אפליקציית ההיכרויות "אוקייקיופיד" השיקה היום (יום ב') ולקראת ט"ו באב, 20 שאלות התאמה חדשות שנכתבו במיוחד לקהל הישראלי, ובהן גם את השאלה שקורעת בחודשים האחרונים מדינה שלמה – האם אתם בעד או נגד המהפכה המשפטית?
השאלות, שמצטרפות למאות שאלות התאמה אחרות באפליקציה, נועדו לדייק את התאמת בני הזוג הפוטנציאליים על בסיס העדפות, תחביבים ודעות. את שאלות ההתאמה חשפה "אוקייקיופיד" באירוע חגיגי לעיתונאיות ולמשפיעניות רשת.
לצד שאלות על תמיכה או התנגדות לחקיקה המשפטית והיכן הם צורכים חדשות, "אוקייקיופיד" שואלת את רווקי ורווקות ישראל שאלות כמו: מהי הפעילות המועדפת עליך בימי שישי? מי הסטנדאפיסט הישראלי שהכי אהוב עליך? איפה יש את החומוס הכי טעים? איפה תבחרו לבלות את ירח הדבש שלכם? האם תעדיפו לגור עם בן/ת זוג, לבד, או עם שותפים? ואת השאלה הכי ישראלית שיש - כל כמה זמן אתם מדברים עם אמא שלכם.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית ההיכרויות אוקיי קיופיד
אפליקציית ההיכרויות אוקיי קיופיד
אפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד
(צילום: Shutterstock)
"באמצעות מענה על כמה שיותר שאלות אנחנו יכולים להתאים לרווקים ולרווקות בני זוג פוטנציאליים שחולקים את אותו עולם ערכים", מסביר מייקל קיי, מנהל השיווק והתקשורת ב"אוקייקיופיד". "גם שאלות שנראות קלילות ולא קשורות ישירות למערכות יחסים יכולות להעיד המון על מי שמשיב עליהן, אז העצה שלי היא פשוט להשיב על כמה שיותר שאלות".
"אוקייקיופיד" נוסדה בשנת 2004 בארה"ב ופועלת בכל רחבי העולם כפלטפורמה להיכרויות מקוונות. האפליקציה נבדלת מאפליקציות היכרויות אחרות בכך שהיא מאפשרת יצירת פרופיל עומק אישי באמצעות מענה לשאלות על מנת לדייק את ההתאמה ככל שניתן עוד לפני הפגישה הפיזית.