בוקר טוב, קינגים של הסנוקר שכמוכם. אין רגע דל בבית האח הגדול. הקרוסלה עוד לא דממה מהסיבוב שעשתה על אברהם ועלינו וכבר שבעה דיירים חדשים נכנסו לבית בכניסה שניה, למרות שאף אחד לא מסוגל להצביע על הרגע שבו נגמרה הכניסה הראשונה. ואם זה לא מספיק, האח הגדול מנחית על הכבשים שלו שיגוע נוסף - מפצל את הבית. אני מוכנה להישבע שאתמול שמעתי את יהודה ברקן מדבר מגרונו של גיא זוארץ יותר מפעם אחת, כשהוא מדווח בהתלהבות שמושון עומד לקפוץ מבין הפחים ולהפתיע את הדיירים.
כן, ככה זה בנווה אילן, אסור לנוח לרגע אחרת כולם יירדמו ויקבלו קנסות או יותר גרוע, יתחילו לזרום ולהניע דינמיקות חברתיות, ביניהן, רחמנא ליצלן, כאלו שאינן קשורות כלל ברומנטיקה או בזוגיות, ואז מה יהיה? אנחנו עלולים לקבל עונה סבירה של האח הגדול וזה, רבותי, לא קביל. בטח לא אחרי טפיחת העידוד שהאח קיבל מהמציאות בצורת שחף וטליה מתארסים, התמריץ הסופי לו היה זקוק כדי להאמין שהוא חתונמי פינת שטיסל ושהוא ירד לעולם כדי לזווג זיווגים ולאחד משפחות.
4 צפייה בגלריה
דנה משה
דנה משה
הבלונדינית מבית שאן שרוצה לטרוף את העולם. דנה משה
(צילום: מיכה לובטון)
המשימה של אברהם וספיר תירשם ללא ספק כאחד משיאי העונה, נוט. עוד משימה סודית שבהגדרתה נועדה לגרום למישהו להעמיד פנים שקורה משהו שאין שום דרך לדעת שהוא לא נכון (אברהם מחליט לצאת כדי להרוויח רבע מיליון), ולשכנע מישהו אחר להאמין בכך שקורה משהו שבהחלט סביר שיקרה (ספיר מבואסת ורוצה לצאת מהבית), כדי שבסוף יתברר שהוא באמת קנה את זה ואיך עבדנו עליך יא אללה, ברגע אנטי טלוויזיוני מובהק (ספיר נכנסת לחדר של אברהם והם מתנשקים, שוב), רק כדי לתת לצופים משהו שקרה ממילא (התחזקות מערכת היחסים בין ספיר ואברהם). מעולם לא הושקעה אנרגיה רבה כל כך במתיחה סתמית וחסרת משמעות כל כך, כדי לשעמם כל כך הרבה צופים. אז בסדר, אברהם וספיר זוג יפה והם חמודים יחד ואני בעדם והכול, אבל הייתי רוצה להאמין שהמשימות הבאות יהיו קצת יותר יצירתיות. מצד שני, מה הסיכוי? בואו נהיה ראליים, בן יפסיק להגיד "אחי" לפני שזה יקרה.
4 צפייה בגלריה
ליאל קיצרי
ליאל קיצרי
קלישאת הומו כל כך טיפוסית. ליאל קיצרי
(צילום: מיכה לובטון)
ואם בענייני כניסה עסקינן, מה אני אגיד לכם. נראה לי שהאח הגדול הרים טלפון למלהקים וביקש מהם בנימוס לשלוח אליו את המועמדים הכי סטריאוטיפיים שהם מסוגלים להניח עליהם יד. ליאל הוא קלישאת הומו כל כך טיפוסית, לא שיש משהו לא בסדר בזה אבל גם אין שם בינתיים משהו מעבר לזה. ואני לא רוצה להתחיל אפילו לדבר על דנה, הבלונדינית מבית שאן שרוצה לטרוף את העולם, כלומר להיות משהו, כלומר לדגמן, שבחורות לא אוהבות אותה כי הן קנאיות, או שיר, אלוהי המוסר, שתוך חמש דקות מרגע שנכנסה לבית הושיבה את ספיר לשיחה והסבירה לה בעילגות מדהימה למה היא לא בסדר, מה באישיות שלה היא צריכה לתקן וכמה זה יעלה לה לפגישה. אוי טאטע, איפה כתוב שחייבים להכניס לבית האח אנשים שהאח הגדול עצמו משתעמם כשהוא מראיין אותם לתעודת הזהות?
4 צפייה בגלריה
שיר צרפתי
שיר צרפתי
תוך חמש דקות הושיבה את ספיר לשיחה והסבירה לה למה היא לא בסדר. שיר צרפתי
(צילום: צילום: מיכה לובטון)
הכמיהה הבלתי ניתנת לסיפוק של האח לייצר קלאשים רומנטיים הביאה אותו להכניס לבית את אורי, האקס של ספיר (שאגב לא דומה בכלל לאורי של ניקול), כי למה לא בעצם? הם היו יחד שנתיים בגיל 15, מחוצ'קנים ופרועי הורמונים. מאז עברו רק איזה מאתיים שנה, אורי הספיק להתחתן ולהביא שני ילדים ולהתגרש אבל אין סיבה שהם לא ינשימו מחדש את מערכת היחסים שלהם עכשיו, כשהם אנשים אחרים לגמרי וספיר היא אישה שונה לחלוטין ממה שהוא הכיר.
4 צפייה בגלריה
אורי נגר
אורי נגר
האקס של ספיר. אורי נגר
(צילום: צילום: מיכה לובטון)
אורי סבור, אם ממש לוחצים עליו, שהוא עומד לזעזע את היחסים של אברהם וספיר, אבל כמו שזה נראה הוא הקריא מתוך דף מסרים שהאח הגדול הצניח עליו רגע לפני הצילומים. אורי, אני בעדך, תמצמץ פעמיים אם אתה רוצה שנשלח לך מסוק ונשלשל ממנו את הצמה של רפונזל. זה רק מתבקש שעכשיו, אחרי ששי הפגינה תבונה בלתי צפויה וחתכה משניר. האח ישקיע את כל קוביות האנרגיה שלו באברהם וספיר. אל תיפול למלכודת הזאת ואל תשחק לידיים שלו. עשה לעצמך טובה, אם אתה חייב ריבאונד אחרי עשור ומשהו של נישואים, תבחר לך אחת מהנציגות של ישראל השנייה ותגיד לאח שאתה אלרגי ללקרדה, הוא יניח לך ויחפש קורבן אחר.
בפרק הבא תיפתר התעלומה הגדולה של העונה: למה לין (מי?) עזבה לפני כמעט שבוע, כמה פעמים האח עוד מתכוון לסובב את הקרוסלה והאם בראץ וברבי עומדים להיות הבסט באדיז. ומילה בקטנה לניקול, שבן הזוג הדו שבועי שלה מגזלט אותה על בסיס לילי מתחת לשמיכה: תברחי. עד הפעם הבאה, תהיו חזקים.