מצא עם מי להתעסק: אחד הצופים בהופעתה של קארדי בי, שהתקיימה אתמול (שבת) השליך עליה מים בעת הופעה - ובתגובה, הראפרית האמריקנית הטיחה בו את המיקרופון שלה.
1 צפייה בגלריה
קארדי בי
קארדי בי
קארדי בי
(צילום: AP)
בסרטון שתיעד את התקרית נראית קארדי בי על הבמה, כשלפתע אחד מהנוכחים בקהל משליך לעברה את המשקה שלו. בתגובה כמעט מיידית, קארדי זורקת עליו את המיקרופון שלה ועומדת נזעמת על הבמה, בעוד המאבטחים מפנים אותו מהמקום.
שעות אחר כך פרסמה גם קארדי בי סרטון של התקרית בחשבון הטוויטר שלה, הפעם מזווית אחרת, כשהיא מוסיפה את הכיתוב Jealous Ass Bitch (כלב/ה קנאי/ת).
לכתבות נוספות בנושא:
השלכת המשקה על קארדי בי היא רק התקרית האחרונה בסדרת תקריות של זריקת חפצים על אמנים בעת הופעתם. בחודשים האחרונים אירעו מספר מקרים כאלה, חלקם במסגרת אתגרי רשת שונים. בין היתר נרשמה גם תקרית ביזארית שבה בזמן הופעתה של הזמרת פינק בלונדון, מעריצה השליכה לבמה את האפר של אמה, וכמו כן תקרית שבה נפצעה הזמרת האמריקנית ביבי רקסה לאחר שפגע בפניה טלפון סלולרי שנזרק לבמה.
עבור קארדי בי בת ה-30, שעבדה כחשפנית לפני שפרצה בקריירה המוזיקלית המצליחה שלה והסתבכה בעבר במספר תקריות אלימות, זו לא הייתה הפעם הראשונה. ב-2018 השליכה הראפרית נעל עקב על הראפרית ניקי מינאז' ותקפה אותה פיזית אחרי סכסוך ארוך ביניהן.