אחרי שלושה ערבים גדושים במוזיקה שבהם התארחו מהמוזיקאים הבולטים בישראל - אברהם טל, בניה ברבי, יסמין מועלם, נגה ארז ואפרת גוש, פסטיבל סנטרל פארק (לשעבר יערות מנשה), שמתקיים זו השנה ה-15, נחתם אמש (שבת) בערב ההופעות האחרון שכולו פופ מקומי - מנורוז, דרך סטטיק ועד אגם בוחבוט, שהרימו את הקהל אל תוך הלילה. צפו ברגעים נבחרים מתוך ההופעות:
החל משעות אחר הצהריים הקהל החל למלא את הפארק שבמועצה האזורית מגידו. בין דוכנים ופינות ישיבה מרעננות הגיעו בני נוער, חבר'ה צעירים, וגם המון משפחות עם ילדים שחיפשו ליהנות מעוד אטרקציה קיצית.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
את הערב פתחה עדן דרסו שחיממה את הקהל עם מיטבה משיריה בהם "תמיד", "כל סוף יום", "אלפים" של פלד שהזמרת מתארחת בו, "אוטובוסים", וסיימה את ההופעה עם "פרפר" שבמקור היא מבצעת יחד עם עטר מיינר. אחריה עלה תמיר בר למופע שקיעה מלא בהומור, שבמהלכו ביצע את הלהיטים שכתב לדמותו של סבא אורי במערכונים מתוך "ארץ נהדרת" - "לא היה גייז" ו"ילדים עם סמכות", לצד שירים מאלבום הבכורה שלו - "תקווה" ו"מי את שתגידי לי מה?". בשיר "סם הרדמה", שלקוח מ"שם טוב האבי", בר אירח את ישי סוויסה (שגם הפיק את השיר), שנכנס לתפקידו של רביד פלוטניק. סוויסה נשאר על הבמה גם לביצוע של השיר "האבייב". אחרי שהשמש שקעה בר חתם את המופע עם השיר "האזרח הקטן", בזמן שהקהל קפץ והתלהב במעגלים בקדמת הבמה.
4 צפייה בגלריה
תמיר בר בפסטיבל סנטרל פארק
תמיר בר בפסטיבל סנטרל פארק
תמיר בר בפסטיבל סנטרל פארק
(צילום: ליאור כתר )
לאחר הפוגה קצרה בין המופעים עלתה אגם בוחבוט, שפתחה עם השיר "שירי דיכאון" ונתנה לקהל להשלים את מילות השיר בטרנד הוויראלי, כשהיא צועקת - "יותר חזק, מה?". על הבמה לצידה של בוחבוט היו שישה רקדנים שליוו אותה לאורך כל ההופעה, ואחד מרגעי השיא היה הביצוע של "דובשנייה", כשהקהל משלים את הקטעים שבמקור מבוצעים על ידי נורוז ושחר סאול.
הופעתו של סטטיק נפתחה עם ויזואליה דרמטית ומרשימה שהוקרנה על מסכי ענק כשברקע התנגן השיר "לירז". הזמר אירח גם את בוחבוט, שרק פינתה את הבמה עבורו, לביצוע של השיר "טרנטולה" המשותף של שניהם, לפני שהמשיך למחרוזת שירי סטטיק ובן אל עם "בא לה לרקוד", "כביש החוף" ו"סלסולים". לפני השיר "אפס מאמץ" סטטיק צעק לקהל: "אני רוצה לצלם אתכם שרים, אתם זורמים עם זה? איזה יפים אתם!", הקהל נענה כמובן והצטרף לזמר שהרעיד את הבמה בשירה.
4 צפייה בגלריה
עדן דרסו בפסטיבל סנטרל פארק
עדן דרסו בפסטיבל סנטרל פארק
עדן דרסו בפסטיבל סנטרל פארק
(צילום: ליאור כתר )
4 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט בפסטיבל סנטרל פארק
אגם בוחבוט בפסטיבל סנטרל פארק
אגם בוחבוט בפסטיבל סנטרל פארק
(צילום: ליאור כתר )
עם סיום ההופעה של סטטיק, המשפחות והילדים פינו את מקומן לקהל בוגר קצת יותר לקראת צמד ההופעות האחרונות של הערב - אודיה ונורוז. אודיה פתחה את המופע עם השיר "החיים שלי אחריך". בשיר "אני פה" (שבמקור מבוצע עם אושר כהן) כל הקהל הצטרף בחלק של הזמר. השיר "אינטלקטוערס" היה יריית הפתיחה לרצף אנרגטי ומסיבתי שהרים את הקהל שנשאר לסוף הערב.
4 צפייה בגלריה
סטטיק בפסטיבל סנטרל פארק
סטטיק בפסטיבל סנטרל פארק
סטטיק בפסטיבל סנטרל פארק
(צילום: ליאור כתר )
להופעה האחרונה של הערב עלה נורוז בליווי של אורי שוחט. הוא פתח עם רצף שירים מה-EP המשותף שלו עם בוי אצ'י - "מזתומרת", "מרגיש נפלא" ו-"אי אי אי", הקהל שהכיר את כל המילים הצטרף אליו בצעקות. בהופעה שכוללת להיטים כמו "אורות באוויר", השיר החדש "חוף על הקטינו", קטע קצר מתוך "ברוך הבא לבלאגן" שבמקור מבוצע עם הראל סקעת, "משוגעת" ו"דובשנייה" - שזהו הביצוע השני שלו הערב אחרי הופעתה של אגם בוחבוט. "כל מי שפה אני רוצה שתדעו שאני אוהב אתכם", אמר לקהל בטרם ביצע את השיר האחרון של הערב - "מגבת באוויר". "שימו זין על מי שלא מקבל אתכם, תאהבו את עצמכם".