בעקבות הביקוש ולאחר שאזלו כל הכרטיסים להופעתה של נועה קירל בפארק הירקון ב-21 בספטמבר, נועה קירל הכריזה על הופעה נוספת שתתקיים יומיים לאחר ההופעה הראשונה - ב-23 בספטמבר. מכירת הכרטיסים תחל ב-9 ביולי, יום ראשון.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת העיתונאים להופעתה בפארק הירקון
(צילום: מוטי קמחי)
בהפקת המופעים עובדים במרץ על האורחים. כפי שפורסם לראשונה באתרנו, הראפר הפיני קארייה (צ'ה צ'ה צ'ה), שבמהלך האירוויזיון הזמרת רקמה איתו מערכת יחסים טובה, קיבל פנייה רשמית והמשא ומתן איתו מתקדם מאוד, למעשה רק משהו בלתי צפוי ימנע את הגעתו, כך נודע ל-ynet.
בנוסף, נודע ל-ynet כי קירל פנתה גם לזמרת ריטה בהצעה רשמית להתארח. מטעמה של ריטה אישרו את עצמם הפניה ואמרו כי היא נשקלת. בין הצדדים קיימת מערכת יחסים טובה ולא מן הנמנע שנראה את ריטה עם קירל בפארק.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל וקארייה
נועה קירל וקארייה
המגעים מתקדמים. נועה קירל וקארייה
(צילום: Corinne Cumming/EBU, AP)
עוד נודע ל-ynet כי מנהליה של קירל פנו לאקס שלה, יהונתן מרגי, והזמינו אותו להתארח בפארק הירקון אולם הוא נאלץ לסרב בגלל אילוצי לוח זמנים והסיבה שישהה בחו"ל בתאריכים הנ"ל.
קירל הכריזה על ההופעה המדוברת באופן רשמי בשבוע שעבר, כשזוהי הופעתה השנייה בפארק הירקון בתל אביב, אחרי שהופיעה שם לראשונה בחודש ספטמבר האחרון והייתה לזמרת הישראלית הצעירה ביותר לעשות כן. הזמרת תהיה הישראלית הראשונה לעשות שני מופעים ברצף בפארק הירקון מאז להקת כוורת.
למופע הראשון הוקצו כ-60 אלף כרטיסים. חלקם נמכרו לגופים מסחריים כנהוג בטרם המכירה לקהל הרחב. כלומר ייתכן שמי שירצה להשיג כרטיסים דרך המבצעים השונים יוכל לעשות זאת.
"פארק הירקון זה בהחלט אחד הדברים הכי גדולים שעשיתי בקריירה והכי נהניתי ממנו, כיף שיש לי הזדמנות לעשות את זה שוב והפעם גדול יותר", אמרה קירל במסיבת העיתונאים.
פורסם לראשונה: 20:04, 05.07.23