מקורות של "בועות" מספרים כי השחקנית והמנחה רותם סלע רכשה יצירת NFT של הקולקציה היוקרתית World Of Women Galaxy, המקדמת גיוון מגדרי ושוויון הזדמנויות, ונחשבת לאחת המשמעותיות בתחום הרותח. מחיר יצירה ממוצעת של הקולקציה, בזירת המסחר הגדולה בעולם אופן-סי, עומד על כ-2 אתריום (מטבע וירטואלי, השווה כ-7,000 דולר). כפי שפורסם לראשונה ב"ממון", סלע ואסי עזר הקימו את חברת הטכנולוגיה הישראלית PickCherry המתמחה ביישומי מטאוורס, בלוקצ'יין ו-NFT, כך שהתחום לא זר לה.
רותם, ברכות. "תודה. אני גאה ואפילו מתרגשת לאחוז ביצירה, ולהיות חלק מקהילה מבורכת שמקדמת נשיות עוצמתית חדשה, ונוצרה על ידי אישה מעוררת השראה".
2 צפייה בגלריה
אושפיזין על המסך
אושפיזין על המסך
רותם סלע
(מתוך האינסטגרם של רותם)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

אחרי 30 שנה: אורי סלונים נפרד מווראייטי

במשך 30 שנה עמד עורך הדין אורי סלונים בראש ארגון וראייטי ופעל ללא הפסקה למען ילדים נזקקים ומשפחותיהם. באחרונה פרש והצהיר שימשיך לתמוך בארגון גם מבחוץ. הנשיא ומחליפו בתפקיד, אודי אנג'ל, ערך לו אירוע פרידה מרגש בקמפוס בית הספר למוזיקה רימון, שבראשו הוא עומד, כולל מתנה מרגשת בדמות ספר זיכרונות שכלל תמונות ממשרדו של סלונים, מבלי שהוא הרגיש. הופיעו: דויד ברוזה ונשיא רימון יהודה עדר לצד תלמידים שביצעו בין השאר שירים שיצרו בוגרי וראייטי. אירח: מנכ"ל רימון משה סיני.
2 צפייה בגלריה
מימין: משה סיני, דיוויד ברוזה, אודי אנג'ל, אורי סלונים ויהודה עדר ממון
מימין: משה סיני, דיוויד ברוזה, אודי אנג'ל, אורי סלונים ויהודה עדר ממון
מימין: משה סיני, דויד ברוזה, אודי אנג'ל, אורי סלונים ויהודה עדר
(צילום: אסף לב)

חיבור מטופח בהובלת מיקי בוגנים

דסק הטיפוח של בועות מספר כי מעצב השיער ומומחה הטיפוח מיקי בוגנים חבר לקבוצת שניב-סאסאטק, כדי להקים יחד חברה חדשה למוצרי טיפוח אישי - MB. החברה גייסה לא פחות מארבע פרזנטוריות – יעל שלביה, עומר נודלמן, עדן סבן ודניאלה כלפון.

כשבן גביר קופץ לאכול

ח"כ איתמר בן גביר הגיע לאכול במסעדת עבדאללה באור-יהודה והתקבל בברכות ובבקשות לצילומי סלפי, מה שגרם להגברת הדריכות של המאבטחים בכל תזוזה כזו.

מצוין באספקה, פחות בשמירה

בוקר למחרת קבלת פרס "מצוינות בשרשרת האספקה" גילה מנכ"ל לוגיסטיקר, זאב מנצור, כי פסלון הפרס אבד והוא לא יכול להציגו לעובדי החברה הנרגשים. אחרי יממה של חיפושים וטלפונים לכל הגורמים, נמצאה האבידה באחד המרכזים הלוגיסטיים של החברה באזור בית שמש. מזל שיש שרשרת אספקה.

מייקל בלומברג חונך תוכנית לראשי ערים

מייקל בלומברג, לשעבר ראש עיריית ניו יורק, הגיע לישראל וחנך תוכנית מיוחדת לראשי ערים עם משפחת סגול, באוניברסיטת ת"א.

כאל קולטת נשים חרדיות

כאל הוציאה לדרך מוקד שירות לקוחות באשדוד שיעסיק כ-100 נשים חרדיות, בהשקעה של 2 מיליון שקל.

בוטיק סנטרל בקמפיין לפסח

רון יוחננוב, ענבל לביא (פיית העוגיות), אור בן-אוליאל, ורחלי ורניר (זוכת הקינוח המושלם) נבחרו להוביל את קמפיין פסח של רשת בוטיק סנטרל.

תיאטרון על שמו

איש העסקים ברוך איבצ'ר זכה לקבלת פנים חגיגית לכבוד קריאת תיאטרון בית ליסין בת"א על שמו. היו: ראש העירייה רון חולדאי, מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר אגודת הידידים הילה רהב ומנכ"ל קרן ת"א ד"ר הלה אורן.

כשר ומבורך

"סוגת" ורשת המעדניות סוליקה של השף אבי ביטון מוציאות לדרך מנות חדשות וכשרות לפסח עם אורז וקטניות. חלק מההכנסות ייתרם לבית לינה, המעניק בית חם לנשים שנפלטו ממעגל הזנות.

בקטנה

  • רשת מלונות דן בחרה בסנדי בר כפרזנטורית.
  • המכללה האקדמית גורדון חתמה על שיתוף פעולה להקמת מרכז משותף עם האוניברסיטה הקתולית של נורדיין וסטפליה (קאתו) בקלן, גרמניה.
  • חברי הוועד המנהל בעמותת הידידים של המרכז הרפואי הלל יפה, בראשות משה מורג, רכשו מכונות קפה, מקציפים ומאות קפסולות ל-64 מחלקות ויחידות בביה"ח.
  • עובדי ובכירי "הלן דורון" ערכו פעילות עם עמותת פתחון לב, ארזו מאות סלי מזון וחילקו למשפחות נזקקות בכרמיאל.

מינויים

  • עו"ד צפנת דרורי מונתה למנכ"ל פירמת עורכי הדין פישר (.FBC & Co).
  • ראובן שיף נבחר כחבר הוועד המנהל ויו"ר ועדת הכספים של התיאטרון הקאמרי.
  • ד"ר ליהיא להט מונתה לממונה לקידום ושימור איכות אקדמית במכללה האקדמית ספיר.
  • נילי שלו מונתה למנכ"לית מכון היצוא ובכך היא משלימה צמד נשי, לראשונה בצמרת, לצד יו"ר מכון היצוא איילת נחמיאס ורבין.
  • רועי מאור מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של אלקטרה נדל"ן.
  • ניר דרעי מונה למנהל תחום פעילות Power Quality Digital באיטון ישראל.
  • ליאת דביר מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של חברת הסייבר ארמטיק.