מהומה פרצה אמש (יום שני) בכנס בחירות של הליכוד ברעננה, שבו השתתפו השרים ישראל כץ, גלית דיסטל אטבריאן וכן ח"כ דוד ביטן. מאות מפגינים חסמו צומת שמוביל למלון "פרימה" באזור התעשייה בעיר, ובהמשך התקרבו אל המלון - שם כמה מהפ אזקו את עצמם לשערי הכניסה לחניונים ובלובי המלון. כשמפגינים ניסו להיכנס אל האולם שבו נערך הכנס, תועדו המשתתפים הודפים בדלת הכניסה חלק מהמוחים. צפו בתיעודים שבפתח הכתבה.
2 צפייה בגלריה
הפגנה מול מלון פרימה ברעננה בו מתקיים כנס בחירות של הליכוד
הפגנה מול מלון פרימה ברעננה בו מתקיים כנס בחירות של הליכוד
עימותים בכנס, הערב

חלק מהמפגינים שהו תחילה בלובי המלון ועל מדרגות החירום - אך בהמשך פונו על ידי המשטרה. כחלק מהפינוי, נרשמו גם עימותים בין הצדדים - כששוטרים דחפו מפגינים והרחיקו אותם מהלובי. שני מפגינים נפצעו באורח קל באירועים ופונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.
בתיעוד אחר נראתה השרה דיסטל אטבריאן מחולצת על ידי מאבטחים, דקות ארוכות אחרי שהכנס הופסק. גם את השר ישראל כץ ליוו מאבטחים בכניסה וביציאה. "תראו מה שמונה חודשים של סחר בשנאה ותבהלה עשו. צפו בסרטון ותגידו לי אתם אם זה נראה לכם שפוי", האשימה דיסטל.
המפגינים במקום טענו כי לכנס הוזמנו חמישה שרים וארבעה ח"כים לטובת הרמת כוסית של רשימת הליכוד שתתמודד למועצת העיר רעננה - ובעקבות ההפגנה, שישה מהם חזרו בהם.
לפי המשטרה, ההפגנה הייתה אלימה. "מאות מפגינים צבאו על דלתות המלון ולזמן קצר חלק מהם הצליחו להיכנס לאולם הכנסים במקום תוך שהם תוקפים, על פי החשד באלימות, את השוטרים וגורמים נזק לרכוש המקום".
פורסם לראשונה: 21:47, 04.09.23