מסיבת ילדים: הבילד-אפ הגיע לשיאו הערב (ד'), כשרובי וויליאמס סוף סוף נפגש עם המוזיקאית הישראלית, נגה ארז, לחזרות על במת פארק הירקון לקראת ביצוע משותף שלהם בהופעתו שתתקיים מחר בערב. צפו:
האיחוד בין השניים מגיע מספר חודשים לאחר שהזמר הבריטי שיתף בחשבון הטוויטר שלו את שיתוף הפעולה המוזיקלי של ארז עם מיסי אליוט, Nails, וכתב "האם אפשר שהאישה הזאת תהיה הדבר הגדול הבא? שואל בשביל חבר", בעוד ארז הגיבה כמתבקש באהבה והתלהבות. בריאיון ל-ynet שנערך בחודש פברואר, סיפר כי ישמח להזדמנות לשתף עימה פעולה. "צפיתי את השאלה הזו, והתשובה היא כן! כלומר, כן, אם היא תרצה. בכל מקרה הייתי שמח מאוד לפחות להיפגש איתה".
2 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס ונגה ארז
רובי וויליאמס ונגה ארז
נגה ארז ורובי וויליאמס
(צילום: מוטי קמחי)
על אף שנודע כי השניים ייפגשו על במת פארק הירקון, אתמול הזמר קיים מסיבת עיתונאים בתל אביב, שם סירב להסגיר אם ארז אכן צפויה להופיע לצידו. "אני מעריץ גדול של נגה ארז, נראה אם היא תהיה על הבמה או לא", אמר במסתוריות, "לא הרבה אמנים גורמים לי להיות כמו מעריץ בן 15, כשאני רואה אותה ככה אני מרגיש - כמו מעריץ בן 15. אני מעריץ את הכישרון שלה". והנה כעת נראה כי חלומו התגשם - כשצמד המוזיקאים נצפו כשהם מתכוננים לערב הגדול, שרים יחד את אחד מלהיטיו של וויליאמס - Kids.
עוד כתבות בנושא:
לגבי הופעתו אמר: "אני נרגש מהעובדה שאני כאן, וגם לקראת מה שההופעה הזו הולכת להיות. אני מאוד מצפה לה, נראה לי שיהיה כיף. ישראל היא מקום מיוחד שמגיעה לו הופעה מיוחדת".
2 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס ונגה ארז
רובי וויליאמס ונגה ארז
רובי וויליאמס ונגה ארז
(צילום: מוטי קמחי)
וויליאמס יופיע כאמור מחר בפארק הירקון, כשלפניו יחממו את הקהל אמנים בינלאומיים נוספים, בהם הדי ג'יי ההולנדי מרטין גריקס וקאלום סקוט שהתפרסם בתוכנית "גוט טאלנט בריטניה", כמו גם סטטיק, שפצח לאחרונה בקריירת סולו אחרי הפרידה מבן אל תבורי.