מפגינים נגד המהפכה המשפטית לא אפשרו היום (רביעי) לשרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, לנאום בוועידה השנתית ה-51 למדע ולסביבה שעורכת האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה. המפגינים הניפו דגל ישראל וקראו קריאות לעבר השרה, כמו "בושה", ו-"בוז".

2 צפייה בגלריה
סילמן בוועידה השנתית לסביבה ומדע
סילמן בוועידה השנתית לסביבה ומדע
סילמן בוועידה השנתית לסביבה ומדע
(צילום: נעה פישר)
"העברנו החלטת ממשלה למפגעים חוצי גבולות (מפגעי פסולת פיראטית בשומרון, נ"פ), והקמנו אפילו מוקד של אזרחים שיכולים להתקשר. הסביבה לא שייכת רק לכם ואין לכם בעלות עליה. אנחנו נמשיך לפעול למען אזרחי מדינת ישראל, וכולם רואים איך אתם מנהלים באופן ירוק דמוקרטיה שסותמת את הפה. אנחנו הולכים לעבוד ולעשות למען אזרחי המדינה. אתם תמשיכו להתעצבן ואני אמשיך לכבד ולבוא לכל הכנסים", אמרה סילמן, בזמן שמפגינים צעקו לעברה.
סילמן הוסיפה: "להמשיך לצעוק זה לא פיתרון. אתם יכולים להמשיך לצעוק "דמוקרטיה", אבל אין לזה קשר. אנחנו נמשיך לפעול למען אזרחי ישראל ואנחנו כאן להישאר".
2 צפייה בגלריה
מפגינים נגד עידית סילמן
מפגינים נגד עידית סילמן
מפגינים נגד עידית סילמן
(נעה פישר)
היום החל הכנס השנתי של האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה והוא יימשך גם מחר. מדובר בפורום הרחב ביותר לדיונים בנושאי מדע ומדיניות סביבתית. במהלך הכנס יתקיימו מעל 200 הרצאות ופאנלים.
בנוסף הכנס מהווה במה לשיח סביבתי פורה בין גופי ממשל, חוקרים ומומחים סביבתיים, מגזר עסקי, תעשייה, משקיעים, ארגוני חברה אזרחית וארגוני סביבה, תקשורת והקהל הרחב.