דניאל זנדאני רחוק מלהיות מתבגר טיפוסי. בגיל 13 יש לו על הראש הרבה יותר משיעורי בית ועזרה במטלות השונות להורים - בניגוד לחבריו לשכבה, הוא מתחזק לצד כל אלה גם קריירה מוזיקלית מאתגרת במיוחד. "אני שר בתימנית, קצת בערבית. שומעים אותי מלא - גם בארץ, גם בתימן, בדובאי, בסעודיה", מספר הזמר, שיש המכנים "הנועה קירל של העדה התימנית".
2 צפייה בגלריה
דניאל זנדאני
דניאל זנדאני
דניאל זנדאני
(צילום: מזל בן ישי)
ב"הזמיר", דוקו חדש מבית ynet Original, מובא סיפורו המיוחד של זנדאני, המגלה כיצד ילד מאשקלון מגיע לשיר בשפה שאינו מכיר וזוכה לעשרות אלפי צפיות ברשתות, מה הביא אותו לכתוב שיר געגועים לתימן על אף שלא ביקר בה מעולם, ועל הקשר המיוחד עם אחיו הצעיר, יהודה, שמתמודד עם שיתוק מוחין.
2 צפייה בגלריה
דניאל זנדאני
דניאל זנדאני
דניאל זנדאני עם אחיו, יהודה
(צילום: מזל בן ישי)

עוד ב-ynet Original:

48 שעות לחיות - סדרה תיעודית בת שני פרקים שעוסקת במירוץ של עדי דוידוב לחיים, כנגד כל הסיכויים, כשהרופאה באיכילוב הודיעה כי נותרו לו 48 שעות לחיות. מה קרה לו אחרי ניתוח השתלת הכבד בבית החולים בצרפת, ואיך קיבל את חייו בחזרה?
אין עשן בלי אש - תחקיר על מכת המדינה שפוגעת בכולנו. 2 מיליון טונות של פסולת בנייה מושלכים באופן פיראטי בכל שנה בשטחים הפתוחים בישראל, כשלפי הנתונים, הסיכוי של נהג משאית להיתפס הוא 1 ל-1,000. כך נראית התופעה שבה מושלכת פסולת באין מפריע - המזהמים מרוויחים, אך אנחנו מפסידים והסביבה נפגעת.
מטפסים באוויר - סרט הדוקו שמזמין את הצופים לצאת מאזור הנוחות, ולהלך בין שמיים לארץ בחיפוש אחר איזון ושלווה. "מטפסים באוויר" עוסק באנשים שמכורים להליכה על סלקליין ולטיפוס חופשי, ומנסה להבין את סוד הקסם של ספורט האקסטרים.