ליזו, אחת הזמרות המצליחות בעולם, נתבעת על ידי שלוש מהרקדניות שלה לשעבר, שמאשימות אותה בהטרדה מינית ויצירת סביבת עבודה עוינת, כך פורסם הערב (ג') ב-NBC.
2 צפייה בגלריה
ליזו
ליזו
ליזו
(צילום: AP)
במסגרת הטענות של השלוש הן מספרות כי ליזו העירה הערות הנוגעות למשקל שלהן ולחצה על אחת מהן לגעת בצורה לא הולמת באחת החשפניות במועדון שבו בילו.
"ההתנהגות המדהימה ויוצאת הדופן של ליזו והצוות, והיחס שלהם לרקדניות הפוך לחלוטין לכל מה שלוזי מדברת עליו ומקדמת בצורה פומבית", אמר עורך הדין של השלוש, רון זמברנו והתייחס לעובדה שהיא ידועה בתור מי שמקדמת תדמית גוף חיובית.
בין הטענות בכתב התביעה ליזו מואשמת באפליה של בעלי מוגבלות, סביבת עבודה עוינת, הטרדה מינית ואי-עצירת כל המעשים המתוארים.
באחד המקרים, בעת בילוי במועדון חשפנות באמסטרדם, כך לפי הכתוב, ליזו "החלה לקרוא לרקדניות שלה, בזו אחר זו, לגעת בחשפניות הערומות". עוד נטען כי היא לחצה על אחת מהתובעות לגעת בחזה של החשפניות במקום. לאחר שהיא סירבה מספר פעמים, כוכבת הפופ המשיכה לדחוק בה לעשות זאת כשהיא מרימה את קולה עוד ועוד. בסופו של דבר היא אכן עשתה זאת.
2 צפייה בגלריה
ליזו
ליזו
יצרה סביבת עבודה עוינת. ליזו
(צילום: AP)
במקרה נוסף, שלוש התובעות הוזמנו על ידי ליזו למועדון בפריז, אך היא לא ציינה בפניהם שמדובר בבאר קברט, שבו כולן ערומות. התובעות טוענות שליזו "מנעה מהם את הבחירה האם להגיע לשם או לא".
לאחר הופעה בפסטיבל SXSW, ליזו, כך נכתב, עשתה שיימינג בנוגע למשקל של אחת הרקדניות, כשבנוסף היא והכוראוגרפית של הלהקה אמרו לאותה רקדנית אחר כך שהיא נראית "פחות מחויבת". הערה שבתביעה מציינים שכוונה לעבר המשקל שלה.
פניות של NBC לקבלת תגובה מליזו עצמה ומשאר האנשים המצוינים בכתב התביעה לא נענו.