בשיתוף Schweppes
דייט ראשון, במיוחד בקיץ הישראלי, לא חייב להיות משימה מאתגרת או מעייפת. המתכון פשוט: לשמור על מצב רוח טוב ונעים וכמובן – לשבור את הקרח. הרווקים והרווקות שמתחזקים שגרת דייטים, שגרת אימונים אינטנסיבית ומקפידים לסיים כל ערב עם דרינק צונן – קבלו דרך נהדרת לגוון את השגרה, לשלב בין הדברים שאתם אוהבים – ואולי על הדרך גם למצוא אהבה. הכנו עבורכם מדריך להכנת קוקטיילים פשוטים בפחות מדקה, שיהפכו את הדייט למהנה ומושקע, וישאירו בדיוק את הרושם שאתם רוצים. אז מוכנים? צאו לדרך!

הקוקטייל הקייצי

אין כמו קוקטייל מרענן על בסיס ג'ין שנותן את האיזון המדויק בין פרשיות ומתיקות. קוקטייל על בסיס ג'ין הוא בחירה כמעט תמיד מדויקת לדייט ראשון כי הוא בדרך כלל קולע לטעם של כולם – ובמצב הזה, כשאתם עדיין לא בטוחים אם הפרטנר.ית איתם תפגשו הם טיפוס של יין, בירה או קוקטייל – ללכת על קוקטייל עם טעמים מאוזנים בין מר למתוק, על בסיס ג'ין זו כנראה הבחירה המושכלת ביותר לסיטואציה.
5 צפייה בגלריה
הקוקטייל הקייצי
הקוקטייל הקייצי
הקוקטייל הקייצי
(צילום: shutterstock)
מה צריך? ג'ין, פרנו, שוופס פינק טוניק
ואיך מכינים? ממלאים כוס הייבול (Highball - כוס גבוהה וצרה) בקרח, מוזגים 30 מ"ל פרנו ו-30 מ"ל ג'ין, סוגרים עם שוופס פינק טוניק עד לסוף הכוס, מערבבים – והרי לכם קוקטייל מרענן שמתאים במיוחד לעונה החמה.
למטיבי לכת: לקשט בכוכב אניס

הקוקטייל עם הטוויסט

עולים רמה: שלפו את השייקר והמסנן ותעשו מתיחות – אם אתם בעניין של קוקטייל שייתן נגיעות ספייסי ויסמל בצורה מעודנת את האופי שלכם, אז זה לגמרי הקוקטייל בשבילכם. קוקטייל על בסיס טקילה עם שילוב מעניין של טעמים חמוצים, מתוקים ותוססים שבוודאי ירשים את הדייט שלכם ויצור חוויה שתוכלו לדבר עליה גם בדייטים הבאים.
5 צפייה בגלריה
הקוקטייל עם הטוויסט
הקוקטייל עם הטוויסט
הקוקטייל עם הטוויסט
(צילום: shutterstock)
מה צריך? טקילה, קואנטרו, מיץ לימון טרי ושוופס ספייסי טוויסט
ואיך מכינים? מוזגים לשייקר 40 מ"ל טקילה, 40 מ"ל מיץ לימון טרי, 15 מ"ל קואנטרו, מוסיפים הרבה קרח ומנערים. מסננים לכוס בל מלאה בקרח וסוגרים עם נגיעת שוופס ספייסי טוויסט.
למטיבי לכת: שימו קליפת תפוז או תפוז מיובש

הקוקטייל הטרופי

אמנם מזג האוויר הישראלי מזכיר לפעמים חופשה בתאילנד, אבל בנתיים נסתפק בקוקטייל טרופי (היי, בכל זאת דייט ראשון). התאמנו לכם מתכון פשוט לקוקטייל בטעמים פירותיים ותוססים שיתאים במיוחד לשקיעה על הגבעה של הילטון או צ'ארלס קלור.
5 צפייה בגלריה
הקוקטייל הטרופי
הקוקטייל הטרופי
הקוקטייל הטרופי
(צילום: shutterstock)
מה צריך? מזקל, ליקר מנגו, מיץ לימון טרי, שוופס ביטרלמון
איך מכינים? ממלאים את הכוס בקרח, מוזגים 40 מ"ל מזקל, 15 מ"ל ליקר מנגו ו-10 מ"ל מיץ לימון טרי, סוגרים עם שוופס ביטרלמון, מערבבים במרץ, מוזגים לכוס הייבול (Highball) – ונהנים יחד עם משקה בצבע משגע שמזכיר שקיעה.
למטיבי לכת: לשים בכוס גם מנגו מיובש

קוקטייל אולדסקול

מי מכם שרוצה להשאיר סטייטמנט – זה הקוקטייל המושלם עבורכם. וויסקי אירי, שוופס ג'ינג'ר אייל – או במילים אחרות, אנחנו כאן לריצת מרתון ארוכה ולא לקשר קליל. זהו ללא ספק משקה קלאסי עם אופי שיהפוך את הדייט הראשון שלכם לאיכותי.
5 צפייה בגלריה
קוקטייל אולדסקול
קוקטייל אולדסקול
קוקטייל אולדסקול
(צילום: shutterstock)
וכדי להשלים את האווירה: את הקוקטייל רצוי להגיש בכוס לואבול (Lowball) שנקראת גם כוס "אולד פאשן".
מה צריך? וויסקי אירי, מיץ לימון טרי, אמרטו, שוופס ג'ינג'ר אייל
איך מכינים? ממלאים את הכוס בקרח, מוזגים 40 מ"ל וויסקי אירי, 20 מ"ל מיץ לימון טרי, 10 מ"ל אמרטו, מערבבים וסוגרים עם שוופס ג'ינג'ר אייל.
למטיבי לכת: קשטו בכמה עלים של נענע

הקוקטייל המרענן

לסיום, בחרנו בקוקטייל אלגנטי שאת רוב המצרכים להכנה שלו יש בכל בית. והכי כיף - הוא לא דורש טכניקות מיוחדות או חומרי גלם מאתגרים. קוקטייל על בסיס ג'ין, מרענן וטעים במיוחד – שאם תדעו לתבל ולקשט אותו בצורה הנכונה אנחנו מבטיחים שכל הלחץ לקראת הדייט הראשון יעבור אחרי כמה לגימות ולא תשימו לב שאתם כבר על המסלול.
5 צפייה בגלריה
הקוקטייל המרענן
הקוקטייל המרענן
הקוקטייל המרענן
(צילום: shutterstock)
מה צריך? ג'ין, מיץ לימון טרי, 3 עיגולי מלפפון דקים, נענע ופלפל שחור
איך מכינים? לוקחים כוס הייבול, מניחים בתחתית הכוס עיגולי מלפפון ומוזגים לתוך הכוס 5 מ"ל של ג'ין ו- 5 מ"ל מיץ לימון טרי. בוזקים מעט פלפל שחור ומועכים בעדינות. ממלאים את הכוס בקרח עד הסוף, מוסיפים עוד 45 מ"ל ג'ין וסוגרים בשוופס טוניק.
למטיבי לכת: קשטו עם פס מלפפון
את הקוקטיילים האלה ועוד תוכלו למצוא במתחם ״קוקטייל דייט״ בשיתוף Schweppes באירוע Hoodies סינגלס RUN, מרוץ האהבה של תל אביב-יפו שיתקיים ב-14.9
בשיתוף Schweppes
פורסם לראשונה: 17:50, 04.07.23