דסק האופנה של בועות מדווח כי אחת העסקאות המעניינות והגדולות של השנה בשוק הפרסום יוצאת לדרך בימים אלה. נטע אלחמיסטר תהפוך לפנים של אתר האופנה טרמינל איקס ותפתח במשותף עם האתר ליין משלה. לפי הערכות בשוק, אלחמיסטר תזכה לעלוּת שכר של יותר ממיליון שקל, עוד לפני האחוזים מהרווחים שהיא עתידה לגרוף לכיסה.

אסף גרניט הגיע לפרגן

מיזם המחול והאמנות "חלום ליל קיץ" בהפקת גל כרמונה ומאיה קלרה בהרב יצא לדרך, וייערך כשלוש פעמים נוספות במהלך אוגוסט-ספטמבר במוזיאון בית ראובן בת"א. הגיעו לפרגן: השף אסף גרניט, עידן חביב, תום נשר ומיקה בשן.
4 צפייה בגלריה
 נטע אלחמיסטר
 נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר
(צילום: נאור אפל)

הרכב החדש של איתי תורג'מן

לדסק התנועה של בועות נודע כי איתי תורג'מן נכנס לסניף דלק מוטורס בת"א ויצא עם MINI חדשה מגרסה שעוצבה במיוחד לזכרה של נהגת המרוצים האגדית פט מוס. 1,000 יחידות בלבד של הדגם הוצעו למכירה בעולם. המחיר: 304 אלף שקל.

פרויקט תגלית

מאות הגיעו לאירוע הסיום השנתי של תוכנית המנהיגות והעסקים של תגלית, "תגלית אקסל", במרכז פרס לשלום ולחדשנות. זיו אבירם, מייסד ונשיא קרן אבירם ויו"ר משותף בחברת אורקם, דיבר על חזונו לחבר בין העולם העסקי והחברתי.

4 צפייה בגלריה
זיו אבירם
זיו אבירם
מימין לשמאל: יו"ר תגלית אקסל בישראל ושותף מנהל ב-EY; זיו אבירם מייסד ונשיא קרן אבירם, מייסד ויו"ר-משותף של OrCam ו- Mobileye, עידית רובין, מנהלת תגלית אקסל; גידי מרק, מנכ"ל תגלית
(יח"צ)

כיד המלך

לאחר טקס ההשבעה אצל הנשיא יצחק הרצוג, מלון המלך דוד בירושלים אירח את קבלת הפנים המסורתית לשגרירים החדשים של גרמניה, וייטנאם ונפאל בישראל. בהצלחה.

עמית כבוד

בית הספר למוזיקה רימון, בראשות הנשיא יהודה עדר והיו"ר משה סיני, העניק לדייויד ברוזה (67) תעודת עמית כבוד כהוקרה על תרומתו למוזיקה הישראלית.
4 צפייה בגלריה
אסף גרניט ומיקה בשן
אסף גרניט ומיקה בשן
אסף גרניט ומיקה בשן
(צילום: הגר בדר)

מזדהים עם ילדי הדרום

לדסק הטלוויזיה שלנו נודע כי ערוץ טין ניק יעביר לשדרות את הקרנת הבכורה של הסדרה "גולדה ומאיר", כאות הזדהות עם ילדי הדרום. הסדרה החדשה, בהפקת סטודיו ענני, תשודר ביס ובהוט.

פרופסור לספורט

תגידו מזל טוב לאבי מויאל, ראש התמחות ספורט בקריה האקדמית אונו, שקודם על ידי המועצה להשכלה גבוהה לדרגת פרופ' בפקולטה למדעי הרוח והחברה ולמינהל עסקים. בעברו שימש כראש מחלקת כושר קרבי בצה"ל, מאמן הכושר של נבחרת ישראל בכדורגל, וליווה אישים כגון ראובן ריבלין, אהוד אולמרט, גבי אשכנזי, מאיר דגן ושי פירון.

החנויות החדשות של אביבית

אביבית בר-זוהר פתחה שתי חנויות למכירת פריטים מהארון הפרטי שלה כחלק ממיזם למען הקהילה של קניון TLV.

הכדורסלן טרופר

שר התרבות והספורט חילי טרופר עלה למטולה, שם שיחק כדורסל באולם החדש עם ילדים חולי סוכרת שנמצאים במחנה קיץ מטעם האגודה לסוכרת נעורים. דאגה למפגש: ראשת המועצה ומנכ"לית האיגוד אפרת טיש.

היום המרגש בסנטר

הנהלת דיזנגוף סנטר ערכה יום פעילות שקט ל-3,500 ילדים על הרצף האוטיסטי ובני משפחותיהם, יחד עם מחברת סדרת ספרי כראמל, מאירה ברנע-גולדברג.

אירוח דיגיטלי

דסק הנאסד"ק של בועות מדווח על שותפות גלובלית בין שתי כוכבות ישראליות, פייבר הנסחרת וסלינה שמונפקת בימים אלה, שתכלול הקמת קהילה למשתמשי פייבר בתוך רשת האירוח של הנוודים הדיגיטליים, במטרה למה שמכנות החברות "להפיג את הבדידות של העובדים מרחוק". מתחשב מצידם.
4 צפייה בגלריה
מייסד ומנכ"ל פייבר מיכה קאופמן
מייסד ומנכ"ל פייבר מיכה קאופמן
מייסד ומנכ"ל פייבר מיכה קאופמן

בקטנה

  • עובדי פלאפון, yes ובזק בינלאומי אספו 600 ילקוטים לילדים נזקקים לקראת שנת הלימודים החדשה.
  • מאות עיוורים ולקויי ראייה מעמותת מגדל אור הועסקו על-ידי חברת הלן דורון וסייעו להכנת רבע מיליון ערכות חזרה לבית הספר.
  • יוני וולף ואור ניר נבחרו להוביל את יחסי הציבור של מותג הרכב לקסוס.
  • פרופ' אורית נוטמן שורץ, ראשת בית הספר לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר, זכתה במענק למיזמים בינלאומיים מבוססי מחקר מטעם הארגון העולמי בתחום.
  • במשדר ההתרמה עם שיריו של אריק איינשטיין עבור עמותת "גדולים מהחיים" נאספו כ-6.5 מיליון שקל.
  • חנות שלישית של רשת גודלייף לגיל השלישי נחנכה בר"ג. בין המגיעים: סנדרה רינגלר, שגב משה, אורנה דץ ובן אביבי.

מינויים

  • הגר בן-עזרא מונתה למשנה למנכ"לית ב-AIG.
  • עדי נוב מונתה למנכ"לית בחברת ביטוח האשראי בססח מקבוצת הראל, אורי רובינוביץ ישמש יו"ר.
  • יפעת דוד מונתה לסמנכ"ל השיווק בקבוצת עוגן.
  • בת שבע משה מונתה ליו"ר הוועד המנהל של עמותת יוזמות עתיד.
  • דנה קורקין מונתה לסמנכ"לית המכירות בחברת הקפה לנדוור.
  • אור זר אביב מונתה לסמנכ"לית השיווק בחברת K&Care Organics.
  • רוני אבירי מונתה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בארגון לתת.