שבע ובמקומות רבים נוספים, המתינו הלוחמות והלוחמים לסיוע ובתוך זמן קצר גם קיבלו אותו, הודות לתורמים הרבים שלוקחים חלק בפרויקט "הלב בחזית".
2 צפייה בגלריה
פתחון לב תרומות לחיילים
פתחון לב תרומות לחיילים
"אנחנו שומרים על עם ישראל. תודה על מה שאתם עושים עבורנו"
אלון שדמי, שהתנדב ליחידת המילואים שלו בגדוד 13 בגולני, אמר כי "זה לא מובן מאליו. תודה על הכול, ותודה על כל הסיוע. עליו הוסיף דוד, חייל מילואים בחטיבה 84 של גבעתי: "אנחנו שומרים על עם ישראל אבל תודה רבה לכם וכל מה שאתם עושים עבורנו. זה מרגש ומחמם את הלב".
כאמור לא רק חיילי המילואים זוכים לסיוע, אלא גם חיילי הסדיר. רום מחדרה, חובש בתאג"ד בדרום, סיפר כי "התרומות כולן מאוד מסייעות וזה לא מובן מאליו עבורם. אנשים פה קפצו ביום שבת, לא הספיקו לארגן תחתונים או את המצעים שלהם. פשוט הגיעו. בזכות רגעים כאלו שמחממים לנו את הלב, אנחנו יכולים להמשיך. תודה רבה לכל עם ישראל שתורם, זה מחזק אותנו ונותן לנו את הכוח להמשיך".
2 צפייה בגלריה
פתחון לב תרומות לחיילים
פתחון לב תרומות לחיילים
פתחון לב תרומות לחיילים
(פתחון לב)
ולצד הלוחמות והלוחמים, הגיעו מתנדבי 'פתחון-לב' גם לתושבים ביישובי הדרום, ובאופקים פגשו את סימה, אליה הביאו סל מזון וחבילת סיוע. סימה אמרה בהתרגשות שהיא "מבקשת שאלוהים ישמור על כל המתנדבים ועל חיילי צה"ל. אני מברכת את כולכם, את עם ישראל, ומתפללת שתחזרו בשלום".


בשיתוף ארגון פתחון לב
פורסם לראשונה: 18:36, 22.10.23