במהלך הופעה הערב (ד') בנתניה במסגרת פסטיבל הבירה, להקת התקווה 6 הורדה מהבמה לאחר ארבעה שירים בלבד כי היו "יותר מדי אנשים".
התקווה 6 מורדים מהבמה בנתניה
(צילום: א. כ.)
בסביבת הלהקה אמרו כי הפסקת ההופעה נעשתה לאחר שהמשטרה אמרה ש"יש כאן יותר מדי אנשים, לכן האירוע נסגר". עוד הוסיפו בסביבתה כי הם חיכו להחלטת המשטרה האם ניתן להמשיך את ההופעה, ולאחר כשעה, הלהקה חזרה לבמה להופיע כ-25 דקות.
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, ערכה שיחה קשה עם פיקוד המשטרה בעקבות ההחלטה לעצור את האירוע שהתנהל על פי הרישיון. "אני מצרה על החלטת מפקד האירוע ולא אאפשר יותר שיקבלו החלטות שרירותיות ללא תיאום עם העירייה תוך פגיעה בתרבות הפנאי של התושבים בעיר".
מעיריית נתניה נמסר: "נדהמנו מהחלטת משטרת ישראל לעצור במפתיע את האירוע בטענה כי נוצר עומס קהל חריג במקום, זאת אף על פי שבידי מפיק האירוע עדויות כי האירוע התנהל עפ"י הרישיון. אף קצין לא פנה למנהלי האירוע ושיקף להם בעיה כזאת או אחרת, אלא פשוט הודיע בהודעה חד צדדית ותמוהה במהלך ההופעה על סגירת האירוע. ראש העיר, שנכחה באירוע, נדהמה כי איש לא התריע בפני המארגנים בטרם הניתוק האגרסיבי של הרמקולים. בו בזמן שוחחה ראש העיר עם פיקוד המשטרה ובשל התערבותה האירוע חודש.
"לעירייה ולמשטרת נתניה יש שיתוף פעולה מלא לאורך השנים ומן הראוי היה ליידע את גורמי העירייה על ההחלטה לסגור את האירוע ואולי בדרך זה למצוא פתרון לבעיה שלכאורה נוצרה שגם לגביה יש חילוקי דעות מהותיי. עיריית נתניה כתפיסה מחזקת תמיד את ידי המשטרה אולם במקרה זה מצרה על החלטת מפקד האירוע".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "מגבלת הבטיחות ותפוסת קהל מקסימאלית נקבעת בהתאם לחוו"ד מהנדס בטיחות של מארגני האירוע ולא על ידי משטרת ישראל. אי עמידה במגבלה הנ"ל מסכנת את בטחון הציבור ומשכך, ככל שהפרת תנאי הרישוי הסתיימה והתפוסה שבה למגבלה הנדרשת, האירוע אושר, תוך שמירה על בטחון הציבור".