בשיתוף HOODIES סינגלס RUN
יש מי שמחפשים זוגיות בעזרת דפדוף אין סופי באפליקציות, ויש מי שבוחרים לרוץ על האופציה למצוא אהבה בחיים עצמם. או ליתר דיוק ב"הודיס סינגלס ראן", אירוע שייערך בקרוב במתחם המגדלור בנמל תל־אביב. על הים, מול הגלים ואל תוך השקיעה, יתקיימו שני מקצי ריצה – קצר וארוך – שעבור לא מעטים יהיו רק התירוץ כדי להדהיר את הדופק ולמצוא אהבה.
"נכון שזה מרוץ, אבל ממש לא חייבים לרוץ, אפשר גם סתם להגיע כדי להשתלב בווייב, ליהנות מהופעות אל תוך הלילה, ממפגשים עם אנשים כמוכם ומהפעילויות במתחמי הדייטינג השונים", אומרים לנו יניב אופיר ושרון אדלר, מארגני האירוע, שמתקיים בפעם השנייה. חמישה זוגות נוצרו כאן בשנה שעברה, והכל קורה הודות לתשוקה של אופיר ואדלר, שני בוגרי תנועת בני עקיבא, לעשות את הדבר החשוב כמעט מכל בעיניהם: לעסוק במלאכת הקודש של השידוכים.
3 צפייה בגלריה
*לשימוש הכתבה בלבד*
*לשימוש הכתבה בלבד*
ולאדי חנוכוב ונויה מדרי. "היכרות בסיטואציה חברתית יותר זורמת מאשר הודעה באינסטגרם"
(צילום: אלבום פרטי)
איך הכל התחיל? כשהיה במהלך ריצה באחד מסגרי הקורונה, חשב לעצמו אופיר שאם יש רווקות ורווקים ופנויים ופנויות שאוהבים לרוץ, למה לא לשלב בין הפעילות הספורטיבית לבין חיפוש אהבה? אופיר, חובב ריצה ורווק בעצמו ומי שעולם השידוכים מוכר לו מקרוב מאוד, הוא סמנכ"ל שיווק בחברה שעוסקת בין היתר בהפקת מרוצים שונים – מישראמן ועד סובב כנרת. לכן הוא ידע שגם יוכל לממש את החזון. "ההחלטה המיידית הייתה להקים 'מרוץ אהבה', שיעניק מענה הולם ומסקרן לעולם החדגוני של השידוכים והדייטים. את הסקרנות הזו יצרנו בעזרת מחשבה פתוחה על מה רוצים לקבל אנשים שהגיעו כדי להכיר אלה את אלה", אומרת אדלר, ששותפה לרעיון ולביצוע.
רגע, אז לא חייבים לרוץ באמת? הריצה היא רק תירוץ לאהבה? גם חסרי כושר מוזמנים?
"הריצה היא הטריגר, אבל אפשר גם להגיע לכאן לכל אחד ממתחמי הדייטינג ולהתנסות בהיכרות בעולם האמיתי. בשנה שעברה נערך פה ספידייט שנרשמו אליו אלפיים איש, כולל כאלה שהכירו במרוץ ועברו לפגישות נוספות בעולם האמיתי". אגב, כדי לא לעכב את מי שחייב אהבה כאן ועכשיו, יש גם קבוצות אימון של הכנה למרוץ. "פעם אנשים הכירו דרך השדכנית הלנה עמרם, אחרי זה בריקודי עם, אחר כך במסיבות וברים", אומרת אדלר, "כיום אנשים צעירים לא יודעים איך להכיר פיזית וצריך לייצר להם איוונטים. בגלל זה חיברנו את הפלטפורמות הפיזיות של ההיכרויות, כמו הפרויקט של רוני שינקמן שמתמחה בספידייט, מתחמים שונים של דייט על הבר עם קוקטיילים מיוחדים, דייט בתוך רכב, נצרף גם את רשימת הרווקות והרווקים הנחשקים של 'פנאי פלוס', ויהיו הופעות ועוד הפתעות". בשנה שעברה הגיעו למרוץ כמה אלפים, והתחזית היא שהשנה המספר יגדל בהרבה. המטרה היא לצאת בשנים הבאות גם מחוץ לתל־אביב.
המרוץ יתקיים השנה ב־14 בספטמבר, יום לפני ארוחת ראש השנה והשאלה המעצבנת של הדודים: "נו, יש לך מישהו?" זה מכוון?
אדלר: "זה לגמרי היה לנו בראש כשקבענו את התאריך, כדי שמי שיתנסה ויצא עם דייט, יוכל לעמוד מול השאלות המעצבנות ולהגיד: 'האמת שבדיוק הייתי באירוע והכרתי מישהו'. בום!"
אבל מי רוצה להגיע לדייט מזיע ומתנשף אחרי ריצה?
אופיר: "בשנה שעברה היינו מאוד בלחץ מסיפור המקלחת, מזה שאנשים יגיעו מזיעים. אבל אז קלטנו שמי שנרשמו למקצה של חמישה קילומטרים, זה לרוב אלה שבאו להכיר וממש לא בטוח שהם ירוצו. וגם אם כן, זה בסדר, כי אחרי המרוץ הם עומדים ומזיעים ונראים סבבה בבגדי הספורט. השנה נציע עמדות טאץ'־אפ כדי שיוכלו להתרענן לפני ההיכרות, אבל בסוף זה הכי משחרר להכיר בטייץ, עם גוזייה או עם טי־שירט – נטו אתם".
על הלוק המשוחרר אחראית הודיס. זו השנה השנייה שהחברה הישראלית מתאימה את בגדי הריצה למשתתפים, והמארגנים מדגישים שהחיבור הזה מקל על הכיס של המשתתפים מאחר שהמחירים נוחים לעומת אלה הנהוגים במרוצים של חברות בינלאומיות. מי שיגיעו השנה למרוץ כאורחי הכבוד הם בני הזוג ולאדי חנוכוב (34), מהנדס תוכנה, ונויה מדרי (30), עורכת דין שעוסקת בשיווק דיגיטלי וניהול מדיה. "ההיכרות הראשונית שלנו הייתה במרוץ הסינגלס בשנה שעברה", מספרת נויה, "ולאדי התחיל לדבר איתי, ודי מהר התברר לנו שאנחנו באותה קבוצת ריצה, רק שאני הייתי בפציעה כשהוא הצטרף לקבוצה, ולכן לא נפגשנו באימונים. היה לנו מאוד נחמד באירוע, בהמשך נפגשנו גם באימונים, גילינו שאנחנו גרים קרוב, התחילה חברות, וכשהכרנו לעומק זה הפך לזוגיות".
3 צפייה בגלריה
*לשימוש הכתבה בלבד*
*לשימוש הכתבה בלבד*
ולאדי חנוכוב ונויה מדרי. "ממליצים גם למי שלא רצים להגיע"
(צילום: אלבום פרטי)
ולאדי, אתה שותק. יש לך גרסה אחרת או שאתה מאשר מה שהיא אמרה?
ולאדי (צוחק): "אני תמיד מאשר את מה שהיא אומרת. מראש אני מאשר".
נויה: "ואם היית יודעת איך הוא מבשל, חבל לך על הזמן. אני חובבת דגים נאים, והוא מכין סשימי מעולה".
ולאדי: "אני הלכתי לאירוע עם חבר, סתם לרוץ וליהנות וגם כי הייתה הופעה של 'היהודים'. אחרי המרוץ נויה ואני נפגשנו והמשכנו את הערב ביחד בהופעה, שתינו ונהנינו, והיה ממש כיף. החיבור הזוגי קרה בהמשך, אחרי עוד כמה מפגשים ואימונים".
לסיכום, אתם חושבים שזו דרך עדיפה להיכרות לעומת אפליקציות?
נויה: "ברור, היכרות בסיטואציה חברתית יותר זורמת מאשר הודעה באינסטגרם. במקרה שלנו, אם זה היה באפליקציה משהו היה מתפספס".
ולאדי: "שיחה אמיתית של חמש דקות זה משהו שבאפליקציה יכול להימרח הרבה זמן. בסופו של דבר השאיפה שלי הייתה להכיר דרך אירוע חברתי, למרות שאני לא פוסל שום דרך. הרבה חברים שלי התחתנו דרך אפליקציה וזה לא משהו רע. פשוט ההיכרות הפרונטלית יותר חזקה, בהתחלה לפחות".
3 צפייה בגלריה
*לשימוש הכתבה בלבד*
*לשימוש הכתבה בלבד*
(צילום: אלבום פרטי)
ותמליצו לחברים להגיע למרוץ?
ולאדי: "בוודאי. אני ממליץ לכולם לבוא, להכיר, לראות הופעות וליהנות".
נויה: "גם למי שלא רצים או שנמצאים בפציעה תבואו. זה אירוע עם וייב וכיף ומקום מעולה להיכרויות. אני אישית המלצתי לחברות".
בשיתוף HOODIES סינגלס RUN
פורסם לראשונה: 08:39, 16.08.23