סערה בפסטיבל: אנשים טוענים כי לא הורשו להיכנס להופעה של הזמר חנן בן ארי במסגרת פסטיבל "בין הכרמים" שבגליל, זאת בשל הטענה כי המקום כבר מלא.
2 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
חנן בן ארי
(צילום: רז גרוס)
עמוד הפייסבוק של הפסטיבל התמלא תגובות זועמות של אנשים שעשו את הדרך לפסטיבל - אולם סורבו כניסה. "ההפקה הגרועה ביותר שראיתי. שעות בפקקים רק כדי לגלות ברגע האחרון, בכניסה לחניון, שאי-אפשר להיכנס למרות שקנינו כרטיסים מראש, כי מכרו יותר מדי כרטיסים", כתב הגולש חזי.
הגולשת מלני הוסיפה טענה דומה: "אתם פשוט הפקה הזויה. הגענו אחרי שלוש שעות ברכב, בייביסיטר, הפכנו עולם להגיע. הגענו ולא מכניסים למרות שיש לנו כרטיסים כי הגיעו לתפוסה מלאה". גם הגולשת הדר הציפה ברשתות טענה באותה רוח, וכתבה כי "אחרי שעתיים בפקק אין כניסה למופע כי המופע בתפוסה מלאה".
מטעמו של חנן בן ארי הגיבו בזעם על הפגיעה בקהל: "התנהלות הפסטיבל פגעה וזלזלה בקהל היקר שלנו. מי שלא מכבד את הקהל שלנו לא ראוי להופעה שלנו. לשם אנחנו לא נחזור שוב. אנו מצפים שהפסטיבל ייתן פיצוי כספי מלא לכל מי שלא הצליח להיכנס למופע".
2 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
"מי שלא מכבד את הקהל שלנו לא ראוי להופעה שלנו". חנן בן ארי
(צילום: יריב כץ)
מהפקת הפסטיבל נמסר: "באירועי פסטיבל 'בין הכרמים' השתתפו עשרות אלפים. אנו מצטערים על אי-הנעימות שחווה חלק קטן מאוד מרוכשי הכרטיסים למופע הנעילה בעין הוזים. עקב הצפי לעומסי תנועה המלצנו בפרסומים לצאת מוקדם, לראשונה פתחנו את השערים כבר מהשעה 18:30 - שעתיים וחצי לפני המופע, ואף העמדנו מערך שאטלים חינמי לטובת הקהל. אם בכל שנה צירי הגישה מלאים סמוך לפתיחת המופע, בנוסף השנה התרחשה תאונת דרכים בעין זיתים שהוסיפה משמעותית לעומסים הכבדים. בכל בדיקה שערכנו עלה שמספר הכרטיסים שנמכרו הוא בהתאם לכמות המאושרת, על אף זאת, המשטרה סגרה את הכניסה לאירוע בפני מי שהגיע לקראת סיום המופע וחידשה את הכניסה לאחר בדיקה שערכו יחד ההפקה והמשטרה בשטח. תשלום מלא על הכרטיס יוחזר לכל מי שלא נכנס למופע".