השחקנית האמריקנית סוזן סאמרס חשפה הלילה (ג') כי אובחנה בפעם השנייה עם סרטן השד. הכוכבת בת ה-76 התמודדה לראשונה עם מחלת הסרטן בשנות ה-30 לחייה, ובשנת 2000 אובחנה עם סרטן השד, שבו נלחמה עד שהצליחה לייצב את מצבה הבריאותי.
1 צפייה בגלריה
סוזן סאמרס
סוזן סאמרס
סוזן סאמרס
(צילום: GettyImages)
"כמו שאתם יודעים, חליתי בסרטן השד לפני שני עשורים", כתבה סאמרס בעמוד האינסטגרם שלה. "מדי פעם הוא מופיע שוב, ואני ממשיכה להילחם בו. עברתי את הטיפולים האלטרנטיביים והקונבנציונליים הטובים ביותר. זאת לא טריטוריה חדשה עבורי. אני יודעת ללבוש את מדי הקרב שלי. אני לוחמת".
עוד התייחסה השחקנית לבעלה ולמשפחתה שתומכים בה לאורך כל הדרך. "אנחנו אפילו יותר קרובים מאי פעם", אמרה על יחסיה עם בעלה, הבדרן הקנדי אלן האמל. "המשפחה המדהימה שלי תמכה ועזרה כל כך הרבה. אני אוהבת אתכם".
את הקריירה שלה החלה סאמרס בתפקידי שוליים בסרטים שונים, בהם "אמריקן גרפיטי" ו"הארי המזוהם: כוח המגנום", לצד תוכניות טלוויזיה כמו "ספינת האהבה". את פריצתה הגדולה עשתה לראשונה כאשר נכנסה לנעליה של כריסי סנואו בסיטקום המצליח "שלושה בדירה אחת" בשנים 1981-1977. בהמשך כיכבה בסדרה המצליחה "אבא חורג, אימא חורגת", שבה גילמה את קרול פוסטר-למברט, בין השנים 1991 ועד 1998.