גארי טרנר, סבא בן 71 מאינדיאנה, יוביל את The Golden Bachelor (בתרגום חופשי לעברית - "רווק הזהב"), הספין-אוף של ריאליטי השידוכים המצליח "הרווק". התוכנית צפויה לעלות בהולו מבית ABC בחודש ספטמבר - ולפי הסלוגן שלה - היא מעוניינת להוכיח שזה אף פעם לא מאוחר מדי למצוא אהבה - שרק משתפרת עם הגיל.
2 צפייה בגלריה
גארי טרנר
גארי טרנר
גארי טרנר
(צילום: באדיבות ABC והולו)
"רווק הזהב" היא הספין-אוף החדש של זכיינית "הרווק", ששודרה לאורך 60 עונות (על כל גרסאותיה) מאז עלתה לראשונה ב-2002. התוכנית החדשה צפויה להציג "סוג חדש של סיפור אהבה", כמו שניכר מהתקציר של התוכנית שפרסמה רשת ABC: "לרומנטיקן חסר תקנה ניתנת הזדמנות שנייה לאהבה בחיפוש אחר בת זוג שאיתה יוכל לחלוק את שנות השקיעה של החיים".
טרנר, שתואר לפי ההפקה כ"גבר מקסים", הוא מסעדן בדימוס ואיש משפחה נלהב. עוד נכתב לגביו, כי הוא גר בבית החלומות שלו על אגם יפהפה באינדיאנה. לעיתים קרובות טרנר מארח אירועי ברביקיו, חובב משחקי פיקלבול (סוג של טניס שמתבצע במערכות קצרות), מעודד את קבוצות הספורט האהובות עליו בשיקגו, ואוהב לבלות עם חברים ובני משפחה במסעדות.
2 צפייה בגלריה
גארי טרנר
גארי טרנר
גארי טרנר
(צילום: באדיבות ABC והולו)
טרנר התחתן עם טוני, אהובתו מימי התיכון, בשנת 1974. הם חיו יחד באושר במשך 43 שנים, עם שתי בנותיהן - אנג'י וג'ני, ושתי נכדותיהן - צ'רלי ופייטון. אך למרבה הצער, טוני חלתה לפתע והלכה לעולמה בשנת 2017. שש שנים לאחר פטירתה, ובתמיכת משפחתו, טרנר מוכן כעת למצוא שוב אהבה.