בשיתוף Live Nation - Bluestone Group
כ-120 אלף ישראלים צפויים לקחת חלק מסיבוב ההופעות המזרח-תיכוני של מארון 5, בשתי הופעות שיערכו בפארק הירקון ב-9-10 במאי. בשטח מבוצעות ההכנות האחרונות, וזה זמן מעולה להתעדכן בלהיטים הכי גדולים של הלהקה ובמספרים על אחת ההפקות הגדולות שיצאו לפועל בישראל.

הכירו בתיכון וכבשו את העולם (ואת ישראל)

מארון 5 הוקמה בשנות ה-90 בלוס אנג'לס על ידי חבריה שמכירים עוד מהתיכון. על החוזה הראשון חתמו ב-2001 וההצלחה הגדולה התפוצצה ב-2004, אז הלהקה הפכה להצלחה בינלאומית. ב-20 השנים שחלפו מאז תחילת פעילותה, הלהקה זכתה בשלל פרסי גראמי והכניסה להיטים גדולים ורבים אל המצעדים בארצות הברית ומסביב לעולם.
5 צפייה בגלריה
מארון 5
מארון 5
מארון 5
(צילום: באדיבות Maroon 5)
הסולן הכריזמטי של הלהקה הוא אדם לוין (כן, הוא יהודי). אם אי פעם צפיתם בהופעה של הלהקה, לא יפתיע אתכם (בעיקר אתכן) אם לוין יוריד חולצה ויחשוף את הגוף המושלם והמקועקע שלו לקהל. עכשיו יש גם לנו הזדמנות לראות את הפלא מקרוב.
אחת הנקודות הישראליות של הלהקה היא ההשתתפות של האחת והיחידה, גל גדות, בקליפ של השיר Girls like you מ-2018. עוד גאווה מקומית, שלוין והחברים אולי מכירים ובוודאי ישמחו לשמוע עליה, היא הריקוד המפורסם של גאון הקומדיה טל פרידמן, שרקד ב'ארץ נהדרת' בדמותו של סולן אתניקס זאב נחמה לצלילי 'זז כמו נחמה' - פרודיה קורעת מצחוק לשיר Move like Jagger של הלהקה.

במת ההופעות הכי גדולה שנבנתה בישראל, 650 אנשי הפקה ואפילו חדר כושר

ישראל התרגלה לקבל את ה'שאריות' של סיבובי הופעות אירופאיים ארוכים ומעייפים - זמרים ולהקות הגיעו בסוף של סיבוב הופעות מפרך להופעה אחרונה בישראל, רגע לפני שהם חוזרים הביתה. הפעם המצב שונה לחלוטין - מארון 5 מגיעה לכאן כחלק מסיבוב הופעות קצר במזרח התיכון, היישר מאבו דאבי. הלהקה תנחת במטוס פרטי בישראל בשבת הקרובה וחבריה צפויים לסייר בכל רחבי הארץ ביומיים שעד ההופעה.
5 צפייה בגלריה
הכנות אחרונות בפארק הירקון לקראת מארון 5
הכנות אחרונות בפארק הירקון לקראת מארון 5
הכנות אחרונות בפארק הירקון לקראת מארון 5
(אלון לוין)
650 אנשי הפקה החלו לעבוד על הקמת מתחם ההופעה 3 שבועות לפני ההופעה, ובין היתר מקימים את הבמה הגדולה ביותר שנבנתה בישראל- מעל 24 מטר אורך עם Catwalk של 24 מטר.
מסכי השידור הם מהגדולים שנבנו אי פעם בישראל עם שטח של 120 מ"ר ואיכות שידור של 8K, כדי שתוכלו לראות את אדם לוין בלי חולצה ברזולוציה גבוהה גם מקצה הפארק. 3 מסכים נוספים מאפשרים זוויות צפייה נוספות, ומערכת הסאונד K1 ו-K2 נחשבות למערכות המופעים המתקדמות בעולם.
מאות אנשי משטרה ומאות רבות של מאבטחים צפויים לשמור על הביטחון והסדר ולקבל את עשרות אלפי המעריצים דרך 140 עמדות כניסה. מארגני המופעים קוראים לקהל להגיע כבר ב-16:30-17:00 כדי להפחית את העומס לקראת שעת המופע, וליהנות ממופעי חימום.
5 צפייה בגלריה
במת ההופעות הכי גדולה שנבנתה בישראל.
במת ההופעות הכי גדולה שנבנתה בישראל.
במת ההופעות הכי גדולה שנבנתה בישראל.
(אלון לוין)
5 צפייה בגלריה
סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין
סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין
הסולן אדם לוין
(צילום: AP)
מאחורי הקלעים נבנית עבור הלהקה עיר אירוח שלמה עם מטבחים וחדרי אוכל שמזינים את כל הצוות מסביב לשעון, כולל הצוות של הלהקה שמגיע מחו"ל כמה ימים לפניה, מקלחות, חדר סאונד עם פיתוח קול, חדר כושר קטן ומרפאה עם 3 רופאים בסטנד-ביי, חדרי אירוח ועוד. עבור המעריצים נבנים שני מתחמי VIP.
בכל הנוגע להגעה בתחבורה ציבורית, קווי האוטובוסים וקווי הרכבות יתוגברו בשעות ההגעה והחזרה מההופעה, והרכבת אף מציעה הנחות למי שבא למופע באותו יום. חברת Easy Ride מקימה מערך של הסעות הלוך-חזור על פי דרישה שיצאו מערים מרכזים ברחבי הארץ- באר שבע, חיפה, ראשון לציון ועוד. הזמנת הנסיעה תתבצע דרך לינק מיוחד שיישלח לכלל רוכשי הכרטיסים בימים הקרובים.

השירים של מארון 5 שהישראלים הכי אוהבים

מארון 5 היא אחת מהלהקות המצליחות בישראל בשני העשורים האחרונים, והיא שומרת על רצף בלתי נתפס של להיטים לאורך השנים, בזמן שלהקות אחרות קמו ונופלות. סיפור ההצלחה מתחיל בתואר 'פריצת השנה' של המצעד הבינלאומי של ישראל של גלגלצ ב-2004, אז זכתה גם בתואר 'להקת השנה'. מאז זכתה מארון 5 בתואר גם ב-2007, 2012 ו-2014. הלהקה נבחרה גם בתור להקת העשור של 2010-2019, אחר שהביסה את קולדפליי במאבק ראש בראש.
5 צפייה בגלריה
סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין
סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין
עכשיו יש גם לנו הזדמנות לראות את הפלא מקרוב.
(צילום: AP)
עשרות שירים של הלהקה התברגו במצעדים השנתיים בישראל, מתוכם ראוי לציין את This Love שהגיע למקום השני במצעד של 2004 ו-She Will Be Loved שנחת במקום הרביעי (שני השירים כיכבו גם במצעד העשור של 2000-2009).
Wake Up Call בלט במצעד של 2007, Misery ב-2010, Moves Like Jagger עם כריסטינה אגילרה ב-2011, One More Night והלהיט Payphone בשיתוף הראפר ויז קאליפה חרכו את המצעד של 2012, Animals ו-Maps ב-2014, Sugar ב-2015 ו-Girls Like You שזכה בתואר 'שיר השנה' ב-2018 והתברג גבוה במצעד העשור.
עם הכניסה לעשור הנוכחי, Memories כמעט כבש את הפסגה במצעד של 2020 ו-Beautiful Mistakes ייצג את הלהקה במצעד של 2021.
בשיתוף Live Nation - Bluestone Group